Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Happy 29-01-2023

Voor het eerst hier besteld. Wat een goede website, goede producten, aantrekkelijke prijzen en snelle en mooie levering.
Happy met mijn nieuwe tandenporstel duo set!
Jullie zien mij zeker weer terug!

Toos 27-01-2023

Ze reageren snel en versturen het ook snel. Verder valt er op de producten ook niets aan te merken behalve dat die goed zijn.

Patries 27-01-2023

Makkelijke site, Snelle levering en vooral hoe. Nog nooit zo’n vriendelijke verpakking gezien waar je zo vrolijk van werd!
Complimenten!!!

Paul 27-01-2023

Goed overzicht en aanbod van producten, aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Lidia 27-01-2023

Ik heb deze shop gekozen omdat het de goedkoopste is van wat ik zocht. Het was snel in huis en goed verpakt. Kortom niks op aan te merken. Zeker doen als u hier iets van wilt aanschaffen.

Tim 25-01-2023

Ik ben heel tevredenheid makkelijk om te betellen op de website
En snel levering

Ineke 24-01-2023

Ik had even wat moeite met de bestelling via de website, maar na een telefoontje was alles snel geregeld en had ik mijn bestelling de volgende dag in huis.

Henk v. M 24-01-2023

Geweldig snelle levering. Mede door de adequate verpakking de tandenborstel in goede orde ontvangen.

Goed en snel.. 23-01-2023

Duidelijke site, gemakkelijk besteld, Snelle aflevering, 1 dag. Product, was ons bekend, voldoet 100 %.

Ed 23-01-2023

Duidelijke website, makkelijke procedure, acceptabele prijs en vlot afgeleverd, heel tevreden.

Els 22-01-2023

Snelle levering en prima service. Binnen één dag. We hadden een verkeerde levering, maar werd via de klantenservice opgelost en de volgende dag het goede geleverd. Geweldige service.
Volgende keer bestellen we er weer

Aggesoes 21-01-2023

Superrr geregeld, binnen 2 dagen na m'n bestelling binnen, was goed verpakt en kon door de brievenbus!!
Weer nodig dan bestellen we beslist!

Gijs 21-01-2023

We kopen intussen jarenlang producten van Tandenborstel.com, altijd naar wens. Geen klachten, vlotte afhandeling bestelling.

freek 21-01-2023

Snelle levering
betaalbaar
correcte behandeling
kwaliteit
nauwkeurige levering

Martine 20-01-2023

Tweede keer dat ik iets heb besteld. Net als de eerste keer is alles op tijd geleverd. De ragertjes, opzetborstels voor de beugel en de elektrische tandenborstel zaten goed verpakt in een doos. Als ik weer opzetborstels voor de beugel nodig heb, bestel ik ze weer bij deze shop.

Marjolein 20-01-2023

Alles prima in orde, ruim assortiment, goede prijzen en snelle verzending...

Yvonne 20-01-2023

Ik geef een laag cijfer omdat levering 5 dagen op zich liet wachten. Voor 15 uur besteld en de volgende dag in huis klopt dus niet.
Maar…de prijs is prima. Ik bestel opzetborstels, ragertjes en tandpasta bij hen.

Dierenvriend 19-01-2023

Ik heb bij Tandenborstel.com een nieuwe scheerkop voor mijn scheerapparaat Braun serie 9 besteld.
Voor een scherpe prijs en snelle levering.
Ik ben zeer tevreden.

Titia positano 16-01-2023

Op tijd geleverd. Goede verpakking. Werkt uitstekend
Minpunt: instructies in het duits.

Peter 16-01-2023

Deze shop was veruit de goedkoopste voor mijn artikel en alles werd vlot en zonder problemen geleverd. Goede informatiestroom via de mail

Bart 16-01-2023

Goede info, snelle levering en goedkoop. Ik blijf tandenborstel.com aanbevelen wegens de correctheid van: snelle levering, complete info prijs kwaliteit

Ester 16-01-2023

snelle levering, goede prijzen. Vergeleken met andere aanbieders kun je hier goedkoop interdentale borsteltjes kopen.

Ellen de Boer 15-01-2023

Ik ben al vanaf 2019 klant en zeer tevreden. Een vlotte en nette levering. Keurig verpakt. Fatsoenlijke prijzen, echt een aanrader.

Stanny 15-01-2023

Prima webwinkel.
Voordelige prijzen,snelle en perfecte levering levering.
Dit is zeker een aanrader.
Mvg
Stanny

Sarah 15-01-2023

Hebben vanalles! Geen doos maar gewoon via de brievenbus de opzetborstels van oralB en goed betaalbaar!