Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

M.van Liempt 12-02-2021

Op zoek naar tandenragers op de site van tandenborstel.com gekomen.
Prijs aanmerkelijk lager dan bij andere verkopers.
Levering zeer snel. Zeer tevreden

Ad Mouwen 10-02-2021

Ze waren veruit de goedkoopste van alle internetsites.
Na een telefonische vraag lag het antwoord 5 minuten later al in de mailbox.

Yvonne 10-02-2021

Dit was 1 vd eerste sites die ik tegenkwam, op zoek naar medische mondkapjes.
De prijs mag wel lager, zeker met verzend kosten erbij, was het bijna 15 euro, vind ik toch veel geld.
Maar ze waren de volgende dag al geleverd, had ik niet verwacht en zéker in deze tijd niet, waar er meer online besteld wordt.
SUPER!

Petra Koolen 10-02-2021

Was de goedkoopste aanbieder.
Keurig verpakt en snel bezorgd.
Zeker een aanrader .

Disney 09-02-2021

De prijs was het meest voordeligst en het artikel perfekt en snel geleverd.

Ans 09-02-2021

Keurig verzorgd, besteld en volgende dag in al in huis en goed verpakt. Ben zeer tevreden.

Maria 09-02-2021

Prima service, de ene dag besteld, de volgende dag ontvangen. Als brievenbuspakket, gelukkig geen grote doos met veel lucht erin die ik weer aan de andere kant van de stad op kan gaan halen.
Dat zouden meer bedrijven moeten doen!

Greetje 08-02-2021

Snelle levering, prima en leuk verpakt én óók niet onbelangrijk: prima kwaliteit en prijs. Top!

Frana 08-02-2021

Altijd snelle en complete levering. Goed en zorgvuldig verpakt in een gezellige doos.

Paul van de Groep 08-02-2021

Snelle levering en keurig verpakt.
Jammer, dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Maaike 07-02-2021

Fijne site waarop hetgeen je zoekt makkelijk te vinden is. Ze hanteren goede prijzen en de artikelen worden snel geleverd.

l.hoitinga 07-02-2021

prima site. Redelijke prijzen en een vlotte levering. Keurig verpakt samen met een "klein" cadeautje.
Kom hier zeker weer terug voor de volgende bestelling.

Nettie 06-02-2021

Ik kreeg mijn bestelling super snel geleverd heel goed verzorgd.ik ga zeker nog meer bij hun bestellen.

LOTTE 06-02-2021

Overzichtelijke website en een goede prijs kwaliteits verhouding. En wat ook prettig is vandaag besteld morgen in huis!

C. Brouwers 06-02-2021

Goede webshop, snelle levering, complete levering, relevant cadeautje erbij, brievenbus pakketje, niet overdreven veel verpakkingsmateriaal. Hoeft niet beter, vooral zo blijven.

Gerben 06-02-2021

Financieel zeer aantrekkelijk, snel geleverd. Verrast door kleine cadeautjes. Blij met aanschaf voldoet geheel.

joop 06-02-2021

Gewoon goede site makkelijk te vinden wat je wil hebben en je krijgt wat je besteld en snel

Marlieke 06-02-2021

Snelle levering, kleine tand-kadootjes erbij. Goed verpakt en bovenal goede prijs

Diana 05-02-2021

Makkelijke site, goede duidelijke beschrijvingen en verrassend leuke verzenddoos. Ook nog extra kadootjes bij de bestelling. En natuurlijk goede aanbiedingen! Top!

AamE 02-02-2021

Snelle levering van mijn tandenborstel en dragers.
Overzichtelijke site die ook aangeeft voor welk bedrag je nog moet bestellen voor gratis verzending.

Me@ 02-02-2021

Overzichtelijk site, prima prijzen, snelle levering, netjes verpakt. Kortom, zeker aan te bevelen!

Mariëtta 02-02-2021

Duidelijke site, was de goedkoopste voor het product wat ik wilde hebben. Snelle levering

GV 01-02-2021

Duidelijke site, snelle levering goede prijs, kortom een aanrader.
Zal het zeker aanbevelen.

S 01-02-2021

Top service!
Wat een snelle levering. En het assortiment is reuze uitgebreid. Ik ben alvast overtuigd!

F. 01-02-2021

Goede prijs kwaliteit. Word snel geleverd en voldoet zeker aan de verwachtingen.