Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Adisen 17-07-2020

Het model tandenborstel dat ik wilde was tenminste hier verkrijgbaar, met een mooie prijs. Heel snel verzonden, uitstekend verpakt.

sabrina 17-07-2020

Super snelle levering gehad zondagmiddag besteld en had het dinsdagochtend al thuisbezorgd helemaal top
Bedankt .

Gerda 16-07-2020

Prima webwinkel. Duidelijk en makkelijk bestellen. Pakketje komt netjes thuis . Zeker voor herhaling vatbaar.

Majid 15-07-2020

snel en voordelig ! De prijzen zijn goed en de service is uitstekend!
Heel tevreden met de winkel!

RG 15-07-2020

Zeer snel en betrouwbaar, met een goede selectie en gunstige prijzen.........

Tevreden klant 15-07-2020

Overzichtelijke website.
Goede service zoals bestellen alsook de snelle bezorging en wat zeker belangrijk Is redelijke prinzen.

G.P. 14-07-2020

Duidelijk de goedkoopste na een langdurige zoektocht op internet naar de producten en ook nog snel geleverd

stefje111 13-07-2020

perfecte prijs van het materiaal en veel keus en vooral een overzichtelijke site

Erna 13-07-2020

Overzichtelijke website, makkelijk bestelproces en scherpe prijzen. Het pakket werd snel en keurig afgeleverd, de artikelen zijn prima! Een aanrader om bij Tandenborstel.com te bestellen en niet alleen voor tandenborstels...

Henk 13-07-2020

snelle afhandeling top en niet duur deze web winkel beveel ik graag aan
ik was verwonderd hoe snel dit ging ben helemaal niet zo handig in deze dingen maar het ging voortreffelijk
vriendelijke groeten Henk.

Erik 12-07-2020

Snelle levering en ook nog eens de beste prijs. De 10 opzetborstels van Oral-B zaten los in de doos, dus het zit niet een verpakking met plastic eromheen.

Louis 12-07-2020

Eenvoudig te bestellen volgende dag geleverd en voor de beste prijs die ik kon vinden voor mijn product.
Dus de 10 meer dan waard

Ari 12-07-2020

Overzichtelijke website.
Goede service zoals bestellen alsook de snelle bezorging.
Nette prijzen en aanbiedingen.
Een aanrader dus.

Lies 11-07-2020

Top! Makkelijke en duidelijke website. Groot assortiment en prijs -kwaliteit is dik in orde. Besteld en 3 dagen later door de brievenbus mijn pakketje k ontvangen!

Javes2010 10-07-2020

Bestelling snel en goed verpakt geleverd. Artikel precies zoals vermeld op de website. Zeer tevreden

Borstel Hermsen 10-07-2020

Simpele en duidelijke website. Wat je nodig hebt... snel bestellen. De doos, waar het in geleverd wordt barst van een geweldige ik tandenborstel reclame...Verder prima mee te werken... Je moet wel goed kijken wat de netto kosten zijn, zonder transport. De vrolijke lever busjes in de straat ,drijven dan de kosten behoorlijk op...

Marianne 10-07-2020

Netjes op tijd gewoon keurig allemaal.
Prijs goed. Heel tevreden dus!
Prima goed wat moet je dan nog meer.

Elles 10-07-2020

Mooie prijs voor een goede tandenborstel. Volgende dag in huis. Een aanrader om bij tandenborstel.com een bestelling te plaatsen.

G. R 09-07-2020

* Scherpe aanbiedingen
* Groot en breed assortiment
* Snelle en nette levering van producten.

Karla 08-07-2020

goede prijs met een snelle levering. Helemaal top. We gaan zeker weer bestellen op deze site

Manon L 07-07-2020

Beste prijs die ik vinden kon , ben toch behoorlijk op zoek gegaan.
Dag erna in huis, top!

Erik Stevens 07-07-2020

Goede prijzen en snelle levering, al met al een prima service. Zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen.

Jo 07-07-2020

Ik ben heel positief over de webshop. Snelle levering, goed geprijsde artikelen en grote keuze.

JohanvL 07-07-2020

Op zoek naar ragers + tandenborstel, zodoende op deze site gekomen.
Prima producten tegen absoluut scherpe prijs!

Claudy 07-07-2020

Bestelling gedaan van speciale ragers, en zoals het hoort een fijne afwikkeling van de bestelling, snel en netjes, zeer tevreden.