Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Wim - uit - Delft 08-12-2022

Dinsdag een LED ijspegel verlichting 5 m + 5 m snoer besteld en de volgende middag al bezorgd.
Het artikel was degelijk verpakt.
Ook de informatie over de bezorgtijd was duidelijk en klopte precies.

Sandra Zenhäusern-Verschuuren 08-12-2022

Snelle levering, prima service! Alles was netjes ingepakt. Zou hier zeker nog een keer iets bestellen. Ben zeer tevreden met de lichtbollen die ik besteld heb.

Andre 08-12-2022

site overzichtelijk, assortiment breed, levering binnen 24 uur. niets te klagen

CW 08-12-2022

Betrouwbare website met veel scherpe prijzen. En een goede afstemming en snelle levering. We zijn zeer tevreden. Een aanrader.

Ron 08-12-2022

Makkelijke site, klop wat ze verkopen, goed verpakt en snel geleverd, kom zeker terug.

Arjen 05-12-2022

Snelle service, en natuurlijk de prijzen gecheckt bij andere hardware winkels. van het prijs verschil kon ik uit eten gaan.
Aanrader..

Sander 03-12-2022

snel en goed af geleverd volgens afspraak. product goede prijs en kwaliteit verhouding voor deze kabel.

Beste Sander,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

John 02-12-2022

Na slechts enkele dagen was het artikel al defect en wilde het retourneren en geld terugvragen. Hun antwoord: "Indien u akkoord gaat met het tegoed, een vervangend artikel of een alternatief artikel uitkiest zullen wij u voorzien van een antwoordnummer om het artikel kosteloos te retourneren". Denk er dus over om "onder druk" een ander artikel daar te kopen!

Avd 02-12-2022

Supersnelle levering en alles netjes in orde. Duidelijke website, al vaker goede ervaringen mee gehad

Beste Avd,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Mar 01-12-2022

De bestelling in de namiddag gedaan en de volgende dag in huis. Kwalitatief goede/degelijke producten die solide verpakt waren.

Beste Mar,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons prijs / kwaliteit zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Cestmoi 01-12-2022

Via google gezocht naar een coax splitter voor ziggo. Deze kwam bij kabelshop direct naa voren en was de volgende dag al binnen.

Beste Cestmoi,

Fred Van Wingerden 01-12-2022

Duidelijke site met goede prijs/kwaliteit producten.
Snelle bezorging tegen goede tarieven. In de loop der jaren meerdere malen iets besteld naar volle tevredenheid.

Beste Fred van Wingerden,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze prijs/kwaliteit! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Tini 01-12-2022

Snelle levering en ook snel een schriftelijke reactie naar aanleiding van een vraag. Verder voldoet het product uitstekend aan de verwachtingen.Top!!

Beste Tini,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Nico 01-12-2022

Goede prijs, snel geleverd en prima kwaliteit voor dit produkt. Prima website.

Beste Nico,

Karin 01-12-2022

Levering ging heel snel en keurig verpakt!
Site was duidelijk en kon snel vinden wat ik nodig had.

Beste Karin,

Ruud 01-12-2022

Product zoals beschreven, al is de maat wat klein, dit kan ook te maken dat mijn hoofd een wat grotere omvang heeft 😅
Tijdens de kerstborrel op kantoor zal ik hier zeker de blits mee maken!

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een hoogwaardige product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Philip 01-12-2022

Mooie kerstboom die makkelijk in elkaar te zetten is. Veel lichtjes en kerstballen. Alles prima verpakt en snel geleverd. Doen! 😄🎄

Beste Philip,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met een passend product! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Daniel 25-11-2022

Super Producten die je niet verwacht hebben zeer snelle levering helemaal goed

Goedemiddag Daniel,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Fred 24-11-2022

Er ging iets fout op de website tijdens het bestelproces, maar mijn mail daarover werd keurig beantwoord en de bestelling op tijd bezorgd.

Beste Fred,

Bedankt voor uw leuke review! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Hans 24-11-2022

Prettig leesbare site, veel keus, duidelijk in communicatie, snelle levering zoals beloofd.

Beste Hans,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze diensten zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Pieter. 24-11-2022

Uitstekende service en snelle levering.
Prettige prijs kwaliteits verhouding waar je echt vrolijk van word.
Deze Nedis electrische convector verwarming maakt haar kwaliteit waar en verwarmd je kamer snel en is 'n zuinig alternatief voor je hoge gasrekening.

Beste Pieter,

Wat fijn dat onze prijs/kwaliteitsverhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Wim 23-11-2022

Hele mooie prijzen, snelle levering en keurig verpakt, heb hier al diverse keren besteld tnt altijd perfect.

Goedemiddag Wim,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Mes Ton 23-11-2022

Overzichtelijke website, kon makkelijk vinden wat ik nodig had, ook snel geleverd

Beste Mes Ton,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze overzichtelijke website en snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Desiree 23-11-2022

Zeer tevreden over kabelshop!
Ik heb op vrijdagavond besteld en zaterdag werd mijn pakket bezorgd.
Voor het eerst dat een online winkel doet wat hij beloofd!! Op werkdagen voor 24 uur besteld ,volgende dag bezorgd. Een dikke duim voor Kabelshop!!!

Beste Desiree,

Edwin 23-11-2022

Hele goede en overzichtige website, snelle reactie, goed op de hoogte gehouden van de leverdatum en prima service.

Goedemiddag Edwin,

Bedankt voor uw leuke review! We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!