Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 24-03-2022

Zeer vriendelijke bediening, namen alle tijd voor me en ik kreeg nog korting ook.
Klasse

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons vriendelijke service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Nel 20-03-2022

Supersnelle levering, goed verpakt.
Heel mooi lampje, stond warm licht, en het is heel mooi licht.

Beste Nel,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Japio 20-03-2022

Diverse deur bellen geprobeerd maar geen een is luid genoeg om de bel te horen als de gangdeur dicht is.
Nu bij kabelshop. nl deze bel gekocht en geweldig probleem opgelost. Hij is simpel te installeren perfect. Een aanrader.

Beste japio,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een passend product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Jan Dekker 19-03-2022

Goede kwaliteiten van producten, en super snelle levering! ook naderhand geen storm aan e-mails!
zeer tevreden!! Tot snel!

Beste Jan,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze prijs/kwaliteit! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Eric 18-03-2022

Makkelijk bereikbare site ,zeer goede prijs en ook heel snel geleverd, binnen 24uur.

Pieter 17-03-2022

Supersnelle levering. Correcte communicatie. Vriendelijke ontvangst. Bij Kabelshop krijg je spontaan al een 😀

Martin 17-03-2022

Super snel geleverd.
Goede prijs.
Alles zoals beloofd op de site.
compliment op zijn plaats .

Bart 17-03-2022

Komt afspraken na.
Oplossing gerichte antwoorden bij probleem.
Levering zonder enige beschadigingen.

Peter 17-03-2022

Scherp geprijsde webshop, lekker makkelijk vanuit thuis op je gemak uitzoeken en bestellen. Zoals beloofd de volgende dag goed verpakt in huis. Een aanrader!!

Nanda Bhawanibhiek 17-03-2022

Ik heb het artikel bijvoorbeeld vanavond besteld en de volgende dag ontvangen.
Keurig ingepakt in een vrolijke doos.
Ik dacht ik krijg een cadootje maar het was mijn bestelling.
Toppie

Mark Nijssen 14-03-2022

Duidelijke website, levering binnen 1 dag op het afgesproken adres. kabel is niet te duur en de kwaliteit is goed. netjes verpakt.

Renek 11-03-2022

Kabels cat6a en een paar rj45 stekkers besteld op zondag en maandag waren ze al binnen. Echt een hele snelle en goede levering.

Hub 11-03-2022

Klantvriendelijk, behulpzaam en geduldig. Prima levering en op tijd. Kortom geen escapades.

RobRR 11-03-2022

Ik zocht en vond de condensator die k nodig had en hij werd vlot en stipt geleverd

hk 10-03-2022

Usb switch gekocht. De volgende dag in huis en 100% tevreden. Zou de volgende keer zeker weer bestellen.

Aad 10-03-2022

Het is fijn om een bedrijf te hebben dat met je mee denkt. Bestelde onderdeel was niet voorradig en wachttijd lang. Hiervoor werdt een alternatief aangeboden. Inmiddels geleverd. Prima service.

Marco Roeelands 10-03-2022

nadat een gordijnschakelaar niet bleek te werken neer werd er direct een nieuwe opgestuurd
Lampen besteld andere dag binnen

Rob 10-03-2022

Snelle levering. Duidelijke site met een uitgebreide omschrijving van het product.

Geen idee 10-03-2022

snelle levering en niet duur !!!! Oje, wat kunnen we nog meer vertellen. dit is de eerste keer dat ik iets bij Kabelshop heb besteld en zoals ik al zei, het is mij goed bevallen. Nou nog meer blabal bla, dit land vergaat van het gebla bl bla, het schiet gewoon niet op,
Zoals we vroeger al zeiden niet lullen, maar poetsen en dat geouwehoer slaat nergens op, net als in de kamer !!!!

Rob 10-03-2022

Echt ongelooflijk ..... precies wat ik zocht vond ik bij kabelshop.nl en voor een mooie prijs.
Snel besteld en wat denk je ... gewoon de andere dag in huis. Echt een super bedrijf :-)

Cor Heijmans 10-03-2022

Ben zeer tevreden heb dinsdag besteld
En woensdag binnen precies de tijd die ze zeiden 👍👍👍👍

kabelshop.nl 10-03-2022

Goede kwaliteit en hele goede service!
Duidelijke informatie en afhandeling.

Julo07 10-03-2022

Goed contact en behoelpzaam. Product snel verzonden en bezorgd. Komt zeker terug.

Kemmerling 04-03-2022

Ik heb al bij vele webwinkels geretourneerd, en de verzendkosten was altijd gratis. Maar bij Kabelshop moet de klant zelf voor het retourneren, van de verzendkosten opdraaien, En dit moet niet kunnen.

Huub 04-03-2022

Goed product en vlotte levering tegen een redelijke prijs
Website oogt wat druk