Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ERIC 03-11-2022

Steeds duidelijk omschrijving van het product. Gratis levering en daags nadien thuis.

roger 03-11-2022

site is gebruiksvriendelijk
goede prijs cfr de specificaties
Degelijk verpakt
Levertermijn zoals gewenst

Haki 02-11-2022

Goeie service, veel uitleg. Wel spijtig dat de site vermeld dat je met ecochecques kan betalen terwijl dit voor dit artikel niet mogelijk is.

KelCait 02-11-2022

heel gemakkelijk om te zoeken, bestellen, betalen en komt snel geleverd. Ook heel blij met de 2de kansjes: dingen in de originele verpakking die mensen terug gestuurd hebben en dus verkopen ze die voordeliger.

Philippe 02-11-2022

Ontzettend snel geleverd, zelfs op een zondagnamiddag besteld en de maandagochtend al bij mij

Inge 02-11-2022

Levering was zeer vlot. 'S avonds besteld, en de middag erop geleverd. Vriendelijke dame bij levering.

Jonas 02-11-2022

Gemakkelijk te gebruiken site, ruim aanbod met goed te vergelijken producten en heel vlotte levering

Marc. 01-11-2022

Prachtige winkel, voor de eerste maal bezocht. Jammer dat deze gelegen is aan de andere kant van Gent voor ons. Héél vriendelijk winkelpersoneel.

patrick_ooghe@telenet.be 01-11-2022

Goedkoopste prijs en dan nog een extra korting van 5 euro op mijn aankoop , mooi meegenomen , vriendelijk personeel en perfecte afhandeling , Toppie! doe zo verder

Johan 31-10-2022

product gereserveerd en volgende dag opgehaald in de winkel hier kortbij. leuk dat je ook in de winkel kunt betalen.
factuur en ook garantie bewijs op email super handig

Frank 31-10-2022

Concurrentiele prijzen , snelle levering ( volgende dag) , verschillende levering plaatsen (thuis, postkantoor, pakjescontainer, enz...) zeer stevig verpakt

Kevin 31-10-2022

Goede en snelle en perfecte instalatie
Klantendienst is goed te bereiken en alles word snel en goed afgehandeld

Bart J 31-10-2022

Goede service, afspraken worden nagekomen. Overzichtelijk. Ook beschikbaarheid van fysieke winkel.

Frederik 30-10-2022

Al veel besteld bij Coolblue, waarom?
Altijd correct, vriendelijk, behulpzaam van bestelling tot levering tot dienst na verkoop.

Celestien 30-10-2022

Snelle levering, s'avonds besteld en ochtend erna reeds in huis.
Altijd goeie service.

Siebe Wijnants 29-10-2022

De webshop is heel duidelijk in elk opzicht en ook de communicatie over de levering was super. Enkele meldingen maakten het mogelijk om heel precies te weten wanneer het product aankwam, wat in geval van een drukke agenda heel erg aangenaam is. De bezorger kwam met de fiets (wat ik zeker een pluspunt vind), en was ook heel vriendelijk. Verder is het product in perfecte staat aangekomen dus al bij al ben ik zeer tevreden over mijn koop.

Aaivo 29-10-2022

verkopers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, goede en klare uitleg over producten, meehelpen met de juiste keuze te maken, veel keuze en mooie winkel en goede website. service na aankoop is dik in orde, nog geen enkel probleem gehad

Joris 29-10-2022

Eenvoudig en vlot online besteld, te voet afgehaald bij de krantenwinkel om de hoek.

Bernard 29-10-2022

Het personeel in de winkel was zeer vriendelijk. Ze luisterden goed naar wat ik te zeggen had en hielpen mij zonder probleem verder. Ze verzonden mijn fitbit naar een reparateur, ik werd heel goed op de hoogte gehouden van de verschillende stappen die men ondernam. Uiteindelijk kreeg ik zelfs een nieuwe fitbit. De persoon die mijn nieuwe fitbit thuis afleverde was tevens ook zeer vriendelijk!

Wouters Chris 28-10-2022

Web winkel zeer duidelijk en veel keuze.
Snelle levering en vooral milieu vriendelijk met de fiets gebracht.
Als ik iets nodig heb van electro is er een adres, coolblue.

Loes Van der Avoort 28-10-2022

Snelle leveringen. Mijn pakket was zoek en kreeg dit zonder problemen opnieuw aangeboden. Super service via whatsapp met zeer snelle reactie (zelfs nog om 22u savonds) top, een tevreden klant.

Annelies 27-10-2022

Maandag 24/10 bestelling geplaatst, zou dinsdag 25/10 geleverd worden tussen 13.15 en 14.15. 's Morgens om 8.23 u een mailtje ontvangen dat het toch niet bezorgd kon worden door een sorteerfout, en dat ik de nacht voor de bezorging een nieuwe bevestigingsmail zou krijgen. We zijn ondertussen donderdag 27/10, 18u19, nog steeds niets gehoord... Het bedrag is volledig betaald, ik weet nu niet wanneer er zal geleverd worden en ben niet zeker dat ik thuis zal zijn op het voorgestelde nieuwe moment. Echt gerust ben ik er niet meer in ... hoop dat het gauw in orde komt?

Luc 27-10-2022

Correcte levering en afspraken, niet altijd de goedkoopste.
Prijzen fluctueren nogal..

Han 27-10-2022

Betrouwbaar: goede producten, prompte levering, juiste prijzen. Tevens winkels in België wat een zekerder gevoel geeft in geval van problemen.

François 27-10-2022

Nog nooit problemen mee gehad. Steeds snel en correct geleverd. Steeds weer de beste keuze. Top