Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 327 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Alex49 05-09-2022

Grote keus, scherpe prijs en snelle levering. Heb in mijn browser meteen een bladwijzer aangemaakt voor deze webshop.

Beste Alex49,

Wat fijn dat onze reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Guus 03-09-2022

Kabelshop heeft een duidelijke website , lage vraagprijs en levert pijlsnel!

Beste Guus.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

H.J.Ploeg 02-09-2022

Mooie shop, veel keuzes, goede producten en een snelle verzending.
De bestelling voldoet aan onze verwachtingen.

Beste H.J. Ploeg,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Wytze 02-09-2022

De webshop belooft "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen in huis". Mooi niet! Het pakje kwam niet 'morgen', niet 'overmorgen', maar pas drie dagen later. En daar werd door Kabelshop niet voor gewaarschuwd.

Arjan 02-09-2022

Duidelijke website, prima product tegen goede prijs.
Echter, waarom als pakketje versturen als het door de brievenbus past.?!?
Bezorging door DHL naar pakket afhaalpunt (buurtpunt thuis) gebracht, die vervolgens niet thuis zijn.
Ondanks een week van tevoren besteld, toch te laat om mee te nemen op vakantie... Bezorging moet beter dus!!!

Marjolein 02-09-2022

Het pakketje was snel in huis.
De oplader doet het prima. Er handig om meerdere soorten apparaten op te laden…

Beste Marjolein,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een hoogwaardig product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Pauline 02-09-2022

Was op zoek naar een wespinator en jullie hadden precies de goede en waren ook nog eens de goedkoopste. Ik had hem de volgende dag al in huis, wat met al die zoemende prikkers heel fijn was, zo snel. Dus alles helemaal goed!

Beste Pauline,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met een hoogwaardig product! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

PaceyS 02-09-2022

Voor zover ik mee gemaakt heb is het een goed en eerlijk bedrijf. Had op zaterdag mijn pakket besteld, dn maandag had ik hem binnen.
Verder heb ik geen minpunten,

Beste PaceyS,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Finy 29-08-2022

n' 10 met een griffel, de volgende dag al binnen supersnel het lijkt overtoon wel.
Bedankt voor de snelle service.
Finy

Beste Finy,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

wim houtenbos 25-08-2022

Prima winkel !!!! Snel, vakkundig en uitstekende levering. Dit tegen een aantrekkelijke prijs. Ik vroeg nog wat extra technische gegevens van mijn eventuele aankoop. Toen ik die heel snel van hen toegezonden kreeg kon ik inzien dat dit dit product prima zou kunnen toepassen en bestelde ik het.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze mooie aanbeveling, Wim! Wij zijn blij dat wij u zo snel en goed hebben kunnen helpen en doet dit graag bij een volgende bestelling weer! Vriendelijke groet, Webcare Team

Berna 24-08-2022

Tevreden over aankoop en snelle levering van de losse convector.nog niet echt gebruikt ,alleen uitgeprobeerd ,werkt prima!
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn dat u zo tevreden bent over de aankoop en snelle levering, Berna! Vriendelijke groet, Webcare Team

Gerard 24-08-2022

Op de site staat duidelijke informatie over het product en de levering is snel.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn te vernemen dat alles duidelijk was voor u, Gerard! Tot een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Cor 24-08-2022

Prima prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering. Betreft een loodaccu 12V voor een alarminstallatie.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze mooie review, Cor! Wij zijn blij dat alles naar wens is verlopen en zien u graag terug. Vriendelijke groet, Webcare Team

Freddy 24-08-2022

Zeer correcte en vlotte levering. Eenvoudige bestelprocedure, prima prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende informatie tijdens het proces !
Kabelshop.nl 25-08-2022

Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over ons, Freddy! Wij helpen u graag een volgende keer weer verder. Vriendelijke groet, Webcare Team

Hans 24-08-2022

Supersnelle levering tegen scherpe prijs zonder verzendkosten. Bovendien goed verpakt.
Kabelshop.nl 25-08-2022

Bedankt voor deze positieve review, Hans! Wij zijn u graag terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

kitty 20-08-2022

zeer super tevreden en snelle service. het kan niet beter. ik zou volgende keer weer bij jullie bestellen. de prijs verhouding is zeer goed en betaalbaar
Kabelshop.nl 21-08-2022

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze review te schrijven! We zien u graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Coco 18-08-2022

Leuk assortiment met goede prijzen.
Savonds mijn bestelling geplaatst en volgende dag was het al geleverd en kon ik mijn bestelling gebruiken.super!
Kabelshop.nl 18-08-2022

Wat fijn om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien u graag nog eens terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team

Sylvia 17-08-2022

Zeer snel geleverd, keurige verpakking en goed product ! De aanschaf van ons inklapbare tafel is erg goed bevallen.
Kabelshop.nl 17-08-2022

Bedankt voor uw review, Sylvia. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is. Vriendelijke groet, Webcare Team

Ger Bolhoeve 17-08-2022

Ik heb heel wat site's bezocht voor een goede en betaalbare tuintafelhoes. Uiteindelijk kwam ik bij de kabelshop terecht met een goede en betaalbare hoes die ook nog eens perfect past. Proficiat!!
Kabelshop.nl 17-08-2022

Wat leuk om te lezen dat u bij ons kon slagen voor de tuintafelhoes. Vriendelijke groet, Webcare Team

Wouter 17-08-2022

Duidelijke goed oppoppende( Google search) website. Prima duidelijke productspecificaties ( aanloopcondensator) snel geleverd correct verpakt. Werkt prima!
Kabelshop.nl 17-08-2022

Bedankt voor uw mooie woorden, Wouter. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team

Pieter 15-08-2022

Makkelijk om te bestellen, goede communicatie via de mail en duidelijk proces. De producten kwamen een dag later dan gepland, vandaar geen tien.
Kabelshop.nl 15-08-2022

Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over het bestelproces van onze webshop! De volgende keer kunt u uiteraard weer rekenen op onze snelle levering. Vriendelijke groet, Webcare Team

Britt 11-08-2022

Ik was op zoek naar spul voor mijn supermooie plant, die ineens onder de spint zat. Op jullie side heb ik ecopure gevonden, niet schadelijk, help prima tegen de spint en was vooral betaalbaar. Dank je wel kabelshop.nl
Kabelshop.nl 12-08-2022

Wat leuk om te lezen dat u bij ons zo goed kon slagen! Hier doen wij het voor.

Claudia 11-08-2022

Heb zondag bestelling geplaatst ondanks hun beloftes zoals volgende werkdag versturen tot op heden niets gehad.
Ook geen melding dat product er niet is of later komt.
Ben niet blij met hun.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Goed dat u dit kenbaar maakt, Claudia. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij helpen u graag verder. Zou u ons een e-mail kunnen sturen met uw klantnummer of postcode en huisnummer? De e-mail mag u sturen naar info@kabelshop.nl. Alvast bedankt!

Lène 11-08-2022

De levering was zelfs op zaterdag. Goede prijs/kwaliteit verhouding. De site was duidelijk en klantvriendelijk.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is. Hier doen wij het voor!

Bart 10-08-2022

Afgelopen week een bestelling geplaatst voor een accu. Bestelling ging makkelijk, Prijs voor de specifieke accu was op het moment van bestellen het laagste wat ik kon vinden. Het werd de zelfde dag nog verzonden. Dag erna ontvangen, precies zoals verwacht.
Kabelshop.nl 12-08-2022

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u bij ons kon slagen.