Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bu Mu 04-10-2023

Defect toestel na 2 maanden defect terug gestuurd. Ik kreeg echter een (onmiddellijke) terugbetaling met minwaarde, omdat het toestel niet in nieuwstaat was (logisch). Niet ok, ik vroeg geen terugbetaling en al zeker niet met een minwaarde... en dit zonder overleg hierover. Defect onder garantie zou 100% terugbetaling moeten zijn (zelfs indien "gebruikt") of gewoon herstelling.

Guykes 04-10-2023

Mooi op tijd en proper geleverd👌 als alles zo maar zou gaan met de online bestellingen

Philip 04-10-2023

Zeer snelle levering en veel informatie via mail over het aangekochte product .

Andy 03-10-2023

Ik vind Coolbleu een goeie online winkel je besteld er of preordert iets en de dag zelf kun je er achter gaan of laten brengen , ik heb Coolbleu voor de eerste keer gebruikt voor ps5 games en ze zijn beter dan ..........
Je wordt op de hoogte gehouden van je game of andrre dingen je onvangt repons via email en ze staan klaar bij Coolbleu klanten team om je te helpen met vragen .
Echt ik ben onder de indruk , nice Coolbleu .....

Michaël 02-10-2023

Ik heb nog nooit problemen gehad met bestellingen bij Coolblue, altijd makkelijk te bestellen en correct geleverd. Meer moet dat niet zijn.

Charlotte 02-10-2023

Zowel de aankoop als de levering ging zeer vlot.
Beloofde levertijd wordt nageleefd.

Matthias 29-09-2023

Ik heb mijn nieuwe smartphone s avonds besteld en had hem s morgens al thuis gekregen

Marc 29-09-2023

Product voldoet volledig aan de verwachtingen. De beschrijving die ik las bij Coolblue was waarheidsgetrouw. Daarbovenop was de levering snel en correct.

Bulckaen Elke 29-09-2023

Vlotte afhandeling, tweede hands product maar verkeerd in uitstekende staat! De levering was heel snel en alles zat mooi en stevig verpakt.

ElBe 27-09-2023

Snelle levering. En nog instant hulpverlening bij vragen of problemen. Top!

Semra 22-09-2023

Praktische, efficiënte website. Snelle levering. Vlotte communicatie voor en tv de levering.

Johanna 21-09-2023

Dyson steel stofzuiger gekocht en die zou de volgende dag geleverd worden door B-post. Ik volgde het pakje en zag al snel dat dat niet zou gebeuren. Toen ontving ik een bericht van Coolblue dat mijn pakje vertraging bij de post had. Volledig buiten hun schuld maar ik vond het reuze prettig dat ook zij de post in gaten houden en hun klanten op de hoogte houden als het tegenzit.

Joke 18-09-2023

Perfect van bestelling tot levering. Zelfs na de levering mail om raad te geven met het nieuwe toestel.

Lara 13-09-2023

Uitstekende service, snelle levering, prima garantie in geval van problemen.

Kelsey 13-09-2023

Super snelle levering! In de namiddag besteld en de volgende ochtend al ontvangen. Product voldoet aan de verwachtingen volgens de omschrijving op coolblue. De optie om producten rechtstreeks op de site te vergelijken heeft me goed geholpzn bij het maken van mijn keuze. Ik heb het product (in mijn geval een steelstofzuiger) ook gezocht op andere webwinkels maar coolblue was ook de goeiekoopste. Nog een pluspunt dus!

ChantalJ 11-09-2023

Ongelooflijk nauwkeurige timing van thuisbezorging. Vooraf ook SMS 15 min voor aflevering. Met fiets dus enorm duurzaam. Heel vriendelijke besteller.
Dit na eerder contact in winkel Wilrijk waar een topverkoper mij heel nauwkeurig en vriendelijk de mogelijke opties eeft toegelicht.

Diego 11-09-2023

Besteld op 07/09 en de volgende dag meteen geleverd. Coolblue komt hun beloftes na. Vandaag besteld, morgen geleverd! Heel tevreden!

Dirk Cotteleer 11-09-2023

Snelle levering -goede verpakking en het juiste item geleverd----- TOP firma.

Ron 05-09-2023

Veel producten snel thuis, ophalen of bezorgen. Vriendelijk, meestal, deskundig personeel. Meestal iets duurder dan andere aanbieders.

Rani 05-09-2023

Uiterst snelle levering. Steeds vriendelijke klantenservice en mooie, overzichtelijke website.

Paul Des 05-09-2023

Enorme keuze, steeds deskundig advies, onklopbare prijzen, prachtige deals, en super snelle levering, zelfs op zondag, en gratis… dan kan ik niet anders dan een 10 geven !!!

Philip 04-09-2023

Al jaren klant bij Coolblue om meerdere redenen. Hun aanbod is divers, groot en kwalitatief. Levering en betaling is altijd correct en snel. De belangrijkste reden waarom we trouw blijven bij Coolblue is echter hun service! Of het nu advies is op hun website, facebook of in hun winkel, diensten voor en na verkoop,... de mensen van Coolblue helpen je graag verder. Ze zijn altijd vriendelijk en proactief. Ik heb geen enkele vraag gehad die niet uitermate positief en correct werd afgehandeld. Het is bijna een plezier om naar de winkel te moeten met een vraag of probleem! Snel producten leveren kan elke webshop, maar zo'n goede service, dat moet je koesteren!

Aïcha 03-09-2023

Altijd erg tevreden geweest van Coolblue, ook al zijn ze niet altijd de goedkoopste. Ze hebben een zeer goede klantenservice en dat is een dik pluspunt voor me. Ze komen hun belofte na en dienst na verkoop helpt je heel graag als je een probleem zou hebben of met een vraag zit. Dit is een bedrijf die een goede klantenservice hoog draagt, top!

Vince 03-09-2023

Grote keus, snelle levering, redelijke prijs, handleiding beschikbaar ( zodat je weet of het dat is wat je zoekt), gemakkelijk retourneren indien nodig. Soms mag info beter ( af en toe fouten in specificaties).

Philippe 03-09-2023

Snelle en uitstekende dienst
Levering met de fiets! Even in het slechtste weer !!
Alle toestellen beschikbaar en leverbaar op de snelste manieren
Top organisatie