Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ingrid 14-01-2023

Supergoede keus aan ragers voor een meer dan nette prijs! Ze hebben er in mij een klant bij.

Hans Boot 13-01-2023

Bestelling geplaatst vanwege prijs. Prima website. Aflevering gelukkig met PostNL dus ook dik voor elkaar. Bij openen bleek 1 artikel te ontbreken. Klantenservice gebeld, alle begrip en direct het artikel opnieuw gratis verstuurd. Dat is klasse, want je voelt je toch niet prettig als je hierover belt, wie zegt dat je de waarheid spreekt. Kortom een prima bedrijf!! Top!!

Frits 10-01-2023

Zeer breed assortiment, scherpe prijs en snelle levering ! Echt helemaal niets op aan te merken.

Cor 09-01-2023

Afhandeling van de bestelling verliep snel en correct. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken over de aflevering. De aflevering vond de volgende dag al plaats en het product was keurig verpakt. De prijs van het Cleanproduct voor Braun scheerapparaten is concurrerend.

Sonja van de Geer 08-01-2023

Top producten onder de normale winkelprijs. Snelle levering, keurig verpakt. Een aanrader!

Lidy de Boer 08-01-2023

Zeer uitgebreide tandverzorging collectie. Makkelijk bestellen en snel bezorgd.

Elle 08-01-2023

Prima service en ze denken met de klant mee. Tandenborstel op tijd aangekomen, en kleinzoon is er reuze blij mee.

R.de Vries 07-01-2023

Duidelijke webshop snelle afhandeling en verzending netjes verpakt en duidelijke mails.
En de tandenborstel werkt uitstekend zeer tevreden mee ik kan het iedereen aanraden.

Leonie 07-01-2023

Eerste keer besteld hier, netjes ontvangen. Nette levertijd. Veel keuze op de site.

Ronald 06-01-2023

Op de website is het gemakkelijk je bestelling te plaatsen met goede uitleg per product. Ook de betaling ging uitstekend.

MarcoB 03-01-2023

Tandenborstel.com geeft een eerlijk overzicht en doen wat ze beloven. Vandaag besteld morgen geleverd. Zelfs in de drukke tijd. Chapeau !!!

Dick 03-01-2023

Snelle levering! In de middag besteld en de volgende dag al bezorgd!

En daarbij goed geïnformeerd over de verzending! Zeer tevreden!

Madera 03-01-2023

Wederom op tijd geleverd, meerdere keren besteld bij tandenborstel.com en altijd correct afgehandeld. Alles verloopt soepel vanaf bestelling tot aan betaling en aflevering.

Ineke 02-01-2023

Er was voldoende aanbod om een elektrische tandenborstel te bestellen.
Dit bedrijf kon het leveren voor een prijs die mij aansprak.
Bovendien vlotte levering en prima verpakt.
Ik ben zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Stefan 01-01-2023

Hele fijne webshop, de levering was ook zeer snel. Ik zou het zeker aanraden!

Bonaventura39 01-01-2023

Wat een supersnelle service, communicatie geweldig!
Was eerste keer maar zeker niet de laatste!!!
Alles perfect!van begin tot end! Communicatie perfect! Levering snel en adequaat! Tot volgende keer!

c houtman 30-12-2022

Snelle reactie op mijn vraag; ook nog nooit eerder bij een website besteld die zo vlot levert.

Eva 29-12-2022

Bestelling snel binnen.
Artikelen ruilen was geen enkel probleem, mits verpakking niet geopend.

l. Wolters 28-12-2022

eerste keer dat ik hier iets bestel. Zal niet de laatste keer zijn.
zeer snelle levering en kwaliteit prima in orde

Roos 28-12-2022

Was de eerste keer op deze site, bestelling kwam binnen 2 dagen binnen in deze drukke periode.
Ben zeer tevreden.

Bertus 27-12-2022

Ongecompliceerd en een snelle levering ondanks de kerstdagen. Goede website die goed is, artikelen goed te vinden.

Corry 26-12-2022

Overzichtelijke website. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Ondanks kerstdrukte binnen 2 dagen in huis!

Len 20-12-2022

Op deze site voor het eerst 'n bestelling geplaatst en ben uitermate tevreden. Ondanks deze hele drukke periode is mijn bestelling binnen 2 dagen geleverd. Prima!

Maria 20-12-2022

Gemakkelijke webwinkel, prijsvriendelijk, snelle juiste bestelling en goed verpakt. Zeker een aanrader deze webwinkel.

Alphonse 19-12-2022

Goede prijs kwaliteits verhouding.
Snelle levering
Aanrader