Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Aart 08-12-2023

Min eerste bestelling bij Kabelshop. Levering de volgende dag en het werkt uitstekend!

Frans 08-12-2023

Makkelijke website, goede en pro-actieve track & trace informatie, en de belofte van bestellen en levering is helemaal waargemaakt!

Marleen 08-12-2023

Snel geleverd en product is volgens omschrijving! Goeie deal gescoord met een flinke korting

George 07-12-2023

Via mond tot mond reclame op deze site gekomen.
Artikel snel en correct geleverd.

Wouter 06-12-2023

Mooie site
Alles duidelijk goed aangegeven.
Redelijke lage prijzen
Snelle levering
Echt een aanrader

Marc 06-12-2023

Zeer snelle levering, precies zoals beloofd. Duildeijke website, compleet, redelijke prijs

Rinse 06-12-2023

Duidelijke webshop, met volop keuze, pakket is op tijd bezorgd en product ziet er goed uit. De verpakking is uitstekend waardoor onbeschadigd binnengekomen. Meteen opgehangen, dus in gebruik nu. Ziet er prachtig uit, zeggen ook de buren.

Wibo 06-12-2023

De artikelen werken prima.
De levering was zoals afgesproken.
Volgende keer weer bij deze webshop.

Stekkertje 06-12-2023

Zeer snel geleverd, binnen een dag. Duidelijke website en een heel groot assortiment.

Brenda 06-12-2023

Gekozen doordat het product goedkoper is dan in het tuincentrum. Mooi kleine kerstboom.

Mim61 02-12-2023

groot assortiment, en zeer snelle levering!!
De bestelling was er een dag eerder dan verwacht, en dat was voor ons erg fijn.

Jo 30-11-2023

Snelle levering tegen scherpe prijs en netjes verpakt. Goede tracking en idd de volgende dag in huis.

Goossens 29-11-2023

Ongelofelijk zondag besteld op maandag in huis.
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed.
Absoluut een aanrader.
Ik kom hier zeer zeker weer terug voor een volgende aankoop
Nogmaals Top👍🤞

Johan 29-11-2023

Overzichtelijke site. Ruim assortiment, goede producten tegen een scherpe prijs en snelle levering.

Karel 29-11-2023

Vlug, veilig en voordelig, beter kan niet! En een uitgebreid, zeer uitgebreid assortiment dat met veel uitleg en beschrijvingen wordt gepresenteerd!

TOP!

JW 29-11-2023

Voor de racebaan van mijn zoontje batterijvervanger 4xC besteld zoals aangegeven op de website (tekst website: Batterijvervanger | PerfectLED | 4x C (Binnen) ). Na ontvangst batterijen in het apparaat gestoken en auto's rijden bijna niet (output voltage bleek maar 3 volt). Handleiding gelezen van de batterijvervanger. Blijken de vervangers alleen per 2 of 3 te werken en niet zoals de advertentie aangeeft per 4.

Klantenservice gebeld of ze me tegemoet kunnen komen met kosten van retourzending of een ander alternatief (zoals een adapter van 6 volt). Kunnen ze niet mee helpen dus moet ik de retourkosten van 5 euro zelf betalen op een product van 9 euro. Wat mij betreft niet de moeite waard. Ook erg klantonvriendelijk omdat zij de fout zelf maken (en toegeven) door een foutieve omschrijving op de website te geven.

Daarnaast zat er ook al corrosie op het product wat echt niet kan als het nieuw is. En misschien nog wel belangrijker dat ik een ongelukkige zoon thuis heb zitten.

Oftwel ik kan Kabelshop.nl niet aanbevelen
Kabelshop.nl 29-11-2023

Beste JW,
Dank voor jouw beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent over onze afhandeling. Wij zien dat de klantenservice in contact is geweest om de situatie toe te lichten. Bij batterijvervangers wordt vrijwel altijd gebruik gemaakt van dummy batterijen en haal je niet altijd het voltage dat je met hetzelfde aantal batterijen haalt. Om deze reden staat het voltage aangegeven in de artikel omschrijving met daarbij een verwijzing naar kerstverlichting. Wij hopen je in de toekomst alsnog opnieuw van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

S.P. 24-11-2023

Alles is goed gegaan. Netjes verpakt, in een paar dagen afgeleverd. Bedankt.

Perry 23-11-2023

Makkelijk bestelproces, snelle verzending, goed verpakt, actuele order-updates v.w.b. verzending

Vlot, Veilig en Voordelig 22-11-2023

Vlot, Veilig en Voordelig.
Zo kan de zending worden omschreven. Ook het zelf monteren is goed gelukt en alles werkt prima.

A.D 22-11-2023

Bestelling precies zoals afbeelding en zoals op de website beschreven staat de volgende dag al geleverd.

Sytske 22-11-2023

Groot assortiment, snelle service, prima werkende kabels: wij zijn tevreden.

Melle 22-11-2023

Telefonisch goed geholpen n.a.v. een aantal vragen. Vervolgens besteld via de webshop waarbij de bestelling de volgende dag werd verzonden. Top service!

Fred 22-11-2023

Prima voor elkaar , alles snel geleverd , Alles conform wens en naar verwachting.

Frank 17-11-2023

Gewoon goede spullen en snel geleverd. Werking van de kabels en kabel eindhulsen met tang is perfect.

Henriette 16-11-2023

de webshop is zeer duidelijk en heeft een makkelijke zoekfunctie. Bestellen was erg eenvoudig én een supersnelle levering! (binnen 24 uur)