Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Gert 21-08-2020

Waterpik met de laagste prijs en snelle levering. Bij een defect zeer snelle reactie en correcte afwikkeling.

d.punt 21-08-2020

levering was mooi op tijd, jammer dat ik niet de keuze had om de tandenborstel niet op een ander adres te laten bezorgen.
nu moest ik er zelf achteraan, op zich niet heel erg, maar met de mensen waar de tandenborstel was bezorgd hebben wij een erg moeizaam contact. dat was vervelend dus.

Peter 21-08-2020

Ik heb nu een paar keer Tandenborstel.com
gebruikt en ben wel tevreden met de keuzen, prijzen en levering.
Ik bevel het wel aan!

TU 21-08-2020

Zeer gunstige, concurrerende prijzen. Goede, duidelijke communicatie via e-mail over order en levering. Ruim, gevarieerd assortiment op het gebied van persoonlijke verzorging. Kortom, zéér tevreden!

Ruud 21-08-2020

Een goeie website en de artikelen zijn veeeeeel goedkoper met een snelle en goed verpakte levering. Ben zeer tevreden met hun.

René 18-08-2020

Goede duidelijke website. Gunstige prijs voor kwaliteitsproduckten. Snelle levering

Jolien 18-08-2020

Snelle levering van het product. Na navraag over de levering super goed geholpen en een hele nette en goede service.

Im 18-08-2020

Makkelijke en duidelijke website. Goedkoper dan de concurrentie, kwaliteit producten, ruime keus ook in betaalmethodes. Snelle levering. Ik had alleen de bevestiging van de order niet ontvangen maar bleek achteraf in mijn ongewenste e-mail te zitten.

Maarten 18-08-2020

Makkelijke site, duidelijk en snel. Perfecte logistieke afhandeling. Keurig verpakt en alles geheel vlgs verwachting.

Paul 17-08-2020

Duidelijke verwijzing en omschrijvingen op de website met en een efficiënte, doelmatige afhandeling.

Ina 17-08-2020

Goede en duidelijke website. Goed verpakte, snelle (brievenbus post) levering.
Geen klachten.

Aukje 16-08-2020

Ik koos deze shop om de lage prijzen, maar ik snap nu waarom dat kan, de kwaliteit is niet die ik verwachtte.

Ik dacht de naam alleen al voldoende was, maar er blijken dus duidelijke verschillen. Jammer

16-08-2020

Hele snelle levering in degelijke verpakking. Levert de goedkoopste (merk)opzetborstels. Overzichtelijke website en ruime opvolgberichten na bestelling. Kortom, hier spreekt een tevreden klant!

Puck 15-08-2020

Snelle aflevering met continue leveringsinfo.
Solide verpakking,
Goed product.

M Zwiers 14-08-2020

Goedkope bulkverpakkingen van zowel Braun opzetborstels als reinigingscassettes.
De volgende dag snel geleverd conform opgave en degelijk verpakt.
Vanaf 35.- gratis verzonden.

LA 14-08-2020

Razend snelle levering.
Tevreden klant.
geen verdere toelichting op deze review

Miranda 12-08-2020

Vandaag besteld, morgen in huis. Helemaal top. Ook de prijs is in orde. Dus ik bestel voortaan bij hun

Aly van heuveln 12-08-2020

Ze doen wat ze beloven correcte afhandeling. Blij dat ik hiervoor gekozen heb. Keurige verpakking en op tijd geleverd👍

Brigitte 11-08-2020

Goede en snelle service. Zeker geen negatieve ervaring. Alles netjes verpakt.

Fr. 10-08-2020

Overzichtelijke site, goede prijs en kwaliteit. Snelle levering van de bestelling.

M 10-08-2020

Een overzichtelijke site, gebruiksvriendelijk en veel producten op voorraad. Goede en snelle levering. Wel stond er bij de bestelling 'brievenbus' levering, dit bleek echter niet zo te zijn. Prima en netjes bezorgd door DPD

Marco 10-08-2020

Opzetborstels gekocht omdat ze hier het meest voordelig waren. Duidelijke webshop en vlotte levering. Goed voor elkaar!

Ilona 09-08-2020

10 Oral B borsteltjes gekocht voor een topprijs.
Direct bevestiging ontvangen en snelle bezorging.

Hans 09-08-2020

Tandenborstel heeft een duidelijke website, de bestelling is makkelijke te plaatsen. het thuis afleveren op eigen gekozen tijd is een prima optie!

Borstel 09-08-2020

Snelle en netjes verpakte levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden qua voortgang