Tandenborstel.com - Reviews & Ervaringen

Tandenborstel.com stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 259 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,1

Gijs 13-09-2023

duidelijkheid op website over de product informatie en keurige levering .Ook de gekochte artikelen zijn van goede kwaliteit. Goede prijs.

Anja van Leest 12-09-2023

Fijne website. Snel gevonden wat ik zocht. Ben wel benieuwd hoe retourneringen gaan. Want ik heb per abuis verkeerde opzetborstels besteld. Deze heb ik inmiddels geretourneerd. Nieuwe besteld en die heb ik reeds binnen.
Eens zien hoe snel ik iets hoor van de retourzending.

Els 11-09-2023

Prima website. Snelle levering: vandaag besteld, morgen in huis. Tevens heel goed telefonisch bereikbaar waar je heel prettig te woord wordt gestaan. Ik raad Tandenborstel van harte aan.

Jenny 11-09-2023

Snelle levering, beloftes worden waargemaakt, veel keus en diverse betaalmogelijkheden. Zal deze zeker aanbevelen

Diadisto 11-09-2023

Duidelijke website. Zeer goede prijzen. Perfecte bezorging volgens toezegging

Leny 11-09-2023

Goede en snelle levering. Prijs ook aantrekkelijk
Bij vragen zijn ze goed bereikbaar.
Heel tevreden!!👍

Paul Ruis 10-09-2023

Eerste keer dat ik besteld heb bij deze webshop. Prima service, levering conform afspraak. Goede prijs en kwaliteit. Zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik gebruik maak van deze webshop.

GravoAd 09-09-2023

Zoals ook de vorige keer kwam onze bestelling snel naar ons toe. Dit ook nog keurig verpakt.

N 08-09-2023

Ze leveren snel en er is heel veel keuze, en je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de verzending.

Bee 05-09-2023

Ik was op zoek naar opzetborstels Oral-B Soft, zonder andersoortige opzetborstels in dezelfde verpakking. Gevonden bij Tandenborstel.com. Wat ik ontvangen heb, is wel van een ander merk, maar past op de elektrische tandenborstel.

Els Slokker 05-09-2023

Heel blij met de nieuwe tandenborstel en helemaal met het advies.
Eerst de tandarts gebeld en die kon geen advies geven.
Jullie gaven een top! advies. Dank daarvoor.

Robert 04-09-2023

Veel keuze, scherpe prijzen, goede communicatie over de levering, snel geleverd.

Petra 04-09-2023

Tandenborstel in goede orde ontvangen..snelle levering.
Niets op aan te merken.

DSM 03-09-2023

Top artikelen voor nette prijzen en snelle levering , bestel binnenkort weer!

Marjo 03-09-2023

Veel keuze voor een leuke prijs. Leveren snel en je wordt per mail daarvan goed op de hoogte gehouden.

Carin 02-09-2023

Leuke prinsessen tandeborstel gekocht voor ons nichtje. Makkelijke en overzichtelijke site, snelle en goede levering zeker een aanrader om bij deze site te bestellen.

Riny van den Boorn 31-08-2023

Presentatie van product perfect en naar waarheid. Prijs gewoon de beste. Wijze van bestellen en betalen makkelijk en snel. Levering zeer snel en correct. Product in perfecte staat ontvangen. Gewoon helemaal tevreden dus.

F. W. 29-08-2023

Top shop, goede prijzen en perfect geregeld.
Lekker door de brievenbus dus niks thuisblijven voor
een pakketje.

N. Hartgers-Mooij 28-08-2023

Geweldige sortering. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. De verzending is perfect. Vandaag besteld en de volgende dag in huis. Top!!!

Marleen 27-08-2023

De bestelling en levering verliepen
vlot en ik ben tevreden over de werking van mijn tandenborstel.

Wil 27-08-2023

Tandenborstel.com geeft uitgebreide en duidelijke informatie over haar producten, wat de juiste keuze gemakkelijk maakt. Prijzen zijn concurrerend. Levertijd is snel.

Dick 25-08-2023

Onderdeel waterpik besteld supersnel en voor een nette prijs geleverd zoals verwacht.

Miroyobo 22-08-2023

Opzetborstel voor oral B. Goed overgepakt vanuit de originele verpakking in een brievenbusverpakking. Goed om zo bewust te werken en duurzaam. Netjes en vragen worden vriendelijk beantwoord.

Nelly 21-08-2023

Zeer betrouwbare winkel. De bestelling wordt snel en netjes ingepakt geleverd.

Anthon 18-08-2023

Direct na de bestelling werd al aangegeven wanneer de bestelling zou arriveren, en het werd inderdaad al de volgende dag bezorgd.