Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob B 22-01-2021

Zeer duidelijke beschrijvingen van de producten. Veel informatieve video’s en uitleg.
Vriendelijke klantenservice met snelle reacties!

Kim 22-01-2021

Gemakkelijke site en vlot om te bestellen en de volgende dag was het pakketje al netjes geleverd ;-)

Clément 21-01-2021

Ruim aanbod, duidelijke webshop, duidelijk voorradigheid aangegeven, afhaalmogelijkheid, zeer correcte en behulpzame afhandeling.

Thevoke 21-01-2021

Bestelling geplaatst via klantendienst om een shop tegoed te gebruiken de bestelling is even vlot verlopen als een normale bestelling. Super vriendelijk geholpen.

JeanPierre 21-01-2021

Super service perfecte levering .Altijd vriendelijk bij elk eventueel probleem en direct een goede oplossing. Top.

Leon 21-01-2021

Vandaag om 16 uur in winkel in Hasselt geweest. Kreeg een volgnummer en iemand zou komen helpen. 1 winkelmedewerkster was met enige aanwezige klant bezig. Overige 7 personeelsleden waren op sluitingsuur aan het wachten ? Ben na 10 minuten vertrokken en heb gelukkig in andere winkel mijn aanschaf kunnen doen.

DV 21-01-2021

Super service. En altijd met een grappige ondertoon. Zo kan je toch nog eens glimlachen ☺️

Charlie 21-01-2021

Nog nooit problemen gehad met coolblue! Erg klantvriendelijk en zijn er meteen om je te helpen als er iets mis is. De levering is ook altijd dik in orde, op het afgesproken uur en de leveranciers helpen ook altijd een handje mee als het een zware lading is. Top!

Nadia 21-01-2021

Levert ontzettend snel na het doorgeven van een bestelling.
Ook handig:een sms en mailtje deelde ons om 7u 's morgens een uur in de voormiddag mee wanneer onze bestelling zou worden gebracht. De twee zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers plaatsten die onze koelkast zelfs in de kast en gaven een paar tips ivm het deur-op-deur systeem.Verpakkingsafval en oude koelkast netjes meegenomen.
Een paar uren na onze levering ontvingen we nogmaals een mailtje met de afleverbon én handige filmpjes met tips voor het plaatsen van diverse keukentoestellen.Wat een service!
Coolblue is ook zeer makkelijk te bereiken .Zeer vlug antwoord op een mailtje.
Dit was niet onze eerste bestelling bij deze onlineshop en telkens opnieuw een heel positieve ervaring!

Bert 21-01-2021

ik heb er nog nooit geen problemen mee gehad in tegenstelling tot andere online websites zoals bol.com

Hofman jari 21-01-2021

Ik heb een apple watch bij jullie besteld omdat ik altijd tevreden ben van jullie en omdat het de beste prijzen zijn en super snelle levering! Top service

Eric 20-01-2021

Mooie en goede kwaliteit Monitor.
Snelle levering vrijdag besteld zondag thuis geleverd

Nulens brigitte 20-01-2021

Prijs, kwaliteit, levering, zeer goede service
Bedankt, een aanrader voor ons allemaal.

Nina 20-01-2021

Coolblue is zeer efficiënt. Het is makkelijk en snel en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je pakketje is.

Anoniem 20-01-2021

Altijd goede ervaringen gehad met Coolblue niet zoals met sommige andere online webshops (zonder namen te noemen). Makkelijk contact met de medewerkers en altijd goed geholpen geweest. Alleen maar positieve feedback.

andre 20-01-2021

koolstoffilter wel betaald maar niet geleverd.heb al mail gestuurd en telefonisch maar geen antwoord

