Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Benny 28-09-2020

Alles wat je online besteld heb je super snel bij jouw thuis met de nodige expertise uitleg gegeven professioneel toestellen plaatsen en aansluiten gewoon top

L. Raes 28-09-2020

Ik vind op vlotte wijze op de website een specifiek type oplaadkabel voor smartphone. Na een online bestelling op een donderdag om 16u, ontvang ik 's anderendaags om 10u per fietskoerier de levering op kantoor. Als verantwoordelijke van een afdeling bespaart me dit een heel pak werkuren (verplaatsingstijd). Fijn samenwerken !

Rani 28-09-2020

Coolblue Is een bedrijf dat een uitstekende service biedt. De prijs-kwaliteit verhouding van de producten is goed, de website is zeer gebruiksvriendelijk en de levering gebeurt vlot.

Lut slock 28-09-2020

Probleemloze levering en goed advies in het product.
Miele stofzuiger werkt schitterend.

Sarah Cardon 27-09-2020

Altijd een snelle en correcte service bij Coolblue. Ik bestel hier veel elektronische toestellen en nog nooit problemen ervaren. Snelle levering, correcte service. En bij mijn wasmachine en droogkast werd alles naar boven gedragen, geïnstalleerd en werden mijn oude toestellen gratis mee genomen (en dus ook naar beneden gedragen). Supertevreden!

AJ 27-09-2020

Tevreden met de afhandeling van de bestelling en het ophalen in de winkel in Gent.
Wat wel tegenviel is de gratis actie van Norton virusscanner. Je moet hier al je rekeningnummer opgeven voor iets dat gratis is en zo direct in een automatische verlenging terecht komt.
Heb dan maar gekozen voor Bitdefender Free, die deze praktijk niet toepast.

Nadine 27-09-2020

Een betrouwbare webshop. Aangekochte producten worden correct en op tijd geleverd.

Bestelling te laat 27-09-2020

Mijn bestelling werd niet geleverd op de beloofde tijd dus niet binnen de 24 uur een volle dag TE LAAT zonder mij te verwittigen dus een ganse dag thuis gebleven voor niets

Padré Mufasa 27-09-2020

Service van keuze tot betaling : duidelijke website, efficiënte communicatie, vriendelijke verkopers.

Jan 26-09-2020

Duidelijke product omschrijving, geen verrassingen bij de bestelling, snelle en probleemloze levering, goed product

Marie 26-09-2020

Pakje werd snel geleverd volgens verwachting, zonder extra karton verspilling.

de langh jaco 26-09-2020

zeer goede website met heel goede en eerlijke uitleg over de producten , daarbij de levering van de producten op tijd zoals afgesproken top firma

Camille 25-09-2020

Het uitgebreide aanbod en de duidelijke productomschrijvingen zorgen ervoor dat kiezen heel gemakkelijk wordt.
Goede branding, snelle service en kwalitatieve producten zijn de reden waarom ik steeds terugkeer naar Coolblue.

elmo 25-09-2020

website is heel overzichtelijk, gemakkelijk om producten te vinden en te vergelijken. elk product heeft genoeg informatie en specificaties om een onderbouwde keuze te kunnen maken.
bestellen en betalen liep heel duidelijk en gemakkelijk
communicatie is top: wanneer krijg je bericht, hoe word je gecontacteerd, wanneer wordt er geleverd, top!
de levering zelf was gratis, mijn wasmachine werd zelfs geïnstalleerd en getest en de oude hebben ze meegenomen, top service!
mensen die kwamen leveren waar heel klantvriendelijk en erg professioneel, ze hebben mijn dag gemaakt! Heel erg bedankt met de hele service!

Mandy 25-09-2020

Gekozen voor cool Blue vanwege het grote aanbod
Koelkast besteld en keurig enkele dagen later geleverd je word op de leverdag op de hoogte gehouden wanneer er geleverd wordt product netjes geleverd en oud toestel meegenomen zeer tevreden klant beveel cool Blue zeker aan

Gunter Van Den Wyngaert 25-09-2020

Ik ben oprecht heel erg blij met de service van Coolblue. Het gehele proces loopt vlot en is helder: van bij de voorstelling van de producten, de productinformatie to bij de bestelling, betaling, levering en dienst naverkoop.
Voor mij is Coolblue een toppartner..

walter 25-09-2020

we zochten een leuke en voordelige laptop en die vonden we bij coolblue
de bestelling verliep vlot en ook de levering ging snel
dus zijn we tevreden met onze aankoop

Kevin 24-09-2020

Ik bestel al jaren bij Coolblue. De website is lekker handig in gebruik en alles staat duidelijk vermeld. De mensen zijn er altijd heel vriendelijk en staan altijd paraat voor al je vragen, bedenkingen en hulp. De leveringen zijn snel en met de fiets ook nog mooi ecologisch net als hun verpakking waar de bestelling inzit. Het is echt een bedrijf dat geeft om hun klanten en dat zie je ook. Vaak geven ze ook tips over de electronica dat je besteld of hebben ze er filmpjes van dat is handig meegenomen. Kortweg een uitstekend bedrijf waar niks op aan te merken is beter kan niet!

Rudy Vanhoomissen 24-09-2020

Ik kon het wachtwoord niet aanpassen en heb besteld zonder een nieuw account aan te maken na telefonisch contact met Coolblue. Achteraf bleek het op die manier duurder te zijn

Erik 24-09-2020

Supersnelle levering van het gewenste, voldoet ruimschoots aan datgene wat ik in gedachte had. Thuis in alle rust kunnen kiezen met degelijke uitleg en fotomateriaal op de website!

van leuven Marie-louise 24-09-2020

cool bleu doet wat het belooft en levert prima kwaliteit,ik ben heel tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Wery Patrick 24-09-2020

Wij zijn tevreden over de service. De mogelijkheden van aankoop zijn zeer goed. Binnenkort gaan we terug shoppen via de site

Sigrid 24-09-2020

Perfect geleverd en voldoet aan de omschrijving. Helemaal tevreden, zeker aan te raden

hugo t 24-09-2020

Ik koos voor CoolBlue (diepvries-koelkastcombinatie) omdat CB ook de oude mee terug nam (hoewel niet daar gekocht). Bijkomend voordeel: waarschuwing voor levering wordt steeds scherper gesteld: eerst de dag, later het dagdeel, en de dag zelf het uur. Dus je moet geen volledige dag thuisblijven. Prima!!

dries 24-09-2020

Pakje laat besteld maandagavond, de volgende dag in de voormiddag was het al geleverd aan het door mij gekozen afhaalpunt. Uitstekende service.