Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tessa 04-11-2020

Super klantenservice
Super vriendelijke mensen
Alles staat mooi uitgelegd
Snelle levering

Aangekocht gaming-monitor is van heel goede kwaliteir!

Helga 04-11-2020

Duidelijke info over het product, wat het gemakkelijker maakt om een goede keuze te maken. Vlotte levering!

Kim 04-11-2020

Levering zeker in orde, jammer genoeg te klein, dus nu hopen dat het retourneren ook vlot verloopt, dan geef ik een dikke 10, ik duim!

L Van Zele 04-11-2020

Telkens wanneer we voor Coolblue kiezen, kunnen we er zeker van zijn dat dit binnen de 2 dagen wordt geleverd. Steeds al tevreden geweest!

Vania Ribeiro 04-11-2020

Beste
Ik vind het super fijn dat ik kan bestellen en de volgende dag er al is.
Je vind alles heel snel wat je nodig hebt.
Coolblue echt een top site!

Yannick 04-11-2020

Altijd snel en altijd in orde. Ook de garantie is altijd tiptop in orde.
Had eens een fout adres opgegeven en de bezorger wou speciaal helemaal omrijden.

Annick 04-11-2020

Belofte van snelle levering, de volgende dag, was volbracht.
Super bedankt

Jeoffrey 04-11-2020

Snelle levering, goede opvolging, makkelijke webshop en ditto klantenservice

Maarten 04-11-2020

Zoals steeds, correcte, vlotte en supersnelle levering. Zaterdag besteld, maandag in huis.

natascha den ouden 04-11-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede info met betrekking tot levering van het bestelde artikel

Wazhma 04-11-2020

Ik heb deze winkel gekozen omdat de producten goedkoper zijn en de levering is heel snel.

Wendy De Meyer 04-11-2020

Koop niks bij Coolblue, hun dienst na verkoop is een dikke nul.
Coolblue is goed zolang je geen problemen hebt met je toestel.
Ik kocht een jaar geleden een Roomba IRobot stofzuiger, na 1 jaar is hij stuk, kan gebeuren, het is alleen de dienst na verkoop dat dan telt, maar daarvoor moet je niet bij Coolblue zijn. Na talloze telefoongesprekken van min 35 min, heel veel mail verkeer is het toestel al voor de derde keer teruggestuurd op 5 weken tijd. Mijn toestel is nog steeds niet hersteld en Coolblue biedt geen enkele positieve oplossing aan, integendeel. Telkens je belt krijg je ook iemand nieuw aan de lijn die telkens opnieuw alles moet herlezen en navragen. Immens veel tijd ben ik al verloren aan een toestel dat nog steeds niet hersteld is.

Jolein 04-11-2020

't zijn toppers, die van Coolblue: supernice ervaring door een creatieve, snelle, humoristische én menselijke aanpak!

GG 04-11-2020

Veel keuze en goede prijs/kwaliteit. Toevallig voor mijn item 100,- euro minder voor lichte beschadiging (niet zichtbare plaats). Op tijd geleverd. Alles dus prima.

Levering niet conform de wettelijke standaard 04-11-2020

De webshop is gebruiksvriendelijk, met ruime keuze.
Bestelling en levering van de producten verliep zeer vlot.
Echter, de geleverde producten waren foutief in dat ze niet compatibel waren met de Belgische elektriciteitsstandaarden. Dit ondanks dat de bestelling geplaatst was via de Belgische CoolBlue website, voor levering op een Belgisch adres. Dit is niet conform de wettelijke verordeningen waarbij de in Belgie geleverde componenten voor een electrische installatie conform de plaatselijke veiligheidsvoorschriften moeten zijn.

Yasmine 03-11-2020

Heel tevreden . Vond het goed dat ik het zaterdag kon bestellen en zondag laten leveren. Wel ben ik over de levering niet tevreden. Stond tussen 11u30 en 14u20 levering in het grijs. Kon dus nog wijzigen. Maar om 10u leek het alsof de koerier nog niet begonnen was aan zijn toer. Pakket pas aangekregen rond 16u30

Danny 03-11-2020

Zeer behulpzame zoekengine, makkelijk kiezen, vergelijken. Beste prijs hier gevonden.

Marleen 03-11-2020

Eenvoudige site , supersnelle levering. eerlijke prijs kwaliteit verhouding

Céline 03-11-2020

Alles wordt op een duidelijke manier uitgelegd. Ook al je kennis over bepaalde producten beperkt, de informatie maakt het mogelijk om een wel overwogen keuze te maken.

Alex 03-11-2020

Clear and easy to use website, quick delivery, was delayed by a day due to busy Sunday delivery service but i was notified and parcel arrived next day, very happy with service. Will use coolblue again in future

Frederic Dekeukelaere 03-11-2020

Dag na bestelling reeds geleverd, ook al was dit op een feestdag.
(Ik had perfect begrepen mocht dit miet mogelijk geweest zijn.)
Ik ben iemand die steeds reviews uitpluist van andere klanten op de website, website van Coolblue is hirvoor perfect en betrouwbaar.

Ivo Joris 02-11-2020

bij mijn laatste aankopen zijn jullie telkens de scherpste in prijs. Ik vergelijk meestal met Vanden Borre, mediamarkt, Bol.com , Krefel.
Ook de snelle gratis levering kan ik erg apprecieren.

Roberto 02-11-2020

Ik heb vorige week een nieuwe headset besteld, en deze is de volgende dag aangekomen en de verpakking was niet gescheurd of kapot.
Dit is heel erg goed.

Karel LAUWERYS 02-11-2020

Goede service, personeel kent zijn producten, geen probleem voor wat extra service zoals plaatsen van extra schermbeveiliging op nieuwe gsm

Tom Simaeys 02-11-2020

Zalig op zo'n manier winkelen in deze coronatijden !
Perfecte levering!
Alvast al aanbevolen bij vrienden!
Bedankt