kim 20-01-2021

Ik ben helaas niet tevreden over de service bij coolbue. Ik bestelde bij black friday (november 2020) een laptop met de bijhorende korting. Ik betaalde 520 euro. Eens geleverd bleek het toetsenbord niet te werken. Ik stuurde deze terug met de vraag voor hetzelfde product, maar die naar behoren werkt. Hierop zou ik nog tot februari 2021 moeten wachten. Dit vond ik te lang. In de winkels lag het toestel blijkbaar wel nog en ik kon het hier gaan ophalen. Ik ben geen fan om naar steden te gaan en al zeker niet nu tijdens de coronaperiode, maar het toestel naar me toezenden (zoals ik oorspronkelijk besteld had!) was helemaal niet mogelijk. En plus moest ik nog 100 euro bijleggen omdat de korting niet meer gold. We konden overeenkomen dat ik in de winkel nog 50 euro zou opleggen. Mijn broer ging deze laptop voor mij halen in de winkel, hij moest het VOLLEDIGE bedrag van 570 euro betalen! Na weer een telefoon van mij, zou het bedrag toch terug gestort worden. Nu een maand later is het bedrag nog steeds niet terug gestort, ik kreeg de belofte aan de telefoon dat ze het tegen volgende week zouden terug storten. De mensen aan de telefoon steeds zeer vriendelijk, maar over deze service ben ik absoluut niet tevreden!

Sverre Keymeulen 20-01-2021

de producten zijn van goede kwaliteit en de levering duurt niet langer dan een dag of 2.

Koen Wens 20-01-2021

Veilige corona maatregelen, vriendelijke bediening en uitermate goede ondersteuning bij mijn aankoop.

Christof 19-01-2021

Ik heb vergeleken met andere saits een deze was de goedkoopste ,mijn bestelling was achteruit een door en mail te sturen had ik het de dag nadien .

Volkan 19-01-2021

Heel vriendelijke service, en heel snelle levering
Een aanrader als je snel iets nodig hebt

Cop.boye 19-01-2021

Zeer snelle verwerking, zeer vriendelijk snelle service ,en koerierdienst vriendelijk zeer snel echt top aanrader

Kathleen 19-01-2021

De winkel heb ik gekozen omdat deze op dit moment de beste prijs bood voor het type droogkast dat ik wilde.
Van de levering ben ik zeer tevreden. Er was via mail en sms een super goede communicatie. Ik wist precies binnen welke tijdsspanne de levering arriveerde.
Bezorgers waren vriendelijk en hadden ook oog voor de nodige afstand wegens corona.
Een positief punt was ook hun technische kennis.
De volledige bestelling werd op relatief korte termijn afgehandeld.
Zeer tevreden 👍🏼.

Julie 19-01-2021

Vlotte levering. Goede en uitgebreide informatie product en recensies. Makkelijk online hulp in kiezen van geschikte product aan de hand van ‘coolblue’s keuze’.

Loek Ritzen 19-01-2021

Ik had een iPhone 12 pro Max besteld op zaterdag en deze werd op zondag geleverd. Dat was de reden waarom ik die besteld had bij Coolblue. Wat blijkt nu. Er is iets misgelopen bij het distributiecentrum. Ok kan gebeuren natuurlijk dacht ik. Geen probleem levering zou dan eventueel in de avond zijn maar dat was ook niet. Ook geen probleem dan zou de telefoon op maandag maar geleverd worden. Dat dacht ik althans. Nee hoor het zou dinsdag worden. Nee hoor het zou woensdag worden tot uiteindelijk ze niet wisten wanneer ze de telefoon gingen leveren. Toen heb ik beslist om de bestelling te annuleren. Ook al omdat ik 3 verschillende redenen te horen kreeg waarom de telefoon niet geleverd werd.
1 er ging iets fout bij distributiecentrum van externe bezorger
2 er was niemand thuis
3 het pakje was nog in verwerking.

Ik blijf erbij dat er altijd iets kan gebeuren. Alleen de vraag is dan hoe gaat een winkel ermee om.
Mijn mening is dat toen Coolblue wist dat er iets fout gelopen was, toen ze wisten dat de iPhone trg naar coolblue gestuurd werd toen had Coolblue moeten beslissen om mij een nieuwe telefoon op te sturen. Dan was iedereen tevreden geweest. Zelfs ik was tevreden geweest ondanks het feit dat de telefoon een dag te laat was. Want uiteindelijk had ik de telefoon bij coolblue gekocht omdat deze op zondag geleverd werd.
Ik ben vaste klant bij Coolblue omdat ze juist een top service hebben. Ben dit absoluut niet van Coolblue gewoon.