Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Mik 22-01-2022

Voor ons geen Amazon meer. Na nu de 2e keer deze maand iets besteld te hebben en niet ontvangen zijn we er klaar mee. De klantenservice heeft ons netjes te woord gestaan en tevens de 1e keer naar tevredenheid opgelost. Vandaar dat we het een 2e kans hebben gegeven,maar ook dat ging weer mis. Wederom zitten we thuis op het pakket te wachten en wordt er per mail bericht dat het pakket niet bezorgd kon worden en dus 2 dagen later op een servicepoint kan ophalen.Dit is voor ons onacceptabel. We bestellen iets met een beloofde levertijd en als er dan wordt gelogen over dat het bij de 1e keer wel bezorgd is terwijl wij thuis zitten en helemaal niks hebben ontvangen. Bij de 2e keer zitten we er wederom op te wachten en krijgen doodleuk een bericht dat het niet bezorgd kon worden ondanks dat we reeds een specifiek bezordtijdstip hadden ontvangen en er thuis op zitten te wachten.

Richard 22-01-2022

Ik heb een item retour gestuurd en na 2 weken gechat met klantenservice, ben erg goed geholpen, de medewerker zag dat de 2 weken termijn was verlopen waarin Amazon restitutie doet. Hij heeft het handmatig uitgevoerd en ik krijg mijn aankoopbedrag terug. Ik ben géén retourzender als het niet nodig is dus dit vind ik top.

Randy 21-01-2022

Service hier is oké, pakjes worden snel en in een goede staat geleverd. Prijzen vallen ook goed mee.

john 20-01-2022

gisteren voor het eerst wat gekocht bij amazon en het zou vandaag voor 20.00 bezorgt worden ,dus niet he volgens de chat dame is het pakket vandaag in duitsland aangekomen ,dus wanneer ik het krijg is een raadsel ,Ik weet wel dat dit is de eerste en laatste keer dat ik wat bij amazon heb gekocht

Rob Jonker 20-01-2022

Met een cadeaubon van amazon.nl kun je GEEN kindle ebook kopen!!!!
Ik had juist voor dit doel die cadeaubonnen gekregen maar kan ze nu niet gebruiken. Dit staat nergens op de website en wordt pas verteld als je de helpdesk belt.

18 -01 - 2022 19-01-2022

Een ring besteld . Netjes op tijd bezorgd . Mooi ring . Mooie verpakking een zakje erbij voor het geval ik hem af doe . Heb hem gelijk om gedaan . Zelfs 1 dag eerder bezorgd

F.Nijholt 18-01-2022

Heb een artikel besteld en keurig binnen gekregen. ik kreeg er geen factuur bij. Leverancier wilde deze niet leveren. Amazon zou er achter aan gaan. toen ik nog geen factuur had zei Amazon als de leverancier geen factuur wil geven kunnen wij er ook niets aan doen. je betaald dus wel btw maar je krijgt geen factuur. de verkoper steekt dus de btw in zijn zak. Amazon faciliteert dit soort bedrijven door niet in te grijpen. Kan dit zo maar??

HansR 17-01-2022

Deze review schrijf ik over amazon.nl

12 november bestelde ik bij amazon.nl twee meetinstrumenten en na 2 maanden (!) kreeg ik een set met wc pot sponzen toegestuurd.

Ik vind dit zeer teleurstellend!

Robert 13-01-2022

Pas op! Voor je het weet betaal je ongevraagd voor een Nederlands prime abonnement.

Ongevraagd heeft amazon.nl mijn Duitse amazon prime abonnement geannuleerd en hun Nederlandse variant afgesloten. En direct geld van mijn creditcard afgehaald. Met alle internet oplichting schrik je hier enorm van.

Mr francois 12-01-2022

wel opletten met de prijzen en /of er verzending bij komt .Bij een vraag is de communicatie goed en bij bestelling loopt het vlot ...al meerdere keren bij Amazon bestellingen gedaan ...denk toch meer dan 10 keer .

Don 11-01-2022

Slechste site waar ik ooit wat op besteld heb.

Pakketje kwam aan met het product erin. Product is een hergebruikt item wat als nieuw te koop staat dus retour gedaan. En nu krijg ik mijn geld niet terug omdat er items missen.

Monique 10-01-2022

Ik had het apparaat snel in huis.
Tot nu toe heb ik goede ervaring met Amazon.

Tarik 09-01-2022

Amazon nooit meer, heb 2 rollen deurfolies besteld en betaald maar heb maar 1 rol ontvangen ik kan mijn deur dus niet foliën want heb maar folie voor 1 kant en klantendienst probeert er tussen uit te muizen helemaal geen hulp:-(

VMJB 06-01-2022

Heb een anti-allergische stofzuiger (Arnica/Zyle Bora 5000) gekocht, een fantastisch product dat het stof in water opvangt. Maar Amazon is met de verkoop ervan gestopt - totaal onbegrijpelijk!! Bovendien lastig omdat ook bepaalde noodzakelijke accessoires (filter) nu ergens meer verkrijgbaar waren. Gelukkig heeft AM Holding (kennelijk een Amazon sub-shop in Oost-Europa) uitstekend geholpen, en me van een voldoende aantal filters voorzien, afgeprijsd ook nog. Heel goeie service daar, met keurige, attente en snelle mails.
Dus: de 'gewone' Amazon krijgt van mij een 4, omdat ze dit geweldige product afgevoerd hebben, maar AM-Holding (in Letland???) krijgt een 10 voor de service. Ik hoop dat Amazon.nl zich nog eens bezint op het vreemde besluit om deze stofzuiger te schrappen.

danny 05-01-2022

2 artikelen besteld, mail gekregen volgende dag levering, speciaal dag verlof genomen, gans de dag thuis gebleven, en dan bericht gekregen dat er zich om 14 uur iemand zich aangemeld heeft? voor de zekerheid naar de camera opnamen gekeken maar nee niemand te zien. bericht gestuurd zou ik 8 dagen moeten wachten voor levering of 8 dagen wachten terugstorten geld??????

Regillio Janssen 04-01-2022

Super snelle en goede afhandeling. Helaas een beschadigd item gekregen maar deze werd zonder slag of stoot onmiddellijk vervangen!

joep 03-01-2022

slechtste bedrijf ooit...heb een stripboek bestel kwam beschadigt binnen dus gelijk terug gestuurd en wacht nu al meer als 40dagen op me geld terug en net contact opgenomen voor de 3e keer en nu beloven ze binnen 7 dagen terug te betalen dus weer 7dagen extra wachten dus die binnen 14 dagen wat op de site staat klopt niet...en ze hebben geen respect voor de stripboeken die ze verkopen want flikkeren ze in een doos die 3keer zo groot als het boek is...en oow ja ze beweerde het boek nog niet ontvangen te hebben terwijl de track en trace wat anders zegt...en ze geven de bezorger de schuld van de besschadigingen terwijl die er niks aan kan doen...die heeft het niet heel slecht ingepakt word echt boos hier van bestel daar nooit meer iets...zou ze een min 3000 geven als cijver

adriaanb 02-01-2022

Amqazon dwingt mij om een account te openen, een email adres te hebben en de laatste 4 cijfers van een credit card te geven als controle voor dat account. Terwijl k alleen iets wil kopen en dat met ideal of op een andere manier wil afrekenen. Ik ben NIET het bezit van Amazon, misschien kan iemand ze vertellen dat ze daar niks over te zeggen hebben. Ik koop mijn spullen wel ergens anders!

Hemeke 28-12-2021

Het is moeilijk om een account te maken omdat je ook een eigen mobiel telefoonnummer nodig hebt, terwijl dat niet heb. Ik wil niet alleen voor een account waar ik (bijna) geen voordelen aan heb een telefoonnummer voor regelen.

Soner 26-12-2021

Telefoon besteld met korting en alleen de doos komt zonder telefoon. Na weken lang gebeld te hebben eindelijk mn geld terug terug gekregen. Had hem besteld met korting en kreeg natuurlijk geen korting meer. Weer eenz superslecht geregeld met amazon!

Marlies 25-12-2021

Ik vind bij Amazon altijd wat ik zoek en ik let zelf op dat het geen product is dat uit China moet komen (bestel alleen Prime/morgen in huis). Bij andere webwinkels miet je daar tegenwoordig ook op letten dus dat is niks bijzonders .

rick 20-12-2021

zeer slecht kappotte leveringen en niet dat wat ze beloven wat het product is zoals omschreven en foto

Peter Ittre 19-12-2021

Totaal géén service.
Order via amazon.nl niet bij mij thuis geleverd door DPD. Status is evenwel "delivered". Italiaanse reseller doet niks om dit goed te maken. DPD wil alleen contact met de afzender.
Amazon.nl weigert botweg elke verantwoordelijkheid en terugbetaling.
Geld kwijt, niks ontvangen en... en geen verhaal, dus.
Dit is geen correcte handelspraktijk.

Havi 15-12-2021

Maandag product bestelt .. donderdagavond aangekomen.. geld werd wel 2.maal afgehouden maar deze is de volgende dag geannuleerd geweest en paar dagen later terug gestort.

Epjm 14-12-2021

Vorige week een hanger besteld niet aangekomen, gelijk contact gehad met hun. Ik zou binnen 7dagen het geld terug krijgen. Heb gelijk een andere hanger gekocht die ik gisteren wel binnen kreeg. Vandaag stond inderdaad mij geld op de rekening. Dus erg netjes. Ze zeggen inderdaad dat in deze tijd veel verdwijnt, heb gereageerd met dit moeten jullie uit zoeken hoe dit kan. Verders toppie👍