Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jerrie 30-12-2022

Snelle levering, goed ingepakt, tevreden over het product. Bedankt kabelshop.

gonnie 22-12-2022

de site zeer duidelijk te bezoeken en duidelijk met de omschrijvingen.
Ook zeer vlug bezorgd

koos 22-12-2022

Heb voor het eerst een HDMi kabel besteld bij de kabelshop.nl . Op de site stond mooi beschreven wat voor HDMI kabel ik nodig heb voor de computer naar de monitor. Wand er zijn verschillende HDMI kabels. En daar had ik niet aan gedacht . Heb de HDMI kabel ontvangen volgens afspraak . De HDMI kabel is van een uitstekende kwaliteit en was stevig ingepakt geen kans voor beschadiging . Ga er zeker nog bestellen wand er is zoveel meer bij kabelshop.nl Voor mij een aanrader Gr Koos.

Hans 22-12-2022

In de loop van de avond besteld, volgende dag begin van de middag ontvangen. Vlot afgehandeld en keurige prijzen.

Piet 21-12-2022

Kabelshop vind ik een overzichtelijke en makkelijk bedienbare webshop, het bestellen verloopt soepel en vlot, snelle levering, goed verpakt, en nog de goedkoopste ook . Mijn complimenten kabelshop .

Robin 21-12-2022

Mooie producten en werkelijk een razendsnelle levering. Goede en overzichtelijke website, met een uitgebreide omschrijving van de producten die te koop zijn. Én scherpe prijzen!

Karin 21-12-2022

Op zoek naar een kerstcadeau
Op deze site vond ik andere kleuren dan gebruikelijk in het assortiment
Super...

hansie 21-12-2022

snel en goedkoop goed verpakt en genoeg keuze om te bestellen meer weet ik nu niet want ben nog niet zolang klant

Yvo 21-12-2022

Spullen op vrijdag bedteld en werd volgende dag bezorgd..
Ondanks de drukte goed geholpen door de klanten setvice

Rob 21-12-2022

Gebruikersvriendelijk website, producten makkelijk te vinden, goeie prijs en snelle levering!

Danny 21-12-2022

Snel geleverd, DCM kalk voor het gazon tegen een zeer goedkoop tarief, niet verwacht deze kalk bij Kabelshop te kunnen kopen. Zeer tevreden.

Hein 17-12-2022

Zeer goed verpakt en de volgende dag in huis ondanks de kerstdrukte bij PostNL. Top

Annie 16-12-2022

ik heb voor deze bestelling gekozen omdat ze een grote keuze hebben en een flotte bezorgtijd

Vorstenbosch 15-12-2022

Heb deze winkel gevonden op internet .ben goed op de hoogte gehouden tijdens verzending van mijn artikel. Het artikel was zeer snel afgeleverd. Zal zeker nog wat bestelen bij deze web winkel .

Sylsje 15-12-2022

Betrouwbare webshop, nette, snelle levering! Zelfs met de kerst drukte, snel geleverd.
👍 TOPPIE 👍

Arjen 14-12-2022

De bestelling ging vlot en soepel en de levering is snel, netjes door post nl uitgevoerd.
Het product is zoals omschreven en weergeven op de site en geheel naar wens.

Hans 14-12-2022

Duidelijke website met veel informatie over de produkten, beveiligd betaalsysteem, duidelijke voorraad vermelding en wanneer leverbaar. Levering zoals beloofd, vandaag besteld, morgen geleverd.

Barina 14-12-2022

Ik heb de avond van te voren het pakketje besteld en de andere middag was het er.
Precies zoals afgesproken. Hier kun je vanop aan. Heel fijn
Ik hou van afspraak is afspraak.
Zal jullie ook zeker aanbevelen.

Hans 13-12-2022

Ik koop nooit meer een kachel bij deze webshop. Ik had er drie besteld en deze werden alle drie zwaar beschadigd geleverd. De transportdozen waarin ze verpakt waren zijn onbeschadigd dus de kachels waren al stuk vóórdat ze verstuurd zijn. Dat toont ten minste aan dat ze weinig aan kwaliteitscontrole doen en in het slechtste geval is het kwade opzet. Nu proberen ze mij met een winkelkrediet af te schepen maar uiteraard wil ik niets meer met deze winkel te maken hebben en gewoon mijn geld terug. De klantenservice werkt bijzonder traag. Gelukkig zijn er tientallen betrouwbare winkels waar de zelfde producten ook worden verkocht.
hfijpmq 15-12-2022

Beste kabelshop.nl het is niet aan u om te beoordelen of de “oplossing” die geboden is passend is. U heeft mij beschadigde producten als nieuw geprobeerd te verkopen en nu mag ik de kosten voor het terugsturen van uw rotzooi op mij nemen. Ten eerste zou u mij uw excuses moeten aanbieden voor het verdoen van mijn tijd. Ten tweede zou u de kosten van het retourneren van uw rotzooi op u moeten nemen.

Kabelshop.nl 15-12-2022

Beste Hans,
Dank voor uw beoordeling en vervelend dat de kachels beschadigd zijn geleverd. Wij zien dat u binnen 24u van uw melding van een passende oplossing bent voorzien en dat u ervoor heeft gekozen hier geen gebruik van te maken. Verder heeft de klantenservice meerdere malen geprobeerd om telefonisch in contact te komen. Wij zien dat u verder wordt geholpen door de klantenservice, voor verdere hulp kunt u reageren op het lopende klantencontact.
Vriendelijke groet, Webcare team Kabelshop

hfijpmq 15-12-2022

Mickvanderveen 08-12-2022

Simpel besteld, ontzettend snel bezorgd!
De elektrische kachel was goed verpakt en de ontvangen goederen matchten 1 op 1 met de website.
Volgende dag prompt bezorgd!

Hans 08-12-2022

Goede, prettige communicatie vooraf en zeer snelle levering. Prijs ligt voor de kabels die ik besteld heb ver onder die van de concurrenten.

Mona 08-12-2022

Ik heb gekozen voor deze shop vanwege het assortiment en de beste prijs. Ik had mijn pakket ook nog eens snel in huis. Dus erg tevreden.

maja 08-12-2022

heel prettige winkel , erg goede prijs kwaliteit verhouding, veelzijdige keuze, ik kwam voor een printer kabel en kocht toen ook een kerstboompje, alles goed verpakt en snel verzonden.

Gerda 08-12-2022

Kerstverlichting. De ene dag besteld en de volgende dag al in huis. Het is van zeer goede kwaliteit en geeft heel mooi licht.
Heel blij mee en ook voor de snelle service.

H J ria de jong 08-12-2022

Cluster verlichting aangeschaft eerst telefonisch contact gehad uitstekend geholpen met het uitleg .