Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

coen 07-07-2022

Volledige en goede artikelomschrijving.
Produkt ziet er goed uit. Duidelijke handleiding.
Snelle levering.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Coen. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, het Webcare Team

Richard 07-07-2022

3 rookmelders en een kabel besteld en de volgende dag binnen.
Beter kan niet. Bedankt
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super dat alles naar tevredenheid is verlopen, Richard! Dit horen we het natuurlijk graag. Groetjes, het Webcare Team

Daniël 06-07-2022

Kabelshop had precies wat ik zocht terwijl ik niet eens zeker was of het bestond. Daarnaast staat er enorm behulpzaam advies op de site, zoals het verschil en de voor en na delen van verschillende soorten
kabels met dezelfde functie. De prijzen zijn prima, de kwaliteit uitstekend en levering was snel en zoals afgesproken. 100% tevreden!
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Daniel. Dit waarderen wij enorm. Groetjes, het Webcare Team

H.M. van Haasen 06-07-2022

de levering van mijn bestelling werd zoals beloofd op tijd bezorgd. een hele fijne communicatie via email. de prijs heb ik kunnen vergelijken met andere aanbieders en jullie waren de goedkoopste. Jullie hebben mijn vertrouwen.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor je bestelling en je vertrouwen! We hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groetjes, het Webcare Team

danny 06-07-2022

super snelle levering keurig verpakt en een goede prijs we zijn zeer tevreden aanrader als we iets nodig hebben zeer weer hier mvg
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Danny! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare Team

Walter 06-07-2022

Het product is netjes en goed verpakt aan gekomen.
Werkt zoals geadverteerd en installatie was een makkie.
goede service.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling en onze service, Walter! Groetjes, het Webcare Team

Marcel Olst 06-07-2022

Goed product, supersnelle levering.
Zondagmiddag besteld, maandagmorgen in huis👍
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je bestelling op tijd is geleverd, Marcel. Dat lezen we natuurlijk graag. Groetjes, het Webcare Team

Karin 06-07-2022

Snelle levering, zelfde dag, goede produkten. Veel keuzemogelijkheid en goede omschrijving van de artikelen.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Karin! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare Team

Walter 06-07-2022

Product nog niet ontvangen. Dus dat kan nooit een goede review worden.
Levering niet volgens afspraak.
We zullen zien of het product misschien later wordt afgeleverd.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt, Walter. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en het blijkt niet om een bestelling bij ons te gaan. We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, het Webcare Team

ac v/d horst 06-07-2022

snel geleverd en netjes op de tijd die postnl had door gegeven keurig verpakt ga zo door

Fijn dat je zo tevreden bent over de levering! Groetjes, het Webcare Team

H. van Wijnen 30-06-2022

Ik heb al eerder iets besteld en dat verliep zonder probleem. Daarom deze bestelling weer bij jullie gedaan en ook nu verliep het hele proces weer prima. Ik zou jullie dan ook bij anderen aanbevelen.

Sonja Ellen 30-06-2022

Eerste kennismakeing met Kabelshop, en dat voor spullen voor de tuin. De artikelen zijn snel en netjes geleverd. Heel tevreden

Els 30-06-2022

Prima service, goed product. Heel tevreden. Ik beveel deze winkel aan. Meer weet ik niet te schriiven.

M 30-06-2022

Prima webwinkel, ga zo doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit.

schopper 30-06-2022

Zeer ordelijke en makkelijke website om alles duidelijk te kunnen zien en te bestellen.
Prijzen zijn zeker concurerend en goedkoper als bij andere aanbieders.
Producten op voorraad.
Zeer snel geleverd.
m.v.g.

Frans Janssen 29-06-2022

Komen afspraak goed na, prijs en kwaliteit verhouding ook goed. Al vaker iets besteld tot volle tevredenheid

John 29-06-2022

De keuze uit het uitgebreide assortiment was toch eenvoudig. Dezelfde dag verzonden en de volgende dag in huis. Helemaal prima!

Jaap Boiten 29-06-2022

Prima website, snel gevonden wat ik zocht. Betalen en klaar. Prima communicatie over het vervolg en binnen 24 uur het gevraagde in handen. Top!

Edwin 29-06-2022

De goedkoopste voor de rookmelders en de volgende dag geleverd. Alles prima in orde.

Youri 29-06-2022

Snel geleverd en ontvangen wat ik had besteld.
Werking van de kabels is prima alleen tijd zal leren wat de qualiteit is.

Jan de Boom 29-06-2022

Overzichtelijke website, groot assortiment, eenvoudige bestel procedure, snelle levering.

Coby 29-06-2022

We deden de bestelling op zondag en tot onze verbazing kwam het op maandag al binnen razendsnel en keurig verzorgd en verpakt

gif per post 27-06-2022

bedrijf verkoopt zeer giftige bestrijdingsmiddelen (ja het is vreemd voor een 'kabel'shop), maar weet niet om te gaan met de regelgeving of veiligheid omtrent gif en het verzenden er van. We kregen een pakket met perfacs waarbij de fles in de verpakking leeggelekt was. De hele doos was doordrenkt met gif. Het artikel was niet correct verpakt, de verpakking bevat geen (wettelijk verplichte) waarschuwingen, en het bedrijf stelt medewerkers, post verwerkers en klanten willens en wetens bloot aan neurotoxische giffen. Onvoorstelbaar dat een bedrijf als dit zo met gevaarlijke middelen om gaat. Op mail naar klantenservice wordt niet gereageerd. Ondertussen is wel aangifte gedaan bij inspectie leefomgeving en transport. tip voor kabelshop : blijf bij je kernproducten en ga niet experimenteren met gifstoffen om een paar cent te verdienen. betreft ordernummer 1484715
Kabelshop.nl 28-06-2022

Beste klant,

Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met de levering van uw bestelling.

Wij zien dat u hierover al in contact bent met de klantenservice en dat wij u tijdens onze openingstijden hebben beantwoord.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij onderzoeken de situatie verder om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Vriendelijke groet,
Webcare Team

Júlio Sugaya 27-06-2022

I just found the Kabelshop in the google and I could found every cable I needed with a good price, the delivery was incredible fast and the products were exactly what was described. I really recommend this store!

Wil 24-06-2022

Goede webwinkel. Goede prijs en kwaliteit. Snelle verzending. Echt aan te bevelen t.ov. Concurrenten.