Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ilse 18-03-2021

Zeer gebruiksvriendelijk. Je vindt er makkelijk wat je zoekt. Verschillende prijscategorieën. Handige prijsvergelijking van verschillende producten.

Rene De Man 17-03-2021

Op zondag besteld en maandag geleverd 🤩🤩🤩 , vlotte afhandeling en correcte levering

Ruben 17-03-2021

Coolblue heeft een zeer overzichtelijke webshop en geeft uitstekend advies door de "keuze van coolblue". Ook de service en levertijden zijn altijd helemaal in orde.

Babber 17-03-2021

Zeer vlugge en stipte levering en zeer ruim aanbod van verschillende artikelen

Karla 17-03-2021

Als jullie levering binnen 24h beloven en 72h later is er nog niet geleverd en jullie klantendienst heeft maar 1 zinnetje je moet zeker 5 dagen wachten voor we eventueel iets kunnen doen zal het laaste keer zijn dat ik iets bij Coolblue bestel!!!
Slechte service is mijn mening!!!

Karen Steegmans 17-03-2021

Heel overzichtelijke website. Afgehaald in de winkel. Iedereen supervriendelijk en attent.
Een heel leuke ervaring! Toverde direct een glimlach op mijn gezicht.

llorensa 17-03-2021

overzichtelijke website / correcte levering / Huur van levering perfect / vriendelijke en behulpzaam personeel . Ingeval van omruiling ook alles goed verlopen . Doe zo verder !!!

Micaël 16-03-2021

Een duidelijke webshop waarbij de producten overzichtelijk worden voorgesteld. De keuzemenu laat eveneens toe gericht te zoeken naar de juiste producten.
De productpagina is tevens voorzien van de nodige info waarbij de voordelen maar ook de mindere kant van een product worden vermeld waardoor je een eerlijke weergave krijgt.

Zelf heb ik gekozen voor een afhaling in de winkel waar ik vriendelijk ben ontvangen en alles zeer vlot is verlopen. De nodige uitleg is gegeven bij het product en alles coronaproof.

Zeker een aanrader om aankopen te doen door de gebruiksvriendelijkheid en goede productinfo.

Rik 16-03-2021

heel goed georganiseerd ten tijde van corona, heel vriendelijke medewerkers, en zeer goede uitleg. Een aanrader

Nadia Bulteel 16-03-2021

Duidelijke webshop, snelle afhandeling en opsturen van de aankopen. Gemakkelijk te traceren verzending. Extreem goede naverkoop service

Lies 15-03-2021

Ik vind het gewoon super gemakkelijk om bij Coolblue te bestellen. Ze geven tips 'Coolblue's keuze) en ruime vergelijkingsmogelijkheden. Ook de levering is altijd stipt en snel.

Muller piet 15-03-2021

Blijven doorgaan....ik ben zeer tevreden met het verloop van bestelling tot en met de levering,en de snelheid van afhandeling....een plezier om een bestelling te plaatsen!

Wally Dequidt 15-03-2021

Transparante communicaite. Communicatie verloopt vlot en correct. Aanschaf ok, levering zeer ok.

Tim 14-03-2021

Het artikel aan de laagste prijs gevonden bij COOLBLUE en nog geen 12uur later had ik het toestel reeds in huis! ongelooflijk. Het toestel doet alles wat ik van het toestel verwacht.
10/10 voor Service, levering en aanbod.

Nico 14-03-2021

Ging heel vlot en volgende morgen al geleverd. Grote keuze en uitstekende service

Luc 14-03-2021

Altijd netjes op tijd , geen klachten , alles goed ingepakt , kortom heb al enkele keren via Coolblue gewinkeld , nooit problemen , doe zo verder

Martijn 14-03-2021

Handige zoekfuncties, goed advies, goede vergelijkingen, vlot bestellen en snelle levering.

Dimitri 14-03-2021

Gebruiksvriendelijke site.
Vlotte en snelle levering.
Vriendelijke mensen.
Makkelijk dat we op voorhand weten wanneer het geleverd wordt.

Pol 14-03-2021

Reclame van voor 23u59 besteld morgen in huis niets van gezien op dit ogenblik zaterdag 15u23 nog steeds geen pakje gezien zijn zogezegd gisteren aan deur geweest maar klopt niet en word normaal vandaag geleverd dus nog maar afwachten

brigitte 13-03-2021

Vriendelijke en vooral veilige ontvangst, duidelijke uitleg. Zeer tevrreden

Henk 13-03-2021

Echt een top bedrijf!! een absolute aanrader! Doet wat het beloofd, in een woord? TOP!

Catharina 13-03-2021

In de avond besteld en de dag erna al geleverd !
Super snelle service !
Heel correct ingepakt ook.

Josse 13-03-2021

Ik vind het leuk omdat jullie alles zeer uitgebreid uitleggen en omdat jullie een grote uitgebreide winkels hebben

Guy Cannoodt 12-03-2021

De batterij van mijn smartphone werd ter plaatse vervangen terwijl ik erop wachtte.

Dirk 12-03-2021

Alles wordt duidelijk weergegeven op jullie site met goed onderbouwde comments & filmpjes. De service 'na' verkoop is zeer goed. Bij vragen wordt je steeds goed geholpen & nemen jullie medewerkers de tijd om alles vlotjes uit te leggen. Bestellingen worden steeds vlotjes afgehandeld.
Prijs - kwaliteit is Coolblue 'n topper!