Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Tony. 25-05-2022

Ruime assortiment, vriendelijke benadering van de klant en super snelle levering, wat kan iemand meer wensen.

Bert 25-05-2022

duidelijke info over prijs, kwaliteit en materiaal; snelle en betrouwbare levering

Tevreden klant. 22-05-2022

Duidelijke website.
Bestelling was uitstekend verpakt en de onkruidbrander werkt perfect.

Ursula 21-05-2022

Vlugge en correcte levering. Trek en tracé systeem fantastisch 🤩 Duidelijke website. Makkelijk te vinden.

Joost 19-05-2022

Prima online shop, snelle levering, goed ingepakt, zeer voordelig geprijsd. Ik adviseer vrienden en kennissen om hier hun bestelling(en) te plaatsen!

Sharon 19-05-2022

Snelle levering! Mooie tas. Blij mee.
Gratis verzending. Tot een volgende keer.

Wilma 19-05-2022

zeer overzichtelijk, groot assortiment en snelle levering met correcte afhandeling

Bovo 19-05-2022

Voor mij onbekende webshop maar zal zeker vaker bestellen. Vandaag besteld morgen in huis maken ze waar. Product snel en in goede staat geleverd.

Awilbers 18-05-2022

Makkelijke site, snelle verzending, goed verpakt , goede service, artikel was zoals beschreven

Rob Rentenaar 18-05-2022

Snelle levering en prima communicatie. Ik had overigens niet verwacht dat ze bij kabelshop.nl ook iets anders dan kabels zouden hebben. Had hier zelf ook nooit gekeken dus mooi dat ik google search werd doorverwezen.

Theo 18-05-2022

Super prijs en levering. Had niet verwacht dat Kabelshop zooooooo veel artikelen had

Adwina 17-05-2022

Wel een snelle levering, maar als het artikel niet deugt is het moeilijk om dit te retourneren. Je moet via een contact formulier een retour aanvragen en het kan tot 5 werkdagen duren voordat je de retourgegevens hebt en het artikel daadwerkelijk kunt retourneren. Dit is WAARDELOOS en moet sneller. Ook de antwoorden via de chat lijken nergens op. Er wordt nog niet geprobeerd je reourinformatie te versnellen

A.Hoekstra 17-05-2022

Lichtslang s'avonds om 21.30 uur besteld, s'ochtends om 09.30 uur in huis. Top ! Mooie lichtslang, goede kwaliteit.

Cindy 16-05-2022

Het artikel kwam niet over een met het artikel waar het voor doelde , netjes gebeld je moet het pakje terug sturen aangetekend rn op je eigen kosten a 7 euro nog wat ... daarna zeggen ze staat er binnen 1-5 dagen terug op je rekening klopt niks van wacht al ruim 2 weken en bellen je wij hebben vertraging... gaat nog wel een aantal.weken duren.

Zou zeker niks en nooit meer bestellen via de kabelshop en ook zeker niet aanbevelen... echt te erg voor woorden dit
Kabelshop.nl 16-05-2022

Beste Cindy,

Dank voor uw beoordeling en onze excuses voor het ongemak.

Fijn dat onze collega's van de klantenservice hierover al contact met u op hebben kunnen nemen en de situatie voor u verder wordt opgelost.

Wij zullen uw feedback verder meenemen om de kwaliteit in onze dienstverlening te blijven waarborgen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Webcare Team

Hakan 14-05-2022

Alles netjes en goed verpakt ontvangen zoals ik heb besteld, en natuurlijk dank aan de snelle service, succes en bedankt tot de volgende bestelling,

Met vriendelijke groet,
Hakan

Oscar 13-05-2022

Top levering. Alle bestelde materialen tegelijk geleverd en eindelijk weer eens een bedrijf dat doet wat ze beloven, levering de volgende dag!
De prijzen zijn ook nog super, dus ik beveel ze van harte aan.

Mandy 13-05-2022

Heldere en overzichtelijke informatie op de site, goede aanbieding en snelle verzending! Top!!

Hugo 12-05-2022

prima verpakt, keurig op tijd, levering volgens afspraak, afbeeldingen en uitleg op de website komen overeen met het product.

Willy 05-05-2022

Snelle bezorging. Netjes en goed verpakt. Product zelf nog maar net in gebruik. Kan ik nog niet veel over zeggen. E-mailtjes over de verzending. Allemaal netjes geregeld en afgehandeld.

Henk Onclin 05-05-2022

goede en snelle levering,precies zoals omschreven.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.

K. den Besten 05-05-2022

De site was duidelijk. Bestellen was ook voor mij, 80+, makkelijk. De levering was prima in orde en op tijd.

Henk verriet 05-05-2022

Zeer tevreden over de snelle levering. Product voldoet helmaal aan de verwachtingen.
ze hebben ontzettend veel producten.

Barth Deuss 05-05-2022

Duidelijk onderscheid in diverse categorieën
Goede product beschrijving en toepassing

Johan Spaarwater 04-05-2022

Het is simpel om iets te vinden en te bestellen, ik ben 73 en bijna een digibeet maar dit was ook voor mij duidelijk.

Erik 04-05-2022

De website is helder en overzichtelijkste voldoende informatie en de levering was supersnel; de volgende dag in huis. fijn!