Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Osvaldo 07-03-2023

Was op zoek naar nieuwe tandenborstel en mijn model snel gevonden. Tandenborstel.nl was de goedkoopste en er werd de volgende dag al bezorgd. Ik blij en hopelijk straks de tandarts ook.

Anne 07-03-2023

Goede artikelen en snelle levering,ga in de toekomst als ik iets nodig heb weer bij hun bestelllen.

Hans 06-03-2023

Snel gewenste produkt gevonden, acceptabele prijs, volgende dag al in huis.

D 06-03-2023

Prima shop, even gebeld of ze hem meteen konden versturen ivm Kadotje meteen geregeld

Marianne Meyer 05-03-2023

Op advies van mobdhygieniste deze keus gemaakt en ba rondkijken bij jullie uitgekomen. Zeer blij met vlotte levering, zeer correct

Geert 05-03-2023

Zeer vlotte levering en gunstige prijs, bestel hier de volgende keer weer opzetborsteltjes

JZ 05-03-2023

Genoeg keuze en snelle levering!
Je kan zelf aangeven op welke dag je de levering wilt ontvangen. Super handig dus.

Albert 04-03-2023

Ze hebben een supersnelle levering, en de prijs is prima.
Ik bestel al een paar jaar zeven tubes tandpasta per keer voor mijn vrouw.
En als ik 7 tubes bestel hoef ik geen verzendkosten te betalen.

Barber 04-03-2023

Ik had tandenstokers en een nieuwe electrische tandenborstel nodig. Doordat ik de tandenstokers in het ´groot´ kan inkopen zonder daar de hoofdprijs voor te betalen. Is via de site voor mij bestellen ideaal. En ik had op een zondag besteld en dinsdag kon ik het pakketje ophalen bij het servicepunt. Doordat ik het bij het servicepunt kan ophalen/selecteren is dit voor mij de ideale manier van bestellen.

MB 03-03-2023

Prima. Goede prijzen. Voor één produkt werd een levertijd van 10 dagen aangegeven, toch was het er na 2 dagen.

Geertje Peggeman 03-03-2023

Goede levering. Prima prijzen en fijne website. Ben er blij mee!! Volgende keer weer van deze website gebruik maken.

Marianne 03-03-2023

Prima webshop. Goede prijs en de volgende dag al afgeleverd. Ik beveel deze webshopvan harte aan.

Louis de Nijs 02-03-2023

Groot assortiment spullen netjes verpakt en een paar dagen later ontvangen.

Wim 28-02-2023

Zeer gebruiksvriendelijke site, duidelijk en een uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding bij de aankoop van nieuwe scheerkoppen.

Leny 27-02-2023

Zeer handige webshop, heeft alles wat ik wil voor electrische tandenborstel, ik heb al eerder gekocht bij deze webshop.
Nu alles supersnel beantwoord en bestelde dingen snel ontvangen in een te gek doosje: origineel en instructief!
professioneel heet zoiets!

Hanneke 27-02-2023

Prima webshop duidelijk en ook de goedkoopste site om dit artikel te kopen. Snelle afhandeling.

Jacob Tamis 26-02-2023

De bestelling was duidelijk, de bezorging op tijd en prima, de tandenborstels goed verpakt en die het uitstekend

Fijne tandverzorging 26-02-2023

Snelle levering juiste artikel wat niet in fysieke winkels te koop is.
Erg blij met tandenborstel.nl

Jan 25-02-2023

Duidelijke en goede site; eerlijke prijs en snelle en perfecte levering. Zelfs een gratis aardigheidje ontvangen.

RP 25-02-2023

De shop voor mijn favoriete ragers! Los van deze ragers is er volop keuze in tandpasta en -borstels. Ook de gratis verzending bij aankoop van minimaal €35,- vind ik een pluspunt.

Jos 24-02-2023

Alles volgens afspraak geregeld en tegen een prima prijs. Uitstekende webshop 👍

zeer goede webwinkel 24-02-2023

Originele scheerkop braun scheerapparaat gekocht. Snelle levering en de goedkoopste vergeleken met andere aanbieders. Voor herhaling vatbaar.

lotte 22-02-2023

Snelle levering met juiste informatie. Toen 1 artikel ontbrak is dit direct in orde gemaakt met excuses erbij. En erg snel geleverd.
In het weekend niet bereikbaar, maar maandagochtend direct reactie via de mail.
Transparant bedrijf!!

Ejf 21-02-2023

Prima webshop veel keuze voor een
concurerende prijs.
En vaak de volgende dag alles al in huis.

Pieter J. 21-02-2023

Ik had vroeger al eens diverse soorten opzetborstels bij Tandenborstel.com gekocht en dat ging prima. Nu dus weer een aantal en die werden de volgende dag goed stevig verpakt door de brievenbus afgeleverd. Ik had ook graag een aantal van .... vervangende opzetborstels willen bestellen, maar helaas zag ik die nu niet in hun site.