Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Adriaan 04-03-2022

Voor mij was dit de eerste kennismaking, ik heb met Kabelshop dus geen langdurige ervaring, vandaar de 9. De bestelling werd zoals altijd snel geleverd door Post.nl.

rp plattel 03-03-2022

Produkt veel goedkoper dan elders en supersnelle bezorging. Heldere website.

Henk Klein koerkamp 03-03-2022

De order keurig verwerkt.
Bij een latere levering dan was gezegd keurig antwoord op mijn vragen.
Zullen in de toekomst zeker vaker van jullie diensten gebruik maken.
TOP.

Ronald W. 03-03-2022

Duidelijke site, goede prijs, snelle en correcte afhandeling van bestelling en betaling, snelle en correcte levering.

Lulu 03-03-2022

Dit was mijn eerste bestelling en had helemaal geen problemen, het kwam snel aan

wiel Foxen 26-02-2022

heel snelle levering, alles goed ingepakt aanschaf datum 17-2-2022
Alles zeer correct afgehandeld prettig om met deze zaak zaken te doen

Brigitta Thorn 24-02-2022

Snelle levering van voor mij goede producten tegen een redelijke prijs.
De communicatie met klanten service verloopt ook prima

Vj 24-02-2022

Prima prijs/kwaliteit verhouding
Snelle levertijd
Uitstekend verpakt, product goed beschermd

Peter 23-02-2022

EEn geweldig goede service van deze shop. En zelfs een zeer snelle levering, 1klein min puntje van het product wat ik gekocht had. ( Een variabele stop contact voeding 3v-12v. Met verloop stekkertjes) Dat er geen nummers op het product staan .Zo dat je kan zien op welke stand je die instellen kan,(Wat de voltage is.Die je nodig hebt voor je apparaat. Dat je er op aansluiten wilt. maar goed dat we goed kunnen tellen.Maar voor de rest werkt het perfect ! En ik ben zeer tevreden over de service ;)

Rolf 23-02-2022

Snel, juist advies bij aankoop kabel over product zelf en randproducten die nodig zijn. Verzending snel en juist. Prima ervaring

Ivon Milané 23-02-2022

Besteld, bevestigingsmail ontvangen en 2dgn later (ivm weekend) bezorgd....HOE BLIJ kan je zijn met ZO EEN SNELLE & Correcte levering.
Artikelen goed verpakt zodat ze niet konden stoten of breken.
Een HEEL BLIJ EI ik.
Zelfs mijn man was verbaasd en zei; uuhh dat dat zo snel kan zeg.

Daphne 23-02-2022

Belachelijk dat als je iets koopt je verplicht een account moet aanmaken. Vervolgens wordt je direct gespamd met mail daar inmiddels voor afgemeld. Nu ook weer een beoordeling. Bah ík hou niet van dat opdringerige. Het is dat jullie precies de juiste duivenpinnen hadden die aansluiten op die ík nu heb, anders had ík niks gekocht. Verder product en levering goed tevreden over
Kabelshop.nl 24-02-2022

Beste Daphne,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat uw ervaring op deze manier wordt beïnvloed door het benodigde account en onze communicatie.

Op basis van uw gegevens kunnen wij helaas uw poging tot contact of uw account gegevens bij ons niet achterhalen. Graag komen wij met u in contact zodat wij uw communicatie voorkeuren goed kunnen verwerken.

Wanneer u in de gelegenheid bent kunt u contact opnemen via info@kabelshop.nl

Thijs uit Utrecht 23-02-2022

bestelde wand contact doos die volgens hun site ‘wit ‘ is, bleek crème kleurig. Niet wat ik besteld had. Retourkosten moet ik zelf betalen. Vreemd. Ik zou niet snel nog een keer bij hen kopen.
Kabelshop.nl 24-02-2022

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met een artikel wat niet aan uw verwachtingen voldoet.

Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld door ons en wij u ook van verdere uitleg hebben voorzien omtrent de kleur omschrijving, welke conform het ontvangen artikel zijn.

Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl

Rookmelder 23-02-2022

Zeer goede shop met snelle levering en een hele goede service, ik had 3 rookmelders besteld maar 1 rookmelder was niet goed en ik kreeg zeer snel een nieuwe toegestuurd.

Peter 22-02-2022

Helaas, vergane glorie. Voorgaande jaren goede ervaringen gehad, helaas nu al een aantal keer zeer negatief. Komen belofte van vandaag besteld, morgen in huis niet na. Als ik zelf contact op neem (!), hoor ik dat er zaken niet op voorraad zijn (bij het bestellen wel). Niets proactief, je moet er zelf om vragen. Support via Messenger is dramatisch. Klantenservice = niet aanwezig. Skip!

Joop Nolet 20-02-2022

De keuze mogelijkheden, de prijzen en de beschikbaarheid waren voor mij doorslaggevend.
Postnl vertraagde de levering met 24 uur maar dat kwam dus niet door Kabelshop.
Bij een volgende bestelling zal ik daar gewoon rekening mee houden.
48 uur levertijd vind ik in deze tijd echt niet zo'n probleem.

Sjors de Heus 19-02-2022

Prima product,snelle levering,zeer tevreden, duidelijke site met zeer veel aanbod.

Henk 19-02-2022

Duidelijke advertentie op Markplaats. Goede foto en dito omschrijving. Voordelig in prijs en prima kwaliteit. Daar komt nog bij, het bestelde artikel had ik de volgende dag in huis voor redelijke verzendkosten.

De Vink 19-02-2022

Zeer vlotte en correcte levering. Product voldeed aan de verwachting. Website is duidelijk en je kunt goed vinden wat je zoekt.Prima dus.

Ton Remmers 19-02-2022

Ik had 2 setjes Sony oortjes gekocht zonder oplader. Ik kwam de juiste oplader bij kabelshop.nl tegen en had hem de dag erna in huis. Gewoon goed geregeld en wordt volop gebruikt.

Dong 18-02-2022

Slechter service 👎. Niet aan te raden . Beter geld uitgeven aan groter winkels of wed shop als mediamarkt… nog nooit zo meegemaakt. Zo slecht
Kabelshop.nl 22-02-2022

Beste Dong

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u uw ervaring op deze manier waardeert.

Wij hebben per email en telefonisch contact met u gehad en deze situatie verder onderzocht. Zoals aangegeven blijven wij van mening dat u goed bent geïnformeerd en houden vast aan ons standpunt.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl

Nico Teeuwen 11-02-2022

De site van kabelsop.nl komen hun afspraak na.
Vandaag besteld is morgen ook echt de volgende dag in huis. Ik beveel kabelsop.nl zeer zeker aan.
Ik ben er heel tevreden mee en zal ook wel vaker in de toekomst nog meer bestellen.

A. 11-02-2022

Producten worden goed beschreven op de website.
Snel geleverd zoals vermeld op de website, de volgende dag.

jbih 10-02-2022

echte supersnelle levering en overzichtelijke site om te bestellen, dus top, bedankt

Dick 10-02-2022

Een nachtlampje gekocht voor de overloop.Makkelijk besteld op de site. De volgende dag geleverd. Product voldoet 100%.Dik tevreden