Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Toeternitoe 02-04-2023

De shop is aangenaam en fris opgezet. Het systeem waarbij je wordt ontvangen en wordt afgeroepen als het uw beurt is vind ik fijn. Maar wij vroegen aan een medewerker of we een fototoestel konden betalen met Mozinne kijkt hij eerst verward en dan heel stellig “neen”, dit gaf ons sterk de indruk dat hij echt niet zeker was. We hadden eerder gebeld met de klantendienst en die wisten dat cadeaucheques van Mozinne werden aangenomen maar niet voor alle producten…
Op onze vraag of het ook voor fototoestellen geldt wist deze medewerker niet.
Daarna gekocht ergens anders waar hetzelfde toestel 200 euro goedkoper was. Ook wel niet kunnen betalen met cadeau cheques.

Jenny Coppens 02-04-2023

Een vlugge en perfecte service
Had het dringend nodig en werd de volgende dag op het juiste tijdstip geleverd
Ben absoluut tevreden en ga zeker nog iets bestellen

DANY UIT WINGENE 01-04-2023

Overzichtelijk. Keuzehulp via een tool in de online winkel. Volgende dag geleverd. Kortingscode automatisch toegepast bij de afrekening zonder dat ik er moest naar zoeken.

DJ Dad 31-03-2023

gisteren besteld, vandaag geleverd ! No hussle met de bestelling, levering kan moeilijk nog sneller :)

Eric Piedfort 31-03-2023

De bestelling was eenvoudig, maar weer stel ik vast dat on line kopen niet de juiste manier van winkelen is. Had ik dat ding life gezien dan wist ik dat het niet was wat ik nodig had. Nu moest ik het terugsturen zonder positief resultaat.

Ariane 31-03-2023

Overzichtelijke webshop en groot aanbod. Bestelling verloopt vlot;
De leveringen aan huis zijn super, je krijgt een bericht wanneer het product geleverd zal worden en dat tijdstip is correct!

BRIGITTE 31-03-2023

HEEL GEMAKKELIJK ONLINE EN SNEL GELEVERD TOP ZOU ZEKER NOG DOEN EEN AANRADER

Christophe 30-03-2023

Zeer snelle en correcte levering. Site overzichtelijk. Prijzen mogen iets lager.

Christelle Van Laere 30-03-2023

Levering op tijd geleverd zoals beloofd. Product, dashond steelstofzuiger werkt perfect.

Herman Ras 30-03-2023

Breed aanbod producten/merken. Snelle levering. Vriendelijke bediening in de winkels wanneer ik er direct wil afhalen. 100% klantvriendelijk en betrouwbaar.

Johan 30-03-2023

Goeie uitleg op de site , goeie prijs en een vlotte levering toestel goed verpakt

Anne 30-03-2023

Duidelijke omschrijving van het artikel. Het was de volgende dag al bezorgd!

Gilles 30-03-2023

Goede communicatie
Bij levering
Sms en track en trace
Chauffeur belt op voorhand en legt alles uit
Top! Een voorbeeld voor vele
Diepvries gekocht

Ferry van Eekelen 30-03-2023

Fijne website die je helpt in de juiste keuze maken voor wat je zoekt. Scherpe prijzen en ook supersnelle levering

Freddy 29-03-2023

Shop door ons reeds gekend. Vorige aankopen steeds in orde. Laatste aankoop snel en correct geleverd op zaterdag. Alles tot grote tevredenheid!

Fatosh 29-03-2023

Altijd al uitstekende en vriendelijke service gehad zowel online als in de winkel. De website is netjes georganiseerd met duidelijke uitgebreide informatie en makkelijke retourinstructies. Niet altijd de laagste prijs maar altijd een ruim aanbod met tal van mogelijkheden zoals het huren en installeren van bepaalde toestellen wat Coolblue voor mij zeer aantrekkelijk maakt als een alleenstaande. Ook bij mindere gevallen wordt dit altijd snel en praktisch opgelost via de klantenservice. Perfectie bestaat niet daarom een 9/10 voor Coolblue, mijn favorietje! 💗

Blassieaux Elfrida 29-03-2023

Bij het betreden van de winkel werden we vriendelijk ontvangen door een coolblue-bediende, die ons duidelijk doorverwees naar de balie voor het afhalen van onze bestelling. Er werd ons ook een drankje aangeboden.
We moesten even wachten, we vonden dit niet erg, er is een tafel en stoelen voorzien waar je rustig je koffietje kan opdrinken. Het was aangenaam om met je voornaam aangesproken te worden. Ook de bediende van de balie heeft ons vlot verder geholpen.
We hebben nog eventjes in de winkel rondgekeken en zijn dan met onze bestelling en een goed gevoel terug naar huis gegaan. Het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn dat we een bestelling bij Coolblue zullen doen.
Vriendelijke groetjes

Paul 29-03-2023

Groot aanbod aan producten. Goede opstelling. Handige afhaalservice. Vriendelijk personeel.

Walter 28-03-2023

Ik vind bij Coolblue de laagste prijs van een bepaald product. Daarnaast was de levertijd de kortste van alle aanbieders.

Kim 28-03-2023

De service is DE reden dat ik elke keer opnieuw voor coolblue kies. Je bestelt iets en je hebt het heel snel in huis. Is er iets mis, maken ze er geen probleem van. Het wordt altijd opgelost, ofwel maken ze het toestel of je krijgt een nieuw. Echt top!

Christiane 27-03-2023

Overzichtelijke website, men geeft raad indien gewenst en als je er iets besteld wordt de levering gedaan op het ogenblik dat men gezegd heeft te leveren

Eddy 27-03-2023

Ten eerste heb ik al meerdere malen een bestelling geplaatst bij coolblue. Telkens heel tevreden over zowel de aankoop, de levering en de tijdspanne. Doe zo voort 👍

GDC 27-03-2023

Snelle afhandeling van de bestelling, vlotte communicatie met informatie over moment van levering.

Tim VB 27-03-2023

Snelle en correcte levering, aparaten (powerline en externe harde schijf) werken perfect.
Easy Plug & play zoals beschreven op de website.

Nick Van Peteghem 27-03-2023

De mensen die er werken hebben kennis van zaken, bij het binnen komen vriendelijk ontvangen en een koffie aangeboden gekregen. Ze staan klaar voor vragen en beantwoorden deze zo goed mogelijk.