Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Joop 23-04-2021

perfecte en duidelijke website, ruime keuze, redelijke prijzen, snelle levering!

Marit 22-04-2021

Scherpe prijzen en de volgende dag al in huis. Goede service en we zijn zeer tevreden over het product.

Hans 20-04-2021

Product(en) werd(en) geleverd als omschreven. De volgende dag al in huis. Erg tevreden met de aankoop. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Anneke vd Steeg 20-04-2021

Fijne site om te bezoeken
Product zoals omschreven
Levering zoals afgesproken
Wordt goed op de hoogte gehouden
Blij met deze aankoop

Jenny 19-04-2021

Duidelijke website met volledig assortiment. Snelle levering en altijd goede kwaliteit.

Janey 19-04-2021

Voor het eerst hier besteld,snelle levering en je wordt ook goed ervan op de hoogte gehouden.
De producten zijn ook top!

Ingrid 16-04-2021

snelle levering, we werden goed op de hoogte gehouden van de verzenddatum en de artikelen zijn van goede kwaliteit!

Olga 16-04-2021

Duidelijke site, makkelijk koopproces, duidelijkheid over order, verwerkingstijd en traject tot levering.
Veilig geleverd in leuke verpakking.

Ab 16-04-2021

Bestelling is snel verzonden. Aanbiedingen zijn erg interessant. Goede kwaliteit.

Kathy 14-04-2021

Een duidelijke site met een aantrekkelijke prijs voor het product en snelle levering!

Henk E 13-04-2021

Duidelijke site, ruime keus en snelle levering! Ook de service is prima; er was iets niet goed gegaan met de betaling (door mijn fout), wat in samenspraak snel en prima is opgelost: oude bestelling werd meteen geannuleerd en nieuwe bestelling kon worden geplaatst. Super!

Neil 13-04-2021

Gewoon perfect, product, prijzen, levering alles top. In het verleden overigens al een elec.tandenborstel gekocht en heeft heel veel jaren zijn werk gedaan, het is dus echt A kwaliteit wat ze verkopen.

Richard Barendse 13-04-2021

Snel, correct, duidelijk en goede prijs t.o.v. andere aanbieders.
Tanden borstel is perfect had ik veel eerder moeten kopen.

Claudia 13-04-2021

Zeer snelle levering, Goede prijs.
Junior Kindertandenbortels waren een kadootje welke ze héél leuk hadden ingepakt! Bedankt!

A. Iritas 12-04-2021

Goed en overzichtelijk website, ik heb meerdere websites bezocht maar tandenborstel.com was toch de goedkoopste ;) en de producten waren volgende dag in huis. Dit was wel mijn eerste bestelling bij deze webwinkel en had ik heel positief ervaren. Ga zo door

W. Strohm 12-04-2021

De website is overzichtelijk. Bestelling en levering was snel en in orde. Ophalen van het pakket was makkelijk.

Ruud 12-04-2021

Goede website, supersnelle levering van kwalitatief goed product en tegen een zeer aantrekkelijke prijs.
Een om een lang verhaal kort te maken: Tandenborstel.com is PRIMA webwinkel.

Frank 11-04-2021

Ik heb enkele keren oral-b duo opzetborstels besteld.
Prijs is veel lager dan in andere webwinkels. Dat vond ik eerst wel verdacht. Maar ik geloof dat ze toch echt de orginele opzetborstels hebben opsturen (geen namaak van lagere kwaliteit). Ben erg positief daarom.

Robert Jan Wolff 10-04-2021

Deze shop verscheen toen ik een vraag stelde aan mijn tablet. De behandeling verliep keurig. De levering was naar wens. Ik beveel deze shop aan!

Guus 09-04-2021

Ze hebben een goede duidelijke site. Grote keuze in alle prijsklassen. Goede informatie over de snelle levering. Zeker een aanrader

Esther 09-04-2021

Goede service, snelle levering en goedkoop maar super product ontvangen. Volgende keer bestel ik er weer.

G. 07-04-2021

Overzichtelijke website, snelle levering, goed verpakt, en ook nog een klein presentje!

Jim 06-04-2021

Tandenborstel.com heeft een goede overzichtelijke website,De prijsstelling is heel goed en de levering snel.De producten zijn goed verpakt en geheel overeenkomstig de bestelling.

Syl 05-04-2021

Een zeer prettige ervaring. Overzichtelijke site, goed verpakt verzonden en een snelle ontvangst

Chari 05-04-2021

Zeer goede prijs, snelle levering en netjes verpakt. Ga zeker vaker gebruiken