Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Ada 24-01-2022

Geweldige shop , goede prijs en levering snel en goed. Kan niet anders zeggen geweldig!

Jacques 24-01-2022

Goede producten voor een mooie prijs. Levertijd is prima en de verpakking keurig.

jan 24-01-2022

Snelle en volledige levering. Ze doen wat ze beloven. Prijstechnisch gezien een uitstekende keuze.

Antoine 23-01-2022

Snelle levering van bestelde artikelen, mondkapjes IIR goede kwaliteit tegen lage prijs.

Stephanie 22-01-2022

Makkelijke bestelling. Supercontent van de levertijd. Fijn dat de tandflosdraad van Johnson en Johnson nog online te verkrijgen is .

N.V. 22-01-2022

Goede product / prijs verhouding. Vlotte levering. Goede communicatie over levering.

Henk 21-01-2022

Als eerste wil ik zeggen wat een geweldige webwinkel Tandenborstel.nl is. Ik was op zoek naar producten voor de beugel van mijn dochter. Al snel kwam ik terecht op hun site en voila zie daar... Alle producten met betrekking tot mondverzorging, persoonlijke verzorging en mondhygiëne is hier te vinden. Alles duidelijk en overzichtelijk met een snelle levering. Toppers!

Ceetje 21-01-2022

hele goede service en ook snel, het bestelde was nl. niet op voorraad maar ze kwamen met een heel goed alternatief wat er ook nog eens op tijd was want het was voor kerst als kado bedoeld.

Irene 19-01-2022

Prima website. Verbeterpunt zou kunnen zijn een duidelijker vermelding welke bezorger gaat bezorgen.

RMB 18-01-2022

Webwinkel is voordelig en snel met bezorgen maar erg streng met retourbeleid. Mijn tandenborstelhouder was uit enthousiasme al uitgepakt maar helaas bleek dat die veel te glad is voor mij. Ik kan dat niet hanteren met mijn zwakke arm. Het is vochtig geweest maar heb verder niets gebruikt uit de doos maar durfde door hun strenge beleid het niet terug te sturen. Ik was dan bang mijn retour niet geaccepteerd zou worden. In dat geval zou ik het wel weer graag terug willen. Maar dat zou er op neer komen dat ik dubbele verzendkosten zou moeten betalen. Ik wilde het product nu doorverkopen maar gelukkig kon ik gebruik maken van de niet goed, geld terug actie van oral.b.

Marijke 18-01-2022

Prima shop snel verstuurd en goed verzorgd kan het bij iedereen aanbevelen

Jos Verheijen 18-01-2022

Duidelijke site, scherpe prijzen en binnen de week bestelling in huis. Het gegeven dat mij verteld word dat mijn beoordeling te kort is, neem ik hier dus even mee om aan die 75 karakters te komen, maar vind dit niet oke.

gr 18-01-2022

heel veel verscheidenheid in deze winkel, goede keuzes, prettig om alles duidelijk te zien

Riet 18-01-2022

Betrouwbaar, snelle levering en product prima in orde.
Oral B tandenborstels besteld en duidelijk goedkoper dan bij anderen.

Willie 17-01-2022

Afgelopen week 2 tubes tandgel gekocht. Het product lag de volgende dag reeds door mijn brievenbus. Er werden keurig mails verzonden betreffende de bestelling, de aflevering en reeds voldane factuur.
Ik ben zeer tevreden en zal mijn volgende bestelling betreffende andere aangeboden producten ook hier doen.

Timo 16-01-2022

Genoeg redenen om niet bij Tandenborstel.com te kopen maar belangrijkste is dat ze oneerlijk zijn in hun beleid.
Een aantal producten door ons besteld zaten bij elkaar in een ondoorzichtige papieren zak die verzegeld was. Daardoor kan je niet zien wat in de zak zit en of dat klopt en of dat is wat je verwacht. Na openmaken van de zak ben je de sigaar. Opengemaakt is niet meer terug of het nu juist is of niet. Waarom ze de spullen, die allemaal in orginele plastic zakjes zaten, verpakken in een ondoorzichtige zak, snap ik nu wel.
Op de doos van een geleverde waterpik zit een sticker waarop staat: "wanneer u mij gebruikt dan blijf ik graag bij u en ga niet meer terug naar een nieuwe eigenaar". Maar je mag al niet meer terugsturen als je de doos alleen hebt open gemaakt. De sticker is geen zegel en zit aan de rand van de doos. Dus zelfs zonder gebruik geen retour. Hoe kun je het apparaat bekijken zonder open maken en waarom staat dat niet op de doos? Het is een hygiene apparaat, wordt gezegd. Welnu, wij hebben de stift, die in de mond gaat niet gebruikt en verpakt gelaten. Nee, niet retour, want al de doos zelf openmaken is genoeg om retour uit te sluiten.
En! Besteld op vrijdag en gekozen voor levering woensdag (optie was al vanaf dinsdag (die dag konden we geen pakketen ontvangen), dus woensdag is zeker goed). Woensdag en dag erna absoluut nodig. Geen enkele email behalve bevestiging bestelling, terwijl je normaliter een email bij ongeveer iedere stap krijgt. Op dinsdag gebeld: levering was al gepakt en doorgevoerd, annuleren kon niet meer. Maar dat was niet te zien in de App en geen email. Binnen 30 min na telefoon email dat levering was aangemeld bij PostNL met woensdag als leverdag. Mooi niet dus. Aanmelden bleef staan tot donderdag. Terugsturen of weigeren kan maar dan betaal je wel retourkosten
Tandenborstel.com heeft geen zin in retour, tandenborstel wil je graag een doos laten openmaken zodat retour niet meer mogelijk is.

Ben 16-01-2022

Via Whatsapp navraag gedaan naar status van bestellde montkapjes type IIR.
Dit werd adequaat en vriendelijk beantwoord.
Levering was op tijd en voldeed aan onze verwachting

Dinie 16-01-2022

Mondkapjes type 11 besteld met 2 dagen in huis.
Prima geregeld had geen ervaring met deze site.

Robk 16-01-2022

Aangeboden maskers zijn van een type dat niet langer toegestaan is. Er lijkt geprobeerd nog even de waardeloze voorraad aan argeloze kopers te slijten.
Rob Koelmans 17-01-2022

Ik zie tot mijn verbazing dat de overheid in eigen publicaties zich ertoe beperkt Type 2 'de voorkeur' te laten hebben boven type 1. Media adviseren ronduit Type 1 niet meer te gebruiken. Het is mij niet duidelijk of de ontvangen masker nu wel of niet van Type 1 zijn (al of niet medisch). Uit de pakbon of de verpakking valt het niet op te maken.

Rob Koelmans 17-01-2022

Niet-medisch verstond ik onder: niet-chirurgisch. Ik heb nergens uit gekozen maar gebruik gemaakt van de aanbieding die op de valreep langskwam. Hoewel ik het niet terug kan vinden, hebt u volgens mij mij om een review gevraagd. Waarom moet ik dan de hand in eigen boezem steken? Het had u gesierd te vermelden dat deze mondkapjes - net als in het grootste deel van Europa - op tal van plekken niet meer aanvaardbaar geacht gingen worden. Uit uw reactie leid ik af dat u zich daar dondersgoed van bewust bent.

Officiële reactie van Tandenborstel.com 16-01-2022

Beste Rob,

Bedankt voor uw review.

Wij hebben uw bestelling direct gecontroleerd.

U heeft echter zelf gekozen voor zwarte mondmakers van het type "niet medisch" op onze website. Wij bieden verschillende mondmaskers aan in zowel medische als niet medische variant.
Wij betreuren uw "beschuldiging" dan ook zeer en zouden het prettig vinden als u hand in eigen boezem steekt.

Overigens is het dragen van medische mondmaskers tot op heden in Nederland niet verplicht, maar wordt dit enkel als voorkeur opgegeven. Dit kunt u terugvinden op de website van de rijksoverheid: https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/mondkapjes/welke-mondkapjes-geschikt

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com team

Theo 15-01-2022

Via google en een duidelijk site en eenvoudig te bestellen en snel thuis bezorgt

Marie B. 14-01-2022

Eerste kennismaking met Tandenborstel.com. Bestelling voor TePe ragers geplaatst op basis van de scherpe prijs vergeleken met andere aanbieders. Bestelling en levering gingen vlot en volgens afspraak. Super.

Cor Vogel 11-01-2022

Op aanraden van mijn mondhygiëniste heb ik via tandenborstel.com mijn bestelling geregeld voor onderhoud gebit.
Ik ben zeer tevreden met mijn eerste aanvraag bestelling en de levering, ook wat betreft de gunstige aanschafkosten.
Ook ben ik in de toekomst er bewust van om herhaling bestellingen te doen via deze weg.

A.Jansen 10-01-2022

Ik heb voor tandenborstel.com gekozen, omdat zij de beste prijs hadden 't.o.v de andere aanbieders!
Het was mijn eerste kennismaking, en gezien de snelheid en de verzorging van de zending zeker niet de laatste keer!
Voor mij 5 sterren waard3

Annelies 10-01-2022

De producten die ik heb besteld zijn goedkoper dan in een winkel, ondanks de drukte van december 2021 toch een snelle levering, keurig verpakt, ga zeker nog een bestelling doen.

Sonja 10-01-2022

Tandenborstel is uitstekend maar hier gaat het vooral om: makkelijk te bestellen, vlot geleverd, goede prijs