Deze score is gebaseerd op 748 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Fien 10-02-2021

Heel correct in hun prijzen, levering en service.
Ondanks de grote sneeuwval deden ze hun uiterste best om alles te leveren . Ze laten ook tijdig weten als iets later komt.
Heel tevreden.

Rob Damen 10-02-2021

Prijs bestelling zeer gunstig en levering correct geleverd, zelfs op zondag

Nvk 10-02-2021

Slechtste service ooit!

Ik wist nooit dat een vaatwasmachine bestellen zo een lijdensweg kon zijn. Ik heb na 1,5 maand, 3 verloren vrije dagen, 5 teams van Coolblue te zien en 2-3 uur aan de telefoon te zitten nog altijd geen geïnstalleerde vaatwasmachine.

Ik ga niet alles in detail neerpennen maar het komt er op neer dat Coolblue de volgende dingen fout heeft gedaan in chronologische volgorde: fout toestel aangeraden en geleverd, duurder toestel moeten bestellen, toestel geleverd maar geen installateur mee, installateur gekomen maar toestel was stuk dus terug meegenomen, toestel niet meer in voorraad dus op aanraden van klantendienst een 2de keus toestel genomen (wel aan nieuwprijs), 2de keus toestel geleverd maar weer zonder installateur, klantendienst laat me weten enkel een installateur te sturen als ik een extra kost betaal van 40€….

Na vandaag een uur aan de telefoon gehangen te hebben met iemand van de klantenservice die blijkbaar geen logica heeft en heel klantonvriendelijk was, heb ik hun laten weten dat ze het toestel terug kunnen ophalen en ik nooit nog iets zal bestellen bij Coolblue.

Dit is de eerste keer dat ik een review schrijf dus ik ben zeker geen muggenzifter maar deze ervaring is ronduit schandalig.

Ronny 09-02-2021

Het was mijn eerste bezoek aan hun ruime en mooie winkel te Hasselt. Parking vlakbij. Overzichtelijk winkelen. Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Snelle bediening ook. Stelden spontaan voor de aankopen op hun trolley mee naar auto te brengen. Zeer tevreden over aangekochte producten ook! Aanrader dus..

L J 09-02-2021

Gemakkelijk site om dingen op te zoeken. Zeer snelle verwerking. Zaterdag rond 2u een bestelling geplaatst en geleverd de zondag morgen. Heel de bestelling in 1 doos verpakt.

Jerimaux 09-02-2021

De site is handing en gemakkelijk te gebruiken , overzichtelijk en met voldoende product informatie...op zich verliep alles vlot.
Enig minpuntje misschien, de levering op zondag is toch niet echt op punt, zondag beloofd, maandag middag ontvangen.
Zondag levering zou ik persoonlijk stoppen als er geen garantie is, niets zo erg als op niets zitten wachten.

ANNIK 09-02-2021

Meestal zeer tevreden over Coolbleu / en over mijn productkeuze ben ik ook tevreden.
mijn ontevredenheid gaat wel over de keuze van de leveringsdienst, B post
van Coolbleu krijg ik de melding dat mijn product zal geleverd worden op zondag 7-02-2021
hoe kan je dan een leverancier gebruiken die op zondag niet werkt.
het product is op maandag geleverd zonder een melding dat dit zo zou gebeuren .

Peter 09-02-2021

Er was een ruime keuze, veel producten in voorraad en een snelle levering. TOP!

Michiel 09-02-2021

Mooie winkel, vriendelijke mensen.
Enkel het systeem van nummers roepen zou iets beter uitgewerkt moeten worden.

Martien 09-02-2021

Ik kocht mijn nieuwe smartphone via Coolblue omdat ik, naast de goede prijs, ook een goede vergelijking kon maken tussen de verschillende producten. De zoekfunctie met sorteermogelijkheden werkt perfect! De technische specificaties zijn duidelijk en helder verwoord en de reviews zijn ook gemakkelijk terug te vinden. Héél klantvriendelijk! Een half jaar geleden kocht ik al een nieuwe wasmachine bij jullie en alle op communicatie over én de levering zelf was niets aan te merken. De service was prima en vriendelijke én de kwaliteit van het toestel is trouwens ook dik in orde!

Phil 09-02-2021

Alles ging enorm vlot en horloge lag zeer snel klaar. Personeel was enorm vriendelijk

Chayenne 08-02-2021

Coolblue is de meest efficiënte winkel. Je besteld wat je nodig hebt, je kan er direct om of de volgende dag. Als je eenmaal in de winkel bent word je vriendelijk ontvangen en geholpen. Ik winkel graag bij coolblue.

J De Vriendt 08-02-2021

Goede beschrijvingen van product en goede selectiemogelijkheden zodat ik makkelijk de juiste laptop kon vinden. Hij was niet direct leverbaar maar via mail heeft men mij vlot verwittigd wanneer de gewenste laptop opnieuw beschikbaar was. Besteld en 's morgen netjes door de Post aan de deur afgeleverd. Goed verpakt. Top dienstverlening.

Filip 08-02-2021

In de webshop staat duidelijk wat er in voorraad is en wat niet. Je hebt duidelijke informatie die je aankoop kunnen beslissen. Al hetgeen dan volgt is super makkelijk en super snel. Betaling gaat vlot, je wordt voortdurend upgedate over het verloop van de levering. En tot slot werd mijn aankoop deze keer gebracht door een eigenste Coolblue fiets. Iets waar ik 200% achter sta! Ik heb met de man een babbeltje kunnen slaan, en het deed ons beiden deugd... Zo is winkelen tof, en nog menselijk en goed voor de planeet

marc 08-02-2021

Ik koop al meer dan 10 jaar bij coolblue echt een goede service van dag 1 al en nog steeds
overlaats iets verkeerd gekocht en heb het terug gestuurd en men geld teryug gehad
wat wil ne mens nog meer

Levitas 08-02-2021

Coolblue is mijn favoriete multimedia winkel. De combinatie van expertise, gebruiksvriendelijkheid van de website en de mogelijkheid tot winkeladvies zijn ideaal en ook prijzen zijn ok. Levering was prima en proficiat met de vriendelijkheid van de bezorger, toppie. Mvg

Stephane 08-02-2021

Ik hou van coolbleu vanwege de juiste levermomenten, vriendelijkheid van de bezorgers en de hoeveelheid informatie over de producten op hun website

Inge 08-02-2021

eerlijke prijzen, snelle service, aandacht voor de klanten in de naservice, ik vind de wachttijd ideeen zeer grappig, ook de verpakking is humoristisch en meestal het goedkoopst

Miss kitty 08-02-2021

Steeds tevreden van de goeie service en snelle levering bij Coolblue. Zelf als het niet mee zit zorgen ze er telkens voor dat je al klant toch tevreden blijft. Voor het eerst een 2e kans product gekocht bij het instaleren bleken er echter wat verborgen gebreken die niet waren gemeld. Deze onmiddellijk doorgegeven aan de klantenservice en binnen de dag waren we tot een oplossing/ akkoord gekomen. Er zijn veel websites/winkels zoals Coolblue altijd top!!

Dirk 08-02-2021

Super handig om te zoeken én te vinden wat je nodig hebt.
Megasnel geleverd en in prima staat

Brigitte 08-02-2021

Correcte en snelle levering. Bovendien bestelde ik ook een 2de-kansartikel en dit zat keurig nog in de originele verpakking zoals beschreven op de website.

michel 08-02-2021

mooie prijs en goed verpakt en op de juiste datum geleverd. Allen spijtig dat het via de post is gegaan want die waren nogal vrij laat met de levering. Na het aangegeven uur

Stijn Peeters 07-02-2021

Correcte en vlotte afhandeling. Indien nodig deskundig en vriendelijk advies. Ruim aanbod en eerlijke prijs / kwaliteit verhouding.

Marc 07-02-2021

Er was een defect aan het toestel, heb dit onmiddellijk gemeld en binnen het uur had ik een label ontvangen om gratis terug te sturen via B-post (kosteloos )

Merlijn 07-02-2021

Goedkoper product dan elders en eenmaal op te halen in de winkel werd ik zeer vriendelijk ontvangen in een toffe werksfeer. Enkel de aanduiding naar de ver gelegen kassa die overeen kwam met mijn wachtnummer ontbrak, dus dat was heel even zoeken, maar het kwam goed!