Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Michael 07-01-2022

Snelle levering, en goedkoper dan elders, scheelde de helft met de andere webshops

Maria 07-01-2022

Het was een toevallige keuze, na wat gegoogle kwam ik bij uw site terecht. Het bleek een goede keuze te zijn, ik had een kleine bestelling maar die werd met net zoveel zorg behandeld als een grote bestelling. De dag na de bestelling had ik het al in huis.

Cilia 07-01-2022

In de drukke kerstperiode besteld en de volgende dag in huis. Voldeed aan de verwachtingen.

Leny 07-01-2022

Via internet snel de “shop” gevonden die ik nodig had. Top. Ook het produkt was leverbaar en zeer snel geleverd. Heel fijn.

Arjan 07-01-2022

Niet verwacht dat jullie deze dingen leverde en nog zeer snel ook bedankt, tot snel ?

K.Appel 07-01-2022

De zeer snelle levering is zoals gewenst top.
daarnaast de producten die je zoek en verwacht bij de naam 'Kabelshop.nl' zijn altijd aanwezig.
en daarnaast ook eens een goeie voorraad!!

kortom betaalbaar snel geleverd en ruim assortiment!

J.H.TEMME. 04-01-2022

Eerste indruk perfct. Naam van het bedrijf via kennis die ervaring met het bedrijf heeft.De site komt vriendelijk en helder over. De levering netjes en zeer snel. Compliment.

Snelle levering 30-12-2021

Gekozen voor Kabelshop.nl omdat ik daar snel vond wat ik nodig had en met een duidelijke omschrijving. De volgende dag in huis zoals beloofd.

Jan 30-12-2021

Ondanks de kerst drukte had ik binnen 16 uur mijn bestelling in huis.
netjes verpakt.

MB 30-12-2021

Overzichtelijk en duidelijke omschrijvingen van de producten. Tevens voor een eerlijke prijs.

Snel geleverd alles naar behoren

Denise 29-12-2021

Snelle levering van een kwalitatief goed product tegen een schappelijke prijs.

Peter 29-12-2021

Keurig de volgende dag ontvangen, goed ingepakt. En - ook prettig - ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de zending.

Martin 29-12-2021

Zeer snelle levering, prima prijs. Groot assortiment, met andere woorden echte aanrader om te kopen wat je nodig hebt.

Mo 29-12-2021

Producten zoals aangegeven op de site en super snelle levering. Kortom, geen enkel minpunt.

George 24-12-2021

Bestelling via de site is makkelijk (duidelijke omschrijvingen en foto’s) en ook de levering werd snel uitgevoerd.

Els Dufornee 24-12-2021

Het artikel een rendier met verlichting wijkt af van de foto op de site.
Daarbij past het gewei niet op het hoofd ,afstand gaatjes met pinnen van het gewei kloppen niet.
Nogal wat "wensen" om rerour te sturen nl: aantekenen en verzekeren.
Dit kost meer dan 17 euro is nogal wat op een product van 44,75 euro.
Met andere woorden "dit was mijn eerste bestelling en gelijk de laatste.
Hopelijk krijg ik mijn geld terug gestort!!!
Kabelshop.nl 24-12-2021

Beste Els Dufornee,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling.

Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en onderdeel van de beoordeling voor de garantie is dat wij voor onderbouwing bij de retournering kunnen vragen.

Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld door ons en zullen hier verder op reageren.

Mochten wij u in de tussentijd nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl

Vriendelijke groet,
Leon
Kabelshop.nl

Ra 24-12-2021

ondanks de drukke kerst tijd toch mooi op tijd geleverd in een goed verpakte doos.

Iris 24-12-2021

Heel snelle levering. . Vriendelijke en vrolijke benadering naar klienten toe. Prijs/kwaliteit is prima.

Henk H. 24-12-2021

Goeie webwinkel. Gewoon ‘ze doen wat ze zeggen’ Had 4 gekleurde lichtslangen besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Had niet verwacht met de drukte tegen kerst dat het zou lukken. WEL geleverd de volgende dag !
Heb ze direct (op tijd) kunnen gebruiken. Chapeau voor Kabelshop!!! Mooi product, compleet en op tijd geleverd. Een aan te bevelen webshop. 👍👍

Chris 23-12-2021

Redelijke overzichtelijke website met vele mogelijkheden voor datgene wat je zoekt. Vandaar dat de keuze en de aanwezigheid ruim voldoende is. Betalen en verzenden is makkelijk en erg snel. Met de huidige techniek en digitale consumptie is het niet meer een coax kabel 2 voetjes en tv kijken. Komt veel meer bij kijken met moderne en deugdelijke apparatuur. Allemaal gevonden op de site en kijk met plezier op 3 tv's digitale kanalen. Moet wel toegeven dat ik deze website via bol.com heb gevonden.

Yvonne 23-12-2021

Duidelijke site, ruime keuze, goede communicatie, snelle verzending en prima product.

MJB 23-12-2021

Foto van probleem opgestuurd en na een paar dagen wordt een keurig voorstel opgestuurd met verschillende opties. Na reactie dezelfde dag vervangend artikel verzendklaar. Correcte en vriendelijke shop.

Edwin 23-12-2021

Ruim assortiment, veel voorradig en supersnelle levering. Bij Kabelshop vind je wat je nodig hebt.

Pistorius 23-12-2021

Snelle en nette levering. De convector wordt goed warm en is erg stil! Super voor deze prijs

Agm Vergouwen 23-12-2021

Prijs kwaliteit uitstekend. Snel de spullen thuis en alles perfect in orde.