Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Reinie 31-05-2020

Duidelijke website met ruime keuze aan elektrische tandenborstels. Voor mij was de keuze snel gemaakt. Bestellen gaat makkelijk en er werd snel geleverd

Petra 30-05-2020

Een webshop die doet wat het belooft. Snelle levering. Tandenstokers scheelt veel in prijs.

Jan 30-05-2020

Grote keuze, snelle levering!
We kochten ook G.U.M baterij tandenborstel...heel prettig in gebruik...kochten eens in buitenland en is in NL niet zo snel te vinden....behalve online bij tandenborstel.com

Theo G 30-05-2020

De waterpik die ik wilde,was hier het goedkoopste, en snel te leveren.
De site was overzichtelijk.
vervolgens was het product volgens afspraak snel geleverd en goed verpakt.

Marie 29-05-2020

Duidelijke site, lage prijzen vergeleken met andere winkels, groot assortiment, snelle levering en mooi verpakt

Jan-Willem 29-05-2020

Een hele mooie aanbieding van de Oral B Genius, app werkt ook goed via bluetooth. Snelle levering.

Joop Leus 27-05-2020

Uitstekend, snelle levering van opzetborstels. Volgende keer zou ik hier ze weer bestellen.

Jan 27-05-2020

Snel geleverd, en prima site. als ik weer iets op dit gebied nodig heb zien ze mij zeker terug.

Erwin 26-05-2020

De tandenborstel voldoet prima. Voor die prijs is het het prima aanschaf. Alleen zit er geen controlelampje op,

Alfred 25-05-2020

Henk Wester. 24-05-2020

We zijn super tevreden. De prijzen zijn prima. Snelle levering
Duidelijk overzicht, tav betaling . Ik beveel dit bedrijf zeker aan.
Bezorging Post NL was ook binnen de opgegeven tijd.
Super. Ga zo door

Hs 24-05-2020

Prima webwinkel. Levering door DPD niet helemaal duidelijk wanneer het zou komen en duurde paar dagen langer dan postnl.

Jeroen 24-05-2020

Al eerder besteld via deze website en de producten en prijs zijn altijd goed. Deze keer lukte het niet om via verschillende manieren te betalen. De site bleef maar laden. Een dag later geprobeerd en toen geen probleem.

Li 23-05-2020

Prima webwinkel alleen bezorging via DPD is vreselijk. Vanaf t moment dat ik de verzonden mail kreeg, duurde het nog vijf werkdagen! Verzending via post NL of DHL zou beter zijn.

Jurrie Walraven 23-05-2020

Fijne webshop, goed assortiment een prima prijs, duidelijke statussen en snelle levering.

Gis 23-05-2020

Goed uitgebreid assortiment, hele scherpe prijzen en mooie aanbiedingen en supersnelle levering

Eric 23-05-2020

Goede prijzen, snelle en correcte levering. Nette, overzichtelijke site, Prima de Luxe!

John, Sittard 22-05-2020

Mooie duidelijke site, met prima zoekmogelijkheden. Ik had het item dat ik zocht (ragers) snel naar merk en grootte gevonden. Meteen besteld, bevestiging gekregen en daarna is het item zeer snel en goed verpakt geleverd. Precies zoals je het graag wil hebben bij een online shop!

Jan 22-05-2020

Tandenborstel.com werkt snel, is betrouwbaar en de artikelen zijn vriendelijk geprijsd.

Amelia 22-05-2020

De goedkoopste voor mijn tandenborstels. En een snelle levering door de brievenbus. Dus niet op hoeven wachten.

Gaya 22-05-2020

Duidelijke website prima prijzen, snelle levering. Mogelijkheid tot achteraf betalen.

Ton de Bondt 22-05-2020

Prima webshop met ruim assortiment voor billijke prijzen.
Jammer dat je bij een retourzending de verzendkosten zelf moet betalen!

Redje 21-05-2020

Jullie leveren wat jullie zeggen . Geen gezeur geen vertraging. Kwart voor drie besteld. 2 uur volgende dag binnen.

Snelle service.

marjoren 20-05-2020

De site leverde goede informatie, en de prijs van de cross action oral b was goed. Vervolgens werd snel geleverd.

Edith 20-05-2020

Duidelijke site om te bestellen.
Heb twee nieuwe tandenborstels besteld.
Levering was zoals afgesproken na het bestellen. Dit was de volgende dag al.
Artikelen zaten goed en netjes verpakt.
Goede prijs /kwaliteit verhouding.
Wij zijn blij met onze nieuwe tandenborstels.