Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ludo 26-11-2020

Een zeer gebruiksvriendelijke site en de service was top , tot aan huis geleverd en zelfs tot op zijn plaats gebracht in huis . Meer dan we hadden kunnen verwachten . Echt top

Etienne 26-11-2020

Zeer snelle en verzorgde levering! Vandaag besteld en 's anderdaags reeds geleverd in deze zeer drukke pakjestijd! Voorbeeldig! Bedankt!

Peggyvr 26-11-2020

Eerste keer bij cool blue besteld. Dik tevreden hoor. Ondanks de moeilijke tijden houden ze zich effectief aan hun. Vandaag bestellen morgen in huis. Nu kan ik verder lekker genieten van mijn verse koffie.

Wendy 26-11-2020

Duidelijke website. Snelle afrondiing bestelling en direct kunnen afhalen.
Goede heldere foto's en geen verrassingen bij ophalen van de bestelling.
Coolblue is een aanrader om online te shoppen.

An 26-11-2020

Grote keuze, mooie prijs/kwaliteit, voldoende uitleg en interessante reviews. Snelle levering aan huis.

Bram Braet 26-11-2020

Zeer divers aanbod. duidelijk programma om te filteren zodat je zeer gericht een keuze kan maken.
Snelle levertijd, ook in piekperiodes zoals met black friday.

Zeer tevreden over de bestelling!

Eugenieke 26-11-2020

Product precies zoals beschreven. Mooie prijs en heel snelle levering! Ik ben super tevreden met mijn nieuwe IPhone.

s 26-11-2020

Zeer snelle levering. Heel gemakkelijk om te volgen en je wordt fantastisch goed op de hoogte gehouden

Maarten 26-11-2020

Wij bestelden een stofzuiger. Deze werd geleverd de dag nadien zoals beloofd. Goede service en duidelijk!

Cindy 26-11-2020

Zaterdagavond een stofzuiger besteld en zondagvoormiddag reeds geleverd,ondanks het grote aantal bestellingen die nu online gebeuren 😊👍

Zoë 26-11-2020

Ik heb nogmaals bij Coolblue besteld. Ik ben altijd zeer tevreden over de levering en kwaliteit van deze producten! Een echte aanrader.

Emma 26-11-2020

Ik had een handmixer nodig, doordat coolblue de mogelijkheid geeft om je pakketje de volgende dag al in ontvangst te kunnen nemen koos ik voor hen, de site is zeer duidelijk, en ze hebben er goede deals. ook de aanwezigheid van Coolblue's keuze kan het keuzeproces wat makkelijker maken. de volgende dag had ik mijn pakketje al en ik ben zeer tevreden van mijn aankoop

Stefaan 25-11-2020

Vlotte webshop, zeer snelle levering, vooraf reeds mail met diverse tips. Kortom:prima!

Paulien 25-11-2020

Alles was zeer duidelijk en vlot verlopen, zelfs op een zondag heb ik mijn aankoop gekregen wanneer het op zaterdag besteld was.

Hana 25-11-2020

Laagste prijs i.v.m. andere winkels. Snelle levering van bestelde producten.

Wendy 25-11-2020

Het product dat we kregen was exact zoals het beschreven was op de site. Snelle levering en goed verpakt.

Patrycja 25-11-2020

Grote keuze ..goede prijzen..
Super snel geleverd..
Heel tevreden
Aanrader

tony 25-11-2020

zeer snelle levering , juist de opvulling van de verpakking zou nog beter kunnen .

Tony 25-11-2020

Mijn eerste aankoop met Coolblue, dacht zo weer een andere winkel, zal wel hetzelfde zijn ... maar toch. Zeer nette website, de prijs zat goed en supersnel geleverd. Had het voor 22h besteld, dan de nachtshift gedaan en daarna in bed en toen ik opstond was mijn pakje daar zeer netjes verpakt in de overduidelijke coolblue kleuren. Leuke ervaring en met wat ik besteld was ik ook zeer tevreden. Mij zien ze zeker terug

Taniac 24-11-2020

Website is heel duidelijk- bestelling bevestigd en levering absoluut vlug (op zondag!) . Goed gepakt. Alles perfect

Renata 24-11-2020

gemakkelijk overzichtelijke website, veel reviews, veel keuze, vriendelijk, vlot betalen, altijd keurig verpakt geleverd en op tijd

Christine DF 24-11-2020

Zeer tevreden ! ik heb mijn pakketje ontvangen op de voorziene dag.
Zeer veilig verpakt en vriendelijke levering.
Ook mijn bestelling voldoet volledig aan mijn verwachtingen.
Ook het personeel van Coolblue is zeer vriendelijk en hulpvaardig .

Johan 24-11-2020

Prijs kwaliteit top, levering op dag gevraagd ook al was het weekend toch is de levering aangekomen in deze drukke dagen voor jullie. Dikke merci en ga zeker volgende keer terug bij jullie aankopen plaatsen.

Loes 24-11-2020

Zoals altijd vlot, vriendelijk en correct behandeld. Afhaalpunt in de kelder coronaproof georganiseerd. Ik kon ook zeer snel na mijn online bestelling de aankoop gaan afhalen.

Tom 24-11-2020

Altijd correct en vriendelijk.
Steeds een snelle levering.
Uitgebreid product aanbod.
Handige video's op de Site.
Die tevens zeer handig is.

Wij vergelijken altijd de prijs op elke site
En steeds vaker komen we bij cool blue uit.
Wat blijkt uit onze aankopen.

Ook geven wij voor grotere aankopen liever de voorkeur aan cool blue om dat ze altijd correct zijn.