Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Rienk 07-02-2022

Na teleurstelling van een online drogist hier terecht gekomen.
Supersnelle levering, en, op voorraad is ook op voorraad! Echt top!

Saskia 07-02-2022

Supersnel verzonden, bezorgd zonder extra kosten vanuit NL naar België, netjes verpakt, goed product, prijstechnisch interessant!

Paul 06-02-2022

Prima shop met ruim assortiment op het gebied van tandzorg.
Overzichtelijke site maakt snel en gemakkelijk bestellen mogelijk.
Snelle levertijd van de gekochte producten.
Een aanrader

Ynze 06-02-2022

Ruime keuze, snelle levering en goede kwaliteit. Ook de mogelijkheid voor achteraf betalen is prettig. Ik beveel tandenborstel van harte aan!

Erwin 06-02-2022

Gemakkelijke website, goedkoop, voldoende snelle levering van de juiste producten. Meer moet dat niet zijn...

Bram 05-02-2022

Goede webshop, duidelijke beschrijving en makkelijk met bestellen, vlotte levering!

Wilma 04-02-2022

Hele goede ervaring. Snelle levering, dag na de bestelling.
Werd na het bestellen netjes op de hoogte gehouden.
Kortom een fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Geurt 04-02-2022

De ragers die ik gekocht heb voldoen aan mijn eisen en ze waren ook nog de goedkoopste.
De bestelling was in orde en op tijd.

Law 04-02-2022

Ondanks drukte toch dag na bestelling ontvangen. Inhoud was precies wat ik wat ik besteld had, dus prima

H. Sanders 01-02-2022

Veel keuze in tandenborstels
Goede uitleg op de site over de tandenborstels en opzet borsteltjes.
Snel geleverd

Covidtesten snel geleverd 01-02-2022

Perfecte levering. Binnen 1 telefoontje meteen gehandeld en volgende dag geleverd.

Paul 01-02-2022

Een hele duidelijke website met een zeer grote sortering.
Bestellen is duidelijk en eenvoudig te doen. Komt bij dat de prijzen t.o.v. anderen lager zijn.
Een echte aanrader dus.

Kees v.O. 30-01-2022

Mijn bestelde tandenborstel was niet direct leverbaar. Men stelde voor een iets afwijkend model direct te leveren, maar ik gaf de voorkeur even te wachten. Na vier dagen ontving ik toch het oorspronkelijke type.
Tandenborstel.com kan voor mij niet meer stuk.
Superservice!

Mart 30-01-2022

Goede communicatie tussen klant en leverancier. En dan ook nog eens geluk dat ik een super aanbieding had van 50% korting!!

Laura 30-01-2022

Ik heb bij deze online winkel vaker besteld, snelle bezorging, netjes verpakt, kortom: goede ervaringen!

Ferdinand 29-01-2022

Snel, zakelijk en klantvriendelijk. Ook de mogelijkheid voor pay after, dus naderhand, na de levering betalen. Verpakking zag er prima uit en afhalen bij de Jumbo werkt ook goed.

leo 29-01-2022

Snelle afhandeling en keurige verpakking, vriendelijk personeel aan de telefoon en correcte vraag behandeling.

Harry V. 28-01-2022

Prima aanbod. Prima Prijs. Prima Levering!
Alleen het registreren van het toestel was problematisch, maar dat lag aan de site van Oral-B.
Dus: zeker een aanrader !

Agaath Schaap 28-01-2022

Als je een product zoekt op het gebied van mondverzorging ben je hier op het allerbeste adres!
Een leuke en duidelijke website, eerlijke prijs, snelle levering, klantvriendelijk en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het was een cadeau voor mijn schoondochter en het is geweldig met heel veel zorg mooi ingepakt geleverd. Ja mensen, hier kunnen heel veel bedrijven nog van leren. Dit doen ze zelfs niet in een firstclass (mode)zaak op de P.C. in Amsterdam waar mijn zoon voor zijn jarige vriendin een niet ingepakt jurkje kocht. Dus beste mensen twijfel niet en bestel bij Tandenborstel.com: een bedrijf waar idd de klant nog koning is!
Ga zo door, dan gaan jullie vast een keer naar de beurs:) vr.groet A.Schaap Alkmaar

kees 28-01-2022

D bestelling, levering en informatie daarover verliep zeer goed. ook over het geleverde product zijn we tevreden

BvdB 27-01-2022

de prijs van het product, de duidelijke orderbevestiging en snelle levering maakt dit tot een top webshop

Agnes 26-01-2022

Uitstekend bedrijf. Vlotte aflevering, goed verpakt. Ik bestelde er al vaker. Ben zeer tevreden.
Houden zo.

Ron 25-01-2022

Goede site, makkelijk bestellen en op afgesproken tijd geleverd. Produkt goed verpakt en in goede staat ontvangen.

Mieke 25-01-2022

Bestelling was volgens afspraak bezorgd, helaas zat een besteld product er niet bij, contact opgenomen met de klantenservice, alsnog is het product de volgende dag bezorgd! Complimenten voor de snelle actie.

Klaas 24-01-2022

Duidelijke informatie, de beste prijs vooraf al aangeven in welk tijdvak je graag je aankoop wilt ontvangen en een keurige levering met de juiste informatie.