Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Jolanda 17-12-2022

Prima prijs voor hetgeen wat ik gekocht heb en de volgende dag bezorgd. Ik ben tevreden.

Cees 16-12-2022

Duidelijke site, makkelijk bestellen tegen scherpe prijzen en snel geleverd

Greg 15-12-2022

Ruimer assortiment icm scherpere prijzen dan de "grote spelers" op deze markt. Donderdag besteld en was er zaterdag al mee aan het poetsen. Keurig verpakt ook en een uitstekend bereikbare klantenservice met deskundige medewerkers.

Ik heb geen op- of aanmerkingen en zou deze firma zeker weten aanbevelen! Indien aan vervanging toe bestel ik zelf zeker opnieuw bij hun..

Wil 15-12-2022

Gewoon en goede webwinkel die uitvoert wat het beloofd. Goed verpakt en levering volgens afspraak.

Han Wulffraat 13-12-2022

De bestelling loopt via de site gesmeerd, alles overduidelijk. Na de bestelling een vraag via de telefoon gesteld en werd door de eigenaar van het bedrijf uitermate vriendelijk en correct te woord gestaan en de oplossing werd direct aangeboden. Prijzen zijn behoorlijk concurrerend t.o.v. de grote spelers in de markt. Dus maak er gebruik van. en...............snelle levering.

Rob M. te O. 13-12-2022

Mooie website, duidelijk mbt artikelen en een scherpe prijs.
Daarnaast snel en correct geleverd.
Kortom: een aanrader :-)

Kaspar 12-12-2022

Tandenborstel.com geeft uitstekende service. Is behulpzaam en vriendelijk via telefoon.

Jan 04-12-2022

Ruime keuzemogelijkheid met zeer acceptabele prijzen. Het bestelde was bij de grote drogisterijen niet te kopen, ook niet via de website!

Jan 01-12-2022

Ruime keuzemogelijkheid met zeer acceptabele prijzen. Het bestelde was bij de grote drogisterijketens niet beschikbaar, ook niet via de website!

Yvonne 30-11-2022

Website was duidelijk en prettig. Levering ging prima. Vriendelijke toon in de communicatie naar de klant. Ben heel tevreden met mijn aankoop.

Arno 30-11-2022

Prima bedrijf, met alle goede producten, tegen zeer goede prijzen! Ik ben er al jaren klant, volledig naar tevredenheid!

Leo 28-11-2022

Correcte levering, gebruik dit product al jaren zonder problemen .op advies van de tandarts

aveenhuysen 28-11-2022

Zocht een nieuwe elektrische tandenborstel, maar gewoon een leuke Oral-B en gevonden voor een mooie prijs. Bestellen ging makkelijk en zending kwam aan op de dag zoals aangegeven. Prima verpakt in een doos op maat en produkt in originele verpakking en ongeopend. Al met al een perfecte bestelling. Ging het altijd maar zo :-)

R Stals 27-11-2022

helaas kan mijn cijfer niet hoger zijn dan een 4. Het bestelde product, opzet borstels Oral B, lagen nagenoeg los en rommelig in de verpakking, en het waren niet de borstels die ik besteld had. Teleurstellend.
Officiële reactie van Tandenborstel.com 12-12-2022

Beste heer/mevrouw Stals,

Ten eerste; hartelijk bedankt voor uw feedback. Wat vervelend te horen dat u teleurgesteld bent door de levering. Ik heb alles doorzocht maar kan geen bestelling met uw gegevens vinden. Ook vind ik geen communicatie terug over uw foutieve levering. Erg jammer, want zo zijn wij ook niet in de gelegenheid iets voor u op te lossen of recht te zetten. Wij horen graag alsnog van u.

Met vriendelijke groet,

Het Tandenborstel.com Team

Anja 27-11-2022

Prima service. Veel keus. Goeie prijs. Snel in huis.
Ben erg tevreden over de dienstverlening van Tandenborstel

Johan uit Delft 27-11-2022

De prijs is prima, en de levering was snel, een dag na de bestelling werd het bestelde bezorgd.

Troost 26-11-2022

Super vlugge levering ...en eindelijk een tandenborstel die goed poetst...helemaal tevreden 😊

Stefanie 25-11-2022

Top , vlot en netjes geleverd .
Ik had een mooie aanbieding tijdens black friday!

Henny 21-11-2022

Goede prijzen,vlotte levering door tandenborstel. com
De oral-B tandenborstel was goed geprijsd en netjes verpakt geleverd.
Zeker aan te bevelen.

S vsn Poorten 20-11-2022

Ik heb een week geleden een 5 tal speekseltests besteld .wat bleek dat deze tests maar tot 3 december 2022 houdbaar zijn dit vind ik niet kunnen.

Hans 20-11-2022

Goedkoopste aanbieder ! Prima tandenborstel ! Prima afhandeling !
Kortom : Top !

Hansies 18-11-2022

snel geleverd, en goede producten aan een goede prijs , meer dan een aanrader , top !

ma1089 18-11-2022

Prima service, goed bezorgd. Goeie webshop........................................

wim kievit 18-11-2022

Tandenborstel.com is duidelijk op zijn website en bestel gerust het wordt makkelijk en snel thuis bezorgd.

Danny 18-11-2022

Levering op tijd, alle informatie netjes via de mail. De tandenborstel ligt goed in de hand, de beschrijving is prima. De diverse opties werken goed, ik heb net zulke schone en gladde tanden als wanneer ik van de mondhygiëniste kom. Hijg geeft ook aan wanneer je te hard poetst, zodat je daarmee je poetsgedrag aan kan passen. Ideaal, echt een aanrader.