Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dorien 16-11-2020

Zeer snelle en correcte levering!
Ze verwittigen je ruim voldoende hoe laat ze bij jou gaan zijn zodat je geen hele dag thuis moet wachten.
Vriendelijke bezorgers en ze helpen waar nodig!
Super tevreden klanten zijn wij!
Het is niet de eerste, maar ook niet de laatste keer dat we kopen bij Coolblue!

Dylan.m 16-11-2020

Super service en altijd snel geleverd! Velen zullen er nog van leren!
Doe zo verder
Ps ook heel veel scherpe prijzen in vergelijking met andere sites

Naert 16-11-2020

onmiddellijk gevonden wat ik zocht en zeer snelle,vlotte en kwaliteitsvolle levering

Marc 16-11-2020

Door de duidelijk info van de website heb ik een goede keuze kunnen maken in verband met de aankoop van een videodeurbel. 's Avonds besteld en de dag nadien mooi geleverd.

Nathan 16-11-2020

Zeer duidelijke webshop met handige keuzehulp, goede filters, goed vergelijkingsmechanisme.
Supersnelle en tip top levering de volgende dag.

yves aerts 16-11-2020

De shop is goed, maar de levering is onder alle niveau, Ik heb 2 laptops voor 1300€ gekocht en het pakket werd letterlijk voor de deur gegooid. Er werd niet aangebeld voor de overdracht.
Ik heb de toestellen gecontrolleerd en ze werken, maar deze service is onaanvaardbaar.

Willy 16-11-2020

De bestelling op de website van Coolblue.be verloopt zeer vlot, bestellen laat in de namiddag op een vrijdag, levering daags erna op een zaterdag.
Eens de bestelling geplaatst wordt je voortdurend per mail op de hoogte gehouden.
Van zodra de levering onderweg is, wordt je via sms verwittigd wanneer je geleverd wordt. Bij mijn bestelling was dit op 5 minuten nauwkeurig.

Svenja Eggerickx 16-11-2020

Shop is heel overzichtelijk , je kan direct vinden wat je zoekt, en super dat je dat besteld en volgende dag al in huis hebt!!

dd 16-11-2020

uitgebreid assortiment , correcte prijzen en correcte levering, scherpe prijzen

HKL22 16-11-2020

Pluspunten:
- lokale verankering in België
- snelle levering
- goed website met mogelijkheid om producten te vergelijken (heel handig)

Minpunten:
- niet altijd de allerscherpste prijzen in vergelijking met ander webshop maar door de bovenvermelde pluspunten neem ik dit er wel bij.

Johan 16-11-2020

Voor de professionele service van Coolblue niks dan lof, gemakkelijke en snelle afhandeling van mijn bestelling, leveringstijd zoals beloofd.
Over de partner van B-Post ben ik echter niet zo tevreden, heb indruk dat mijn bij B-Post duidelijk omschreven (duidelijke gedetailleerde tekst met foto) leveringsplaats bij niet aanwezig, ofwel niet gecommuniceerd, ofwel niet begrepen, ofwel gewoonweg genegeerd wordt door die partner....

Marc 16-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk en er is een heel brede waaier aan produkten beschikbaar. Bovendien worden alle beloftes die gemaakt worden met aflevering én dienst na verkoop goed ingelost.

Willy Vanvooren 16-11-2020

Coolblue doet wat het beloofd, tijdige levering; niet tevreden gratis retourneren en ze komen correct de garantie verplichtingen na.

Justine 15-11-2020

Super service! Heel snelle levering, inclusief grappige tekstjes/filmpjes na bestellen en op de doos. Bij alle producten staat enorm veel uitleg en voor degene die het echt niet weten, kunnen makkelijk een goed product vinden bij de keuzes van coolblue. Bovendien ook een super vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik ben fan!

Johan 15-11-2020

Coolblue belooft levering dag na bestelling (bestelling = 13/11), ondertussen zijn we nog wachtende op de eerstvolgende werkdag ttz 16/11.
Beloof niet wat je niet kan waarmaken. Dit zegt wel niets over de inhoud van de bestelling

Marleen Smet 15-11-2020

Snel geleverd ! Veel keuze en duidelijke uitleg op de website !
Bedankt daarvoor !

Rwaan A. 15-11-2020

De service is ongelooflijk goed!! Donderdag besteld, had het vrijdag in huis. Ik kan een boek schrijven over hoe blij dat ik ben met Coolblue. Ik ben sinds 2012 klant en ben nooit van plan om te switchen.
Beste in de business!

CC 15-11-2020

Ruim aanbod, snelle levering, overzichtelijke site, kwaliteitsvolle produkten, goede produktomschrijvingen. Levering uitgevoerd zoals beloofd. Coolblue's keuze was een juiste keuze!

Bjorn Seigers 15-11-2020

Coolblue zorgt ervoor dat je geen stress meer moet hebben. Als je product in voorraad is, dan heb je het de volgende dag in huis. Super gemakkelijk!

Nic 15-11-2020

Scherpe prijs en snelle levering en een goede ondersteuning. Beschrijving en info over het aangekochte product zeer okee.

Pedro Vermeersch 15-11-2020

Duidelijke, relevante en volledige beschrijving Van product. Vlotte afrekening en snelle communicatie en levering . Eerste maar heel positieve ervaring met Cool Blue

Rudi DC 15-11-2020

Uitgebreid aanbod, bestellen gaat vlot, zeer vlugge levering.
Webside ok.
na bestellen ontvang je nog tips/info over gebruik van de bestelde goederen

Erika 15-11-2020

Altijd goede en snelle levering, producten met zorg ingepakt , gemakkelijke betaling, webshop super opgemaakt. Intressante mails

Martine 15-11-2020

Er wordt een duidelijke technische beschrijving bij de advertentie gegeven, dit vind ik heel belangrijk voor de keuze tussen verschillende elektrische toestellen
S’avonds de bestelling geplaatst en om 14 uur geleverd! Een geweldige prestatie.
Hier konden de merkwinkels zelf niet aan tippen.

Lucien Van Herrewege 15-11-2020

Ben te tevreden van Coolblue meestal wel zelf naar de winkel geweest werd steeds goed geholpen nu de nieuwe iPhone online besteld levering was op tijd en alles prima