STELLA - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over STELLA.

Deze score is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

1,9

W. Timmers 13-07-2022

Stella fietsen. Onze ervaring met de firma Stella is zeer slecht. Slechte service, Zeer slechte communicatie. Zeer slecht telefonisch bereikbaar.
Wij bestelde bij Stella Wychen 2 fietsen. 1 damesfiets werd door de plaatselijke verkoper al de verkeerde maat genoteerd, dir hebben ze gelukkig na diverse telefoontjes kunnen corrigeren. We bestelde ook een 1 herenfiets. Konden we ophalen in Wychen blijkt dat door de verkoper een een unisex fiets was genoteerd. Het zou via Meppel gecorrigeerd worden. Na diverse mailing dat de fiets vandaag thuis geleverd zou worden. Niets dus! De telefoniste van het hoofdkantoor wist ons ook niet te vertellen waar de fiets is.

Danielle 12-07-2022

Fietsen gekocht op 29 juni en zouden bezorgd worden op 12 juli dit is dan ook tot 2 keer toe op schrift bevestigd. Je raad het al vandaag 12 juli we horen niets, dus bellen we zelf. Afspraak staat niet gepland en fietsen kunnen geen eens geleverd worden want de onderdelen zijn er niet. Verkoper heeft ons echter gegarandeerd dat deze fietsen op voorraad zouden zijn. ........ gesproken en hij geeft aan dat we gewoon pech hebben. Annuleren kan ook niet direct. We worden ergens in de komende week terug gebeld en dan kunnen we ze hopelijk wel annuleren. 4000 euro zijn we voorlopig nog wel even kwijt. Manager van ....... mochten we niet spreken en hij heeft het gesprek gewoonweg beëindigd. of te wel wat een kat in de zak geloof aub de verkopen van Stella geen moment want het zijn alleen maar mooie praatjes leveren kan Stella helemaal niet.

E. Molendijk 08-07-2022

Moederfiets gekocht, 9 weken levertijd. Jammer maar helaas, dan maar wachten. Het was biiiijna zover, maar 2(!!) dagen voordat de fiets geleverd zou worden, werd ons verteld dat een onderdeel niet leverbaar was. De fiets wordt over 7(!!) weken geleverd. Hoe kan dit nu zo kortdag pas bekend zijn? Maar goed, dat is nog niet het ergste, want de klantenservice is pas echt de kers op de taart. Ze zijn via de telefoon/mail/whatsapp niet te bereiken, heb je dan toevallig toch eens iemand aan de telefoon bieden ze 0,0 opties voor tegemoetkoming of mogelijkheden om het op te lossen. Zo staan er twee moederfietsen in de lokale Stella showroom, maar eentje meegeven als leenfiets is geen optie want dat is voor de verkoop. Het is de klant zijn probleem en niet die van hun, zij kunnen niks. Hoofdkantoor stuurt je naar de lokale winkel en de winkel naar het hoofdkantoor. Maar pas op, als je naar de winkel gaat, 15 minuten voor sluitingstijd sta je gewoon voor een dichte Stella winkeldeur in Almere. Gelukkig geen aanbetaling gedaan, order geannuleerd. Liever bij een andere winkel misschien wat meer betalen voor een fatsoenlijke klantenservice. Nooit meer Stella!

Reinier 07-07-2022

Ik heb de stella livorno superior..
Ik heb de eletrische fiets 2 jaar geleden gekocht bij stella.. nu al weer 13.000 km gefietst..
De jaarlijkse onderhoudsbeurten zijn goed..ze komen bij je thuis..
Service is goed..
Voor mensen die een betaalbare eletrische fiets willen kopen is stella een echte aanrader..
vrijgezellig 11-07-2022

zet er wel ff bij dat ze bij je thuis komen tegen betaling van 50euro dan ben je eerlijk

Maxim 07-07-2022

Zeer slecht en onproffesioneel bedrijf.
Zelf in het bezit van de el reventador ( e-mbt).
Bij levering al problemen met accu verwijderen en plaatsen en niet snel daarna viel de accu tijdens het fietsen op de straat, stella is de fiets toen uiteindelijk komen ophalen. Vervolgens een heel drama om stella te bereiken en mijn fiets terug te krijgen. Op verschillende berichten wordt gewoon niet gereageerd, de verschillende afdelingen communiceren ook niet met elkaar. Bovendien komt gewoon niemand opdagen als ze beloven je fiets te komen terugbrengen. Toen ze wel kwamen had meneer de verkeerde accu bij voor een totaal ander type fiets. Uiteindelijk 3x voor niks uit mn werk gebleven..Ben de fiets maarliefst 10 weken kwijt geweest! Geen vergoeding of niks...enkel loze beloftes! Heb die periode moeten overbruggen met een andere, door mij zelf aangekochte fiets. Niet te geloven! doe jezelf een gigantisch plezier en koop hier NIKS!

Winnie Wu 07-07-2022

Terrible service!!! Unless you want to end with terrible call center and stupid chatbot, Never buy their bike.

Aart van den brink 06-07-2022

Ik vind het een waardeloos bedrijf ik heb een stella vizenza gekocht met verzekering erbij.Na 3jaar is het frame door midden gebroken dus ik ga naar stella toe 21-4-2022 zeggen ze daar moet iemand over beslissen wat er gaat gebeuren.Na ongeveer 1.5 week krijg ik bericht kan een ander uitzoeken dus ga naar de showroom toe om er een uit te zoeken wat fietsen geprobeerd voorwiel en middenmotor.Uit eindelijk keus gemaakt de stella livorno voorwiel wordt ik eerst voor een luie fietser neergezet door de verkoper en dat ik moest opschieten want er zijn nog 2 klanten die ik moet helpen. Ik vroeg hoe het geregeld wordt omruilen of nog bij betalen kreeg als antwoord ik weet het niet.Na 3 keer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat het zo omgeruild werd maar dat het een maand duurt voordat die er is kan ik begrijpen in deze tijd. Krijg ik nog steeds een rekening om mijn verzekering te betalen die ik niet meer heb.Na 2keer gebeld te hebben voor die verzekering nog niks terug gekregen.Krijg ik begin juli bericht dat de fiets geleverd wordt op 6juli tussen 12:30en 14:30 dus ik heb vrij gevraagd voor die dag krijg ik om 13:15 een belletje de fiets word vandaag niet geleverd en daar kon ik het mee doen.Dus gebeld kreeg ik iemand aan de lijn na 30 minuten kreeg ik te horen ik weet daar niks van en die ene persoon is er niet je belt morgen maar weer terug.Dus ik ga naar de showroom om verhaal te halen hoe dit opgelost wordt krijg ik te horen dat die fiets niet leverbaar is en dat er ook geen alternatief is. Ik had al een paar keer gezegd ik wil hem anders ook wel zelf ophalen daar werd geen gehoor aan gegeven.Moet ik minimaal weer een maand wachten als het niet nog langer duurt.Hebben ze een mooie reclame spot nu bestelt binnen 5 dagen in huis wat een vlouwe keul.Kan beter na een andere fietsen winkel gaan.Het is zo groot zootje daar alles loopt langs elkaar heen.

Willem 06-07-2022

Op vrijdag na hemelvaart bij de Stella winkel in Helmond geweest.
Na anderhalf uur (!) wachten vanwege de hemelvaartactie een proefrit gemaakt en een elektrische fiets uitgekozen.
Blijkt volgens de verkoper het voorraadbeheer gesloten te zijn en kan hij alleen onze gegevens opschrijven met de mededeling dat ik binnen 3 weken word gebeld voor een definitieve aankoop van de fiets voor de actieprijs van die dag.
Als ik na 3 weken nog geen reactie heb kan ik zelf een mail naar hem sturen....
Tot op heden geen reactie van de verkoper gehad, ik ga echt niet zelf bellen. Stella heeft denk ik genoeg klanten...
Inmiddels ergens anders een fiets gekocht.

Hans 04-07-2022

Het lijkt dat Stella niet bereikt wil worden. Lange wachttijden als je belt en dan wordt gevraagd om een bericht achter te laten
Op @ wordt niet gereageerd.

Nina 03-07-2022

Zo ontwaterend ontevreden over de service van Stella!
Een fiets die steeds kapot is maar pas iedere keer met een wachttijd van 4 weken gemaakt kan worden
Ik wil nu eindelijk na klacht op klacht van fiets fiets af, maar Stella geeft geen gehoorz

Werkelijk een vreselijke zaak! Ik ben ontevreden en ook zeer teleurgesteld!
Wat mij is aangeraden: fiets verkopen op marktplaats en dan een nieuwe ergens anders kopen: nou dat is nog eens een top service Stella! Belachelijk!

Ondertussen zit ik nu al een jaar met de gebakken peren! Bah!

Kaatje 01-07-2022

Met Pinksteren Livorno besteld, gisteren eindelijk gebracht na 2 mislukte afspraken, stuur beschadigd, -€50 van rekening, beloofde fietstassen niet geleverd,vergeten, kon andere kiezen, wel bijbetalen, leek wel een winkeltje, niet gedaan. Als verrassing nog ongevraagd een verzekering afgesloten, had die al elders, dus zelf moeten annuleren, lang bellen. En vandaag en gisteren vielen tijdens fietsen meerdere keren het besturings systeem en bedieningspaneel uit. Weer gebeld , 16 voor mij en na bijna 1 uur een afspraak op 18 juli van een service monteur. Beloofd om eerder in te plannen 🤔 daar fiets 1 dag oud is. Ik denk dat vraag en aanbod niet in balans is bij Stella.
Al met al, Stella kan kwaliteit niet garanderen.

Stella fietsen joure 01-07-2022

Wij kwamen onverwachts langs zijn super geholpen door twee leuke heren hele goede service in Hengelo waren ze vergeten 4 schroeven te plaatsen hier is t voor mekaar ge maakt heel blij mee top gedaan heten Marco en de andere naam weet ik niet meer

E 29-06-2022

Fiets wordt niet geleverd op beloofde moment. Resultaat na al wat ellende. Eerst onjuiste verkooppraat en gepush in het ene filiaal. Vervolgens in ander filiaal gekocht. Eerlijkheidshalve werden we hier wel netjes geholpen. Wel al weer een week later. Twee fietsen gekocht en uiteindelijk worden ze niet geleverd wegens systeemfout. Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Mocht dit positief zijn dan zal ik dat ook eerlijk hier melden. Maar ben er bang voor. Zeer zeer teleurgesteld. Vroeger nog bij de mannen in Nunspeet gekocht. Jammer dat dit dan zo eindigt.

Wtm 29-06-2022

Waardeloze service.