Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thierry Van Zandbergen 22-04-2022

heel gebruiksvriendelijk en geleverd met de fiets,ongelooflijk stipt, berichtje dat hij binnen 15 min er zal zijn,heel vriendelijk en nog een gelukkige verjaardag gekregen ook,topie zo'n mensen maken je dag 👍👍

Anoniem22345 22-04-2022

Ik was op zoek naar een printer. Via de hulpvragen kon ik meteen mijn keuze beperken tot wat ik precies nodig had. Ik ben dan ook voor de printer gegaan die Coolblue zelf aanraadde .
Ik plaatste mijn bestelling op maandag en alles werd de dag nadien al geleverd. Super service!

Rogier 21-04-2022

Ruime keuze en duidelijke omschrijving. Verder wordt alles duidelijk en vlot afgehandeld. Blijf vooral groot door klein te blijven.

Bea 21-04-2022

Duidelijke omschrijving, goede prijs en snelle levering. Meer moet dat niet zijn 👍

Hendrik 20-04-2022

Langs gegaan in de winkel te Kuurne. Vriendelijke, hulpvaardige en professionele omtvangst!

Guy 20-04-2022

Altijd vriendelijk ontvangst en goede informatie over het product dat je koopt..

FV 20-04-2022

Coolblue kiest voor bezorging met Bpost, ik zit nu al sinds dinsdag te wachten op m’n koffiezetapparaat.
Heb ook geen alternatief; alleen koffie to go halen.
Volgende keer weer bij bol.com, die bezorgen daags erna via post nl.

D F 19-04-2022

Mijn voorkeur gaat uit naar CoolBlue omdat ik er telkens de beste prijzen vind voor een geweldige service. De bestelling wordt steeds snel en correct geleverd en als er toch eens iets verkeerd loopt (toestel defect of software niet compatibel met een toestel), wordt het meteen en zonder discussie opgelost. De manier van werken en communiceren met klanten creëert veel vertrouwen en ik werd nog nooit teleurgesteld.

Stef 19-04-2022

Top shop met heel breed gamma aan producten… altijd een correcte en snelle levering, vriendelijke staf, en nooit problemen als ik iets wil omruilen… ben al jarenlange klant en zal dit ook blijven…

Raf 19-04-2022

De wachttijd wordt onmiddellijk gereduceerd zodra er meer volk aanwezig is. Bediening altijd positief en vrolijk. En nu een nog een betere aangename winkel.

lukas coomans 19-04-2022

has an impressive assortment of goods, and was able to deliver on a Sunday. goods were well packaged and in proper condition.

Sven G 19-04-2022

We werden correct en objectief geholpen door de vertegenwoordiger van Coolbeu wat de aankoop ook direct compleet maakte
snelle service, goede beschrijving, correcte prijzen en uiteraard de betere kwaliteitsproducten

Carl 18-04-2022

Alles is correct verlopen. Fietskoerier heeft pakket afgeleverd op juiste uur afgeleverd.

LienD 17-04-2022

Ik bestelde een Apple Watch om 3 uur in de namiddag, een uurtje later was de bestelling al verstuurd en de volgende dag om 8 uur ‘s ochtends stond de postbode al voor de deur. Het product was ook mooi en veilig verpakt. Goede service dus!

Jasper C. 17-04-2022

Bij Coolblue word ik altijd snel en goed geholpen. Ook de levering gebeurt altijd snel en correct. Een echte aanrader!

Kenneth 17-04-2022

Zoals beloofd de dag erna geleverd door B-post. Materiaal was in goede staat en kwaliteit.

Jaron 17-04-2022

Altijd al goede service gehad bij Coolblue. Als overal de prijs even duur is voor een product zou ik standaard voor Coolblue kiezen voor de geweldige service. Ook vind ik het CoolblueFietst-initiatief geweldig. Ik was sterk verrast toen mijn pakketje met de fiets geleverd werd.

Jac 15-04-2022

Afleveringsservice is zeer goed; tijdslot van aflevering zeer nauwkeurig, eco vrien delink door fietskoerier

Elvis 15-04-2022

Site is supergebruiksvriendelijk en dus vind je snel je product terug. Je moet ook niet exact het juiste woord typen als je iets zoekt. Altijd handig. Daarnaast als je je bestelling hebt geplaatst blijf je mooi op de hoogte wanneer je bestelling word geleverd.

Service is super goed, maar de prijzen zijn niet altijd de scherpte. Scheelt niet altijd veel maar in tijden van corona en oorlog met blijvende stijgende basis behoeften telt iedere cent, (manier van spreken). Vandaar dus de waarde 8.

Joyce 15-04-2022

Super duidelijke webshop met allerlei leuke aanbevelingen.
's avonds om 22u besteld en de volgende middag al geleverd, wow!
IK BEN FAN :)

Joost 15-04-2022

Zoals steeds vindt je bij Coolblue heel veel aan redelijke prijzen. Er staat altijd een beknopte uitleg bij elk item en een meer uitgebreide lijst met de technische eigenschappen. Bestellen gaat heel makkelijk en vlug, daarna kan je kiezen hoe je wenst te betalen. Vooraleer effectief te betalen krijg je eerst nog een keurig overzicht van uw bestelling, vervolgens betaal je en gaat Coolblue voor jou aan de slag. Je wordt op de hoogte gehouden via mail hoe het staat met je bestelling en je kan uw pakje volgen met een track & trace code. Je aanschaf is goed en stevig verpakt en komt meestal aan op de beloofde dag.

Marnix 15-04-2022

Goede prijssetting met een snelle en correct levering (zelf op zondag). Gemakkelijke product selectie en betaling via de site.

Tessy 15-04-2022

Prijs kwaliteit zit zeker goed. De klantenservice, zowel in de winkel als online is ook perfect.

Chromaxx 14-04-2022

Veel keuze , en items die je ergens anders niet vind.
Snelle levering.
Netjes zoals aangegeven stond dag er na geleverd

Annick 14-04-2022

steeds correcte en vriendelijke uitleg en bediening
grote keuze en alternatieven mogelijk indien niet beschikbaar