Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lennert 11-08-2023

Alles was top! Juiste producten in een doos die niet overdreven groot was. Dit is zeker een pluspunt omdat het beter is voor het klimaat. Daarnaast ook mooi op tijd geleverd!

Heyninck elsje 11-08-2023

Snelle levering
Geen verzendkosten
Geweldige communicatie voor leveringsmoment

Marc 11-08-2023

Snelle levering en scherpe prijzen en correcte garanties (slechts twee keer nodig gehad en twee maal méér dan correct afgehandeld)

Kane 11-08-2023

Was een snelle en goede service. Ik wist om hoelaat het aankwam mijn pakket en het was er de dag erna.
1 klein minpuntje is dat er weinig winkels zijn die je fysiek kunt bezoeken. Ik mis dit toch. Zeker in sint-niklaas is een groot winkel centrum (net tussen Gent en Antwerpen).
Voor de rest ziet alles er mooi en modern uit op de site zelf. Alles is duidelijk en ik moest geen hulp insxhakelijk. Was zeker positief is!

Rune 11-08-2023

De levering was zoals elke keer weer dik in orde! Ben altijd al tevreden geweest met de service en kwaliteit die Coolblue bied!

Glenn 11-08-2023

Even een positieve noot betreffende het callcenter.
Vandaag heel vriendelijk en positief geholpen geweest door één van de medewerkers.
Bestelling werd door onbekende reden gecrediteerd en teruggestuurd door bpost.
De medewerker heeft dit uitgezocht en me verder geholpen

Peter Van Turenhout 11-08-2023

Goede service , vruendelijke bediening , en goede prijs kwaliteit verhouding

Benny 11-08-2023

Coolblue maakt haar belofte van snelle levering waar! Product besteld en de dag erna door onze vaste postbode bij bPost aan de deur geleverd. Het was een duurder product, dus hadden ze dit in de gekende Coolblue dozen verzonden (i.t.t. minder duurdere producten die nu - overigens terecht - worden opgestuurd zonder de doos nog eens in een doos te steken). Alles goed verpakt en beschermd. Wij kopen quasi al onze elektronische apparaten tegenwoordig bij Coolblue en zij hebben ons tot nu toe nog nooit ontgoocheld. Eén keer hebben we een product voor herstelling moeten terugsturen, maar ook dat verliep vlekkeloos! Wij zijn fan!

Alain M. 11-08-2023

correcte levering zoals beloofd-prachtig goed werkend apparaat-Vriendelijk afhandeling

Chris 10-08-2023

Gekocht via website. Deze is zeer gebruiksvriendelijk en bevat veel informatie. Levering zeer snel en prima communicatie qua tijdstip levering.

Wilfried 10-08-2023

het apparaat doet gewoon wat het moet doen , de tondeuse maakt de kapper overbodig

GM 09-08-2023

Altijd een snelle en correcte levering, zelfs op zondag. Prijzen zijn gemiddeld iets hoger, maar wel zeker te verdedigen dankzij de goede service.

Louis 09-08-2023

Shop ervaring werkt vloeiend. Geen gekke schermen, onduidelijke knoppen, etc. Veel producten. Goede prijzen. Wat wil je nog meer?

Willy 09-08-2023

als het artikel op voorraad is, dan is er een snelle levering. als niet op voorraad is, duurt het ook niet lang voordat het weer geleverd wordt. super!

André 08-08-2023

Bij Coolblue krijg je steeds een correcte afhandeling van jouw aankoop. Dit ongeacht problemen die eventueel zouden optreden.

Philip 07-08-2023

Betrouwbare leverancier.
Overzichtelijke en duidelijke site.
Houdt zich aan afgesproken leveringsdatum.

R Engels 07-08-2023

Ik heb voor Coolblue gekozen vanwege ze een overzichtelijke website hebben, je kunt makkelijk vergelijken tussen verschillende toestellen om daaruit een betere keuze te kunnen maken. Ze verkopen geen rommel en met hun (telefonische) service kunnen veel andere bedrijven nog iets van leren met vriendelijkheid en de stap die ze extra zetten om het product (in mijn geval een Intel NUC 11) na levering nog helpen met installatie, al is dat misschien hun taak niet, ze doen het toch! chapeau voor Coolblue

Kevin 07-08-2023

Snelle levering en goed website waar all specificaties duidelijk op vermeld staan.

lieselot 07-08-2023

Coolblue is de enige webshop die duidelijk alle specificaties vermeld en waarop je duidelijk verschillende modellen met elkaar kan vergelijken. Dankzij Coolblue heb ik een goede keuze kunnen maken van welke Macbook het best geschikt was voor mijn werk. Ik heb ook op andere webshops gekeken hoor, maar die waren zo ontzettend onduidelijk... én nog eens duurder ook. Bovendien geven ze bij Coolblue superveel tips over hoe je je laptop/gsm/... optimaal kan gebruiken. Echt super handig! 's Avonds mijn Macbook besteld en de dag erna had ik hem al in huis. Bedankt, Coolblue!

Naomi 07-08-2023

Na de vergelijk tool op de website van Coolblue te gebruiken. Heb ik de perfecte headset kunnen vinden naar mijn eigen noden. Zeer handig om een overzicht te hebben tussen je keuzes en gebruik te kunnen maken van de filter om zo al het aanbod te verkleinen. Ik heb de headset besteld op zaterdag middag en Ik kon die al laten leveren op zondag. Heb geen verzendkosten betaald en heb een top aankoop.

Yoni 07-08-2023

Online zoeken en bestellen ging zeer vlot, de website is heel gebruiksvriendelijk. Ik had gekozen voor afhalen in een winkel en hier werd ik vriendelijk en vlot geholpen door het aanwezige personeel. Het is duidelijk dat Coolblue klanten met een glimlach de winkel wilt laten verlaten en dat ze de shopervaring compleet willen maken.

Filée Christel 06-08-2023

Ik was op de site terechtgekomen door mijn vroeger buren. Ze hadden al meerdere malen bij coolblue besteld en waren er blij van. Dus ben ik beginnen surfen en zag ik 2 soorten was- droogcombinatie machines die me aanstonden. Ik heb de vergelijking gemaakt en de Haier besteld.
De levering verliep heel vlot, zelfs vroeger dan het voorziene uur. De leveranciers waren heel vriendelijk en behulpzaam. Ze lieten alles proper achter.

Mario en Cindy 05-08-2023

Zeer vriendelijke vakmannen hebben deskundig en zorgzaam mijn toestel geplaatst.

Ellen 05-08-2023

Snelle en correcte levering.
Droogkast besteld en aangesloten, heel blij met mijn aankoop !

José I. 04-08-2023

Alles was top, de prijs , service, communicatie ,levering,...

Veilig ingepakt!
Ik ben een tevreden klant!