Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

klant 22-11-2020

Goede prijs en een correcte levering. Dit laatste wat betreft de snelheid van versturen en de juiste verpakking ervan.

Jos 22-11-2020

Een monddouche van waterpik besteld. Het artikel werd snel geleverd, alleen ontbrak een Nederlandse beschrijving van het product.

Joey 22-11-2020

Super snel .. goed verpakt en goede communicatie !!
Zal er zeker een volgende keer weer gebruik van maken

Peter 22-11-2020

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

torgeir 21-11-2020

heel overzichtelijk, zeer vlotte levering. ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Walther 21-11-2020

Goede dienstverlening, goede website en goede prijzen. Zo moet het eigenlijk zijn.

BJ 20-11-2020

Aankoop Oral-B tandenborstel
- Goede duidelijke site
- Prijs voor product is goed
- Levering snel en goed/leuk verpakt
- Meegeleverd kaart met hierop alle opzettandenborstel en waarvoor geschikt van Oral-B
Kortom prima, snel en to the point

Chris Kleijweg 20-11-2020

Tweede keer dat ik Braun producten bij tandenborstel.com heb gekocht. Beide keren was het de beste prijs, een uitstekende service en een snelle gratis bezorging. De site is overzichtelijk en gebruikersvriendelijk.

Henk Wester. 18-11-2020

We zijn zeer tevreden over Tandenborstel.com
Prijzen aanzienlijk lager dan collega/concurrenten.
Snelle bezorging, en goed verpakt.
We gaan zeker er weer een bestelling doen.

Lieneke 17-11-2020

Via Google op de website gekomen.
De site is erg overzichtelijk en duidelijk.
Tevens was de prijs voor het benodigde artikel erg interessant. Direct besteld en de volgende dag in huis. Goede service en ik zal hier de volgende keer zeker weer bestellen.

Elly van der Lelij 17-11-2020

De volgende dag bezorgd, vooraf wanneer precies het zou komen.
Goed ingepakt.
Prima kwaliteit

Arnold 17-11-2020

Snelle en correcte levering! Doen wat ze beloven op de site. Zeker aan te bevelen!

AG 17-11-2020

Een overzichtelijke site waardoor kiezen gemakkelijk was. Vanaf het begin van de bestelling tot en met de informatie en aflevering is alles goed en vooral snel gegaan. Kortom het hoogste cijfer is hier op zijn plaats.

Mourad 16-11-2020

Scherpe prijs en doen altijd wat ze zeggen. Levering komt altijd op tijd binnen.

hansihansi 15-11-2020

Heb mij uitvoerig georiënteerd alvorens te kiezen voor Tandenborstel.com. Op geen enkele wijze hiervan spijt gehad: goede communicatie, aflevering en niet onbelangrijk de beste prijs.

JackvO 15-11-2020

Snelle levering, nette verpakking en schappelijke prijzen.

Anja 15-11-2020

Duidelijke website, zeer snelle levering en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding.

Rachel 15-11-2020

Fijne webshop, snel geleverd, netjes ingepakt,goeie produkten, mooi prijsje! 👌

Esther 14-11-2020

Fijn webshop, snelle levering.goed verpakt.
Helemaal top,en de prijs is ook goedkoper dan op een andere website

Hilde 14-11-2020

Snelle levering, veel keuze en goede prijzen. Al meermaals iets besteld en zeer tevreden. Een aanrader!

irma 14-11-2020

Deze site is mij aangeraden door mijn mondhygiënist. De producten zijn makkelijk te vinden en hebben een goede prijs. Snelle bezorging, binnen een dag. Zeer tevreden.

Helene 13-11-2020

Al eerder opzetborstels besteld en ook deze keer de elektrische tandenborstel weer snel en netjes geleverd!

Jetje 11-11-2020

Ik zocht de ragertjes van TePe en die waren hier echt goedkoop. Snelle levering, reeele verzendkosten en netjes op de hoogte gehouden

Peters 10-11-2020

Prima site die ik via mijn mondhygiëniste heb gekregen. Twee keer iets besteld en twee keer alles volgens de beloftes gekregen. Zelfs in coronatijd. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment dus keuze voor iedereen. En bestellen is zelfs voor mij gemakkelijk terwijl ik heel onhandig ben met computers. Zeker een aanrader.

IB 10-11-2020

Overzichtelijke site, goede prijs. Snelle levering en vooral goede service.
Levering was niet compleet en na 1 telefoontje werd de volgende dag het ontbrekende bezorgd. Top service!