Amazon - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Amazon.

Deze score is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,4

Butch casidey 18-07-2024

Zeer onbetrouwbare organisatie. Refunds worden achterhouden,de schuld van de niet verkregen full refund word door amazon bij de verkoper neergelegd terwijl amazon de refund achterhoud. Ik heb bij deze vandaag bij mijn bank het totale aankoop bedrag van deze verloren geraakte besteling TERUGGEBOEKT,Wij staan nu bij deze volledig kiet! Een Indiase onprofessionele amazon medewerker heeft de grove fout gemaakt om de REFUND op een giftcard balance te zetten terwijl ik daar nooit de toestemming voor gegeven heb,dus ook mede wegens deze onacceptabele fout heb ik dus het totale aankoop bedrag van deze besteling terug geboekt bij mijn bank. Amazon u kunt het giftcard saldo van :€5,33 inbeslag gaan nemen om de kosten te gaan dekken. Ik heb de Amazon.fr klantenservice meermaals de algehele situatie van a tot z duidelijk uitgelegd en telkens blijven uw amazon.fr medewerkerkers de zelvde onverantwoorde fouten maken. Mails worden niet gelezen door uw onprofessionele personeel,enkel uit het gekozen topic word door uw klantenservice een onsamenhangend verhaal gefabriceerd dat volledig afwijkt van de daadwerkelijke situatie. Telkens zijn het mensen uit India die mijn berichten onsuccesvol overnemen uw Indiase onprofessionele medewerkers zijn de Engelse taal niet machtig. Copy and past berichten met standaard vooruit gedrukte algemene informatie is wat mij telkens toegestuurd word door uw zeer slechte personeel . De reden dat mij een full refund beloofd is door de verkoper heeft te maken met het feit dat de verkoper toegezegd dat de bestelling tijdens het transport verloren is geraakt en zodoende zou ik binnen 24 uur een full refund krijgen,.Vervolgens is de verkoper deze afspraak niet nagekomen en toen heeft u de verkoper een waarschuwing gestuurd om alsnog binnen 2 werkdagen de full refund te verwerken zodat de full refund naar mijn orginele betalings provider word overgemaakt,ook dit heeft de vekoper niet volbracht en na veel klachten gestuurd te hebben naar uw amazon.fr klantenservice en tevens ook veel klachten aan de verkoper heb ik besloten om de betaling van deze besteling terug te boeken bij mijn bank. Het ontbreekt amazon aan profecioneel getraind personeel en daarom maakt uw rommelige klantenservice telkens grove fouten. Nu blijkt dat de verkoper alsnog de full refund gaat uitbetalen wand deze refund was volgens de verkoper zogenaamd stucked in the system,terwijl ik de verkoper op voorhand duidelijk kenbaar gemaakt heb dat ik het totale aankoop bedrag inmiddels al terug geboekt heb bij mijn bank . Indien de lang verwachte full refund alsnog bijgeschreven word op mijn bankrekening nummer dan betaal ik u dat door u overgemaakte bedrag terug op uw amazon bank rekening nummer dat ik in mijn bezit heb. Onbegrijpelijk dat Indiase medewerkers de berichten afwerken terwijl dit alles een amazon.fr probleem is . Al dagen ben ik bezig met dit probleem met amazon.fr , amazon is ronduit onverbeterlijk . Nochmaals: WIJ staan nu bij deze volledig kiet! Indien u een incasso bureau op mij af stuurt dan zal ik u dat niet in dank gaan afnemen wand u bent zelf in gebreken gebleven. Sterker nog er zal door mij in geen enkele vorm gehoor gegeven gaan worden aan een eventuele incasso bureau wand ik stuur uw incasso bureau dan enkel alle digitale bewijzen van dit algehele probleem en tevens voeg ik dan ook SCREENSHOTS toe van de beloofde full refund. Alle e-mail berichten tussen u en mij en tevens ook alle berichten tussen mij en de verkoper en ook al uw berichten tussen u en de verkoper WORDEN DOOR MIJ TER BEWIJS BEWAARD! Tijdens het plaatsen van deze review blijkt dat Amazon mij een mail heeft gestuurd met de bevestiging van de full refund, een ongelooflijk slordige en zeer ontzettend slecht georganiseerde organisatie is amazon ,nu is er dus door de slordige werkzaamheden van amazon onnodig rompslomp ontstaan. Ik beveel amazon NIET AAN ! Ik wacht totdat deze refund op mijn bankrekening nummer bijgeschreven staat en dan pas betaal ik amazon dat bedrag aan terug. Ik zal nog 1 malig uw amazon.fr klantenservice benaderen over deze slordige handelingen. Amazon werkt constant LANGSMEKAAR HEEN. Desondanks zal ik deze klachten ook kenbaar gaan maken op alle overige online review websites. Ook zal de acount manager mij vandaag binnen 6 uren proberen te benaderen per e-mail bericht dus deste onbegrijpelijker dat amazon alsnog de full refund heeft overgemaakt naar mijn bankrekening nummer terwijl ik duidelijk meermaals kenbaar gemaakt heb dat ik het totale aankoop bedrag inmiddels al bij mijn bank terug geboekt heb. Al dagen lang heeft amazon.fr een loopje met mij genomen. Indien amazon mij eventueel gaat benaderen over de teveel ontvangen refund/terugboeking van het totale aankoop bedrag dan verlang ik dat u mij in Engelse taal of inNederlandsche taal gaat benaderen in uw e-mail bericht. Ik begrijp namelijk geen Franse taal. Helemaal psychisch uitgeput geraakt ben ik door de klantenservice van Amazon.fr

Goede E shop 03-07-2024

Goede keuze snelle levering bezorging conform afspraak en product goed verpakt

Els 21-08-2023

Onze bestelling zoek!. Nadat de dagen verlopen waren, via chat contact gehad met Amazon. Ben uitstekend geholpen door xxx. Kwam alle beloftes na. De bestelling was zoek, maar ons geld binnen 1 dag retour gestort. De klantenservice kan ook heel goed gaan bij Amazon!

Adnan 20-08-2023

Ik koop (kocht) veel via Amazon. Vroeger kon je makkelijker contact maken met Amazon in het geval van problemen maar nu is het een drama. Ze zijn eigenlijk onbereikbaar en op de site word je heen en weer gestuurd waar je altijn op het zelfde punt terug komt. Waardeloos....

H.J.Hagenbeek 17-08-2023

Voor het eerst in lange tijd werd een pakket echt aan de deur geleverd. Na aangebeld te hebben bleef de courier keurig wachten tot ik open deed en overhandigde hij het pakket. Het is een kleine moeite die waarschijnlijk wel tijd kost, maar deze courier vond service belangrijker dan tijdwinst. En dat kan ik helaas niet zeggen van het PostNL, UPS of DHL personeel, die bellen aan, droppen het pakketje tegen de deur en weten niet hoe snel ze weer moeten vertrekken. En het komt ook regelmatig voor dat het pakket voor de deur staat terwijl er niemand thuis is. Kortom bravo voor deze courier.

karin 07-08-2023

ik heb prime tv dus gratis verzenden. Mooie telefoon ontvangen maar geen Hollandse handleiding.Wel van de rest van Europa.Hij moest simpel te bedienen zijn. Ik krijg hem niet eens ontsloten. Op internet ook geen beschrijving. Amazon gebeld. Ze vragen een cijfer in te drukken en zeggen dan dat je niets deed .En foetsie zijn ze..niet eens hulp vragen dus. Eens maar nooit weer. Lekker Amerikaans gedrag.

Tinus 31-07-2023

Bestelling zou na 2 dagen bezorgd worden.
Volgens traceren post.nl was de zending onderweg. Dag later bericht dat de zending bezorgd zou worden, later bericht van vertraging. Weer een dag later bericht dat de bestelling zoek was en dat ik contact met amazon moest nemen. Product kon niet geleverd worden. (Wat was er dan al die dagen onderweg?)
Moet nu zelf actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen. Slechte service!

Ruud 18-07-2023

Amazone stuurt mij een product wat ik niet besteld heb en ben vervolgens al 4 weken aan het wachten op mijn geld. Zij maken een fout en de klant is de dupe. Ipv het snel te corrigeren mag je 4 weken of langer op je geld wachten. Waardelooos

Immanuel 22-06-2023

Mijn bestelling is nog steeds niet binnen, na bijna twee maand wachten.
De verkoper heeft zijn naam veranderd na een negatieve recensie en Amazon.com.be heeft mijn negatieve beoordelingen op hun site laten verwijderen.
Met andre woorden, bedriegers kunnen hun gang gaan. Klanten zijn de dupe.

Mirrie 20-06-2023

Zeer slecht. Mijn pakketje is nooit aangekomen. Dan laat Amazone het mooi afweten. Zij zeggen dat je het met het postorderbedrijf moet regelen. Maar die zeggen " nee wij hebben een overeenkomst met de verkoper" . Maar Amazone doet niks. En wie is de dupe....? Ik, geen pakket en geld kwijt. Ben helemaal klaar met dit bedrijf!

Nadia 20-06-2023

Het is een enorm slechte klantenservice, als het misloopt moet je alles zelf proberen op te lossen terwijl de transporteur je naar Amazon verwijst omdat zij hun grote klant zijn?
Je moet ook onderhandelen over retours met hun leveranciers en zelf voor de retourkosten opdraaien?
Ik ben al jaren online besteller en ondekte nog niet zo lang geleden Amazon. Ik kocht toch al redelijk wat maar als het misloopt kennen ze u niet dus denk ik dat de samenwerking snel.zal stoppen op deze manier ze hebben misschien klanten teveel?

kimberly 09-06-2023

schoenen, thermometer, vloerkleed camping en haringen besteld en alles keurig binnengekregen.. en best snel ! ook de schoenen (skechers) prima kwaliteit.

tot nu toe tevreden....

Jakob 21-05-2023

Onmogelijk besteld en reeds betaald pakket terug te vinden in systeem van Amazon.Omdat het volgens Amazon niet is besteld.
Betaald en besteld via Amazon .nl??
Ook de klanrenservice is niet te bereiken

A. 18-05-2023

De klantenservice toont een zeldzaam niveau van onwetendheid. Ze geven de klant de schuld van hun eigen fouten. Ik verspil geen tijd en geld meer aan deze hypocrieten en laat karma de rest doen.

Jme 10-05-2023

Met mijn prime account had ik een bestelling geplaatst voor iets wat ik zsm nodig had. Net de prime zou het de volgende dag bezorgd worden. Stond erbij voordat ik het besteld had. Achteraf kreeg ik de factuur en orderbevestiging binnen en blijk ik helemaal niks aan de prime te hebben en was de levering ineens veranderd naar word over 4 dagen pas bezorgd. Klantenservice gebeld nadat ik 6x mijn gegevens moest geven omdat ze niks kon vinden lukte het toen ineens en met dezelfde gegevens ineens wel maar ze kon niks doen en ik moet maar wachten tot wanneer het bezorgd gaat worden..dus ze beloven en zeggen dingen waar je als consument vanuit gaat en op vertrouwt maar uiteindelijk klopt het dus niet en vertrouw je het voor niks

f.j.zimmerman 08-05-2023

27 maart defecte kachelventilator naar oss teruggestuurd , niets meer gehoord beetje opgelicht gevoel zo

Lars 02-05-2023

Product besteld voor 540€ maar niet geleverd. Ik moet er zelf aangiften van doen. Politie heeft er geen haast mee. Ja een maand nog geen product, en mijn geld kwijt. Ruikt naar oplichting, Amazon.

momo 08-04-2023

een jaar na retour van bestelling kreeg nog steeds geen geld terug. meer dan 20x gebeld in een jaar de tijd

Sonja 04-01-2023

Fijne wasmachine. Naast een mooie vormgeving heeft het ook veel functies! Stoom reinigen voor overhemden , maar ook even een Powerwas is mogelijk. Mooie grote trommel. Persoonlijk mis ik het echte korte programma. Maar neemt niet weg dat ik dik tevreden ben over deze wasmachine voor zo’n scherpe prijs

JR 16-12-2022

Ik bestel al lange tijd bij Amazon, maar ik herken onderstaande problemen niet. Je geeft zelf aan via wie je het retour wilt sturen. Dit kan via Post NL of DHL. Een retourticket is zo uitgeprint. Zodra de zending retour gaat wordt het betaalde bedrag al gecrediteerd. Voor mijn zoons verjaardag had ik eens een Staub pan gekocht, maar er was een stukje vanaf. Dit was buiten de zichttermijn. Er werd al een nieuwe pan gestuurd, voordat ik de beschadigde pan had geretourneerd. Ik lees hier verhalen over zelf portokosten moeten betalen, maar het is gewoon een kwestie van een retourlabel uitprinten.

Zeynep Guler 23-11-2022

I prefer Amazon Nl. for many shopping. It offers the best price and money back guarantee. The products reach me as soon as possible.

Sabine 21-11-2022

Bestel bij amazon enkel als je zeker weet dat je het product niet gaat retourneren. Klantenservice is waardeloos! Contact kan enkel via een chatbox met veel moeite! Er wordt niet gereageerd op vragen. Bij retourneren moet je het retouretiket printen! En dat kun je NIET bij DHL of POST.NL retourneren! Sta je daar bij DHL met een pakket wat net in mijn auto pastte en lastig te tillen en ik kon weer naar huis er mee. Weer chatten met amazon zonder hoofdletter voortaan! Service weet zelf niet eens hoe het werkt met retourneren en een BARCODE die je wilt in plaats van een geprinte versie kennen ze niet. Want wie heeft nog een printer in deze tijd van digitalisering??? Retourneren kan bij amzon enkel bij ups. Daar heb ik zelf achter moeten komen. En waar dat zit. BARCODE die gescand kan worden zoals de service van BOL.COM hebben ze niet!! Het retourbeleid van amazon is namenlijk Echt Ruk!

Brink van den 20-11-2022

Amazon verkoopt spullen uit China.
Een product besteld maar is nooit verzonden. Volgens de verkoper was het al bij post.NL echter toen ik update kreeg bleek het nog in China te zijn en was niet verzonden nu kreeg ik een bericht dat het mogelijk eind december bezorg gaatt worden maar dat is wat men zegt. Ik heb alles geannuleerd maar krijg mijn geld niet terug.
Nooit wat bestellen bij Amazon.

pauline van loenen 18-11-2022

zeiden 2 keer aan de deur te zijn geweest terwijl ik vrij genomen had en gewacht voor de deurbel.
er werd gelogen toen ze zeiden dat ik niet thuis was, denk dat ze het niet konden vinden en of snel thuis wilden zijn.
gevraagd aan mensen om mij heen en die zijn ook bang voor dhl, slechte ervaringen, zo jammer dit!

Geert B 15-11-2022

Het retourneren is een ramp, heb via amazon een kolomboormachine gekocht welke defect bleek te zijn, retour label aangemaakt en toen ging het fout, niet te achterhalen via welk verzendbedrijf je moet retourneren, klantenservice ook niet bereikbaar, uit pure armoede de verzendkosten ( dik €30) zelf maar betaald. Heb app van amazon verwijderd en bestel hier niets meer