Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Steff Peeters - Marketing & Employer Branding 21-10-2022

Interessante of correcte prijszetting, stipte levering & geweldige service-na-verkoop!

Suzy@Genk 21-10-2022

Ik ben al jarenlang een zeer tevreden klant! Zowel qua orders plaatsen en levering in een afhaalpunt of aan huis, alles is steeds in orde! Ook de Klantendienst tijdens & na verkoop werkt prima. Eventuele probleempjes werden steeds tot mijn tevredenheid opgelost, waarvoor dank. Onlangs nog telefonisch contact gehad, ook dat verliep vlot, aangenaam en gaf een onmiddellijke oplossing.
Zeker aan te bevelen! Grtjs, Suzy@Genk

Benny 21-10-2022

Met deze review zal ik zeker geen 250 euro krijgen.
Heb bij coolbleu tweedekans smartphone met kleine kras op achterkant besteld, en inderdaad dat klopte. Nu wil ik smartphone klaar maken voor eerste gebruik, en dit lukt me niet. Bel met de expert van coolbleu, die vertelde me smartphone is stuk is stuk en moet omgeruild worden, MAAR IK MOEST OPLEG VAN 40 EURO BETALEN!!!!!! Wat ik natuurlijk niet wilde , er stond duidelijk bij vermeld dat toestel is getest en nagekeken door hun professionele experts.
Dus ik bel naar mijn 14 jarig petekind en die vertelde direct wat ik moest doen, binnen de minuut werkte smartphone.
Dus als ze zo klanten behandelen een tweedekans laten kopen en dan werkt het niet, om zo een nieuwe te kunnen verkopen MITS OPLEG neen DIT KAN NIET.

J 21-10-2022

Groot aanbod aan artikelen.
Snelle levering.
Fijne service.
Hier bestel ik nog wel een keertje!

Ans 20-10-2022

Duidelijke webshop. Producten zijn goed en eerlijk omschreven.
Super snelle service. Gratis levering.
Correcte prijzen.

Biesemans vera 20-10-2022

Het gaat super vlot en de dag erna staat het al bij u thuis ,gewoon geweldig! ! Zeker Coolblue is een aanrader👍

Philippe 19-10-2022

scherpe prijzen,goede omschrijving van het product en een zeer snelle levering

TP 19-10-2022

Een van de weinige online winkels waar je er altijd van uit kan gaan dat als ze zeggen dat ze iets op voorraad hebben, of dat iets morgen geleverd zal worden, het ook zo is. Daarnaast altijd goede en volledige productinformatie, wat vergelijken tussen verschillende producten gemakkelijk maakt.

Pieter 19-10-2022

Coolblue heeft de beste klantenservice. Je betaalt niet altijd de scherpste prijs, maar dat vind ik het dus waard.

Wilfried 19-10-2022

Zaterdag na 17h bestelling geplaatst.
Zondag minder dan 24uur later pakje in huis.
Dat is super !

Myriam 19-10-2022

Zoals beloofd de volgende dag geleverd. Dit op een zondagmorgen zonder extra kosten en met een glimlach.

Gilles 18-10-2022

Je word altijd perfect geholpen. Heb je een vraag? Dan kan je altijd terecht bij coolblue’s klantendienst.
Ik heb ondertussen al 15 producten aangekocht en ben er nog altijd zeer tevreden mee.

Eddy 18-10-2022

Winkel Wilrijk
Zeer overzichtelijk, mooie winkel
Je voelt er zich direct op uw gemak.
Zeer professioneel

Barbara Lamiroy 17-10-2022

Snelle en perfecte levering. Heel duidelijke site, gemakkelijk om te betalen en zeeeeer snelle levering!!! Helemaal fan 😉

V. 17-10-2022

Ik was op zoek naar een handgrasmaaier en vond nergens zoveel eigenschappen om te vergelijken, technische uitleg en uitgebreide reviews. Snelle en vriendelijke levering ook.

ilias 17-10-2022

zeer goede producten, zeer vriendelijke klantendienst en snel geleverd. dat zijn voor mij belangrijke punten.
coolblue tikt ze allemaal aan! ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn tablet en ik kan zeker coolblue aanraden!

Sander 17-10-2022

Zeer duidelijke website met voldoende info, snelle afhandeling en zeer vlotte levering.

saskia 16-10-2022

super voordelig en een snelle service
een zeer overzichtelijke website en mega veel keuze

Gebruiker 16-10-2022

Je kan snel bestellen. De live updates over waar je pakketje is, is zeer handig.

Linda H 16-10-2022

Ik heb onmiddellijk gevonden wat ik zocht, want op vele andere websites was dit item uitverkocht. Het werd heel snel geleverd en werkt perfect zoals verwacht.

sandra 16-10-2022

duidelijke website .met een makkelijk te gebruiken zoekfunctie . goede prijs kwaliteit verhouding .en snel geleverd . ze komen hun beloftes na . winkelen bij coolbleu is makelijk .

Koenraad 15-10-2022

Bestelling Bluetooth computermuis.
Overzichtelijke website, ruim aanbod, snelle levering, correcte prijzen.

Steven 15-10-2022

Altijd blij vertoeven op de website van coolblue. Veel info en hulp bij het kiezen van het gewenste product. Volgende dag geleverd is leuk, maar we zouden hier allemaal van moeten kunnen afstappen.
Ook voor grotere toestellen kan je ze tot in huis laten leveren en zelfs plaatsen.
Geen betere site voor elektro. Pioneer op de markt.

Gerrit 15-10-2022

Pakje op tijd geleverd zoals gevraagd en zonder probleem afgehaald in postpunt

Irum 15-10-2022

Zeer eenvoudig om een bestelling te plaatsen, je kan ook gebruik maken van paypal wat bij andere websites geen mogelijkheid is en het pakketje komt snel eraan met milieuvriendelijke verpakking