Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Reinder 18-06-2022

Heel snel geleverd tegen een scherpe prijs! Verpakking en inhoud waren geheel in overeensgtemming met hetgeen ik heb besteld.

Karin 18-06-2022

Aangename prijs voor reserve borstels van Philips en snelle levering. Wij lopen weer rond met schone tanden,

Gerard 16-06-2022

Makkelijke website heel overzichtelijk en niet duur snelle levering top gedaan

Wilma 15-06-2022

Duidelijke website, gemakkelijk zoeken op producten, bestellen snel te regelen en bestelde producten snel geleverd.
Goedkoper kon ik het vinden 👍🏼

Luca 14-06-2022

Top winkel, vanaf het begin al klant. Bevalt prima.
Geen enkele slechte ervaring.

Sandra 14-06-2022

Een elektrische tandenborsel en opzetborstels gekocht. Gekozen voor tandenborstel.com omdat zij de goedkoopste waren met deze producten. Levering ging snel en tot mijn verassing kreeg ik een luxere variant omdat mijn product niet voorradig was. De tandenborstel was hetzelfde maar er zaten extra accessoires bij. Erg blij met deze goede service!

Ron 13-06-2022

Makkelijke website die je snel naar een goed geprijsd artikel brengt. Prijs is gunstig en snelle en goede levering.

Gert Hogendoorn 13-06-2022

Echt voordelig en supersnelle levering en geen verzendkosten hier kom ik zeker weer terug.

Bert 12-06-2022

Duidelijk Website, we zochten een bepaald type borstel,, maar dat snel gevonden werd. De bijpassende SoftCare borsteltjes was relatief gunstig geprijsd.

tandenborstel.com 12-06-2022

Uitstekend product, handige gebruikstips, maakt geen lawaai. Snelle levering.

Douwe 12-06-2022

Heldere en duidelijke site en voordeliger dan bij de drogist, voor de eerste keer hier ragers besteld en kreeg er een leuke attentie bij. En zoals ze zeggen snel geleverd

Mieke v.d. Bosch 11-06-2022

Op advies van mijn mondhygiëniste had ik nogal vrij grote ragers nodig van het merk interprox. Ben gaan zoeken op internet en kwam bij tandenborstel.com terecht. Hier al diverse keren tot volle tevredenheid besteld. Ik heb hier ook een elektrische tandenborstel besteld. Je betaalt hier niet al te veel voor je merk producten. Al mijn bestellingen werden netjes en vlgs. afspraak geleverd. Het kan eigenlijk niet beter. Prima, ga zo door!

Anny 11-06-2022

Duidelijke informatie, het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt. Een aanrader

mieke 07-06-2022

De webshop was duidelijk. De prijzen laag. Het was voor mij de 1e keer dat ik hier iets besteld heb. De levering was, zoals beloofd, voor 15.00 uur besteld en de volgende dag geleverd! Keurig verpakt.

Jan 07-06-2022

Hallo,
We hebben dit gevonden via prijsvergelijk en zijn zeer tevreden over jullie alles is prima geregeld en voor een hele mooie prijs.
Bedankt en groeten Jan.

Jansen 06-06-2022

Voor de eerste keer bij tandenborstel.com een bestelling geplaats. De website is overzichtelijk, duidelijk. Bestelling was goed snel geleverd.

Tevreden klant 06-06-2022

Ik koop al jaren (sinds 2006) mijn elektrische tandenborstels als ook de opzetborstels bij tandenborstel.com.
De prijs is bijna altijd het goedkoopst.
Service, afhandeling en levering altijd perfect.
Een zeer tevreden klant

Jos Schemkes 05-06-2022

Prima op tijd geleverd en leuk verpakt! Ook heldere website en makkelijk bestellen!

Pieters 04-06-2022

snel geleverd, goed verzorgde bezorging en heldere communicatie en website.

Angela 02-06-2022

prima webwinkel
snelle levering en goede service en goed kwaliteit voor mondverzorging

Art 01-06-2022

Prima webwinkel voor tand-/mondverzorgingsproducten. Overzichtelijke website.

Joop 31-05-2022

Mondhygiëniste raadde ons dit aan. Enorm assortiment, lage prijs en snelle service

de Bruijn 31-05-2022

Via de tandarts deze site doorgekregen met in een boekje aangevinkt welke ragers qua maat ik moest bestellen. Heel erg duidelijk en fijn om gratis samples toegevoegd te krijgen. Snelle en nette levering.

Mathijs 31-05-2022

Gekocht een scheerkop voor mijn Braun scheerapparaat niet alleen dat het de goedkoopste was maar ook de service is top.
s’middags besteld en de volgende dag in huis.

Patrick 30-05-2022

Goede prijs en snelle levering.
Ik heb begrip ervoor dat de aankoopprijs hoger moet zijn om de verzendkosten vergoed te krijgen aangezien de productprijzen erg scherp zijn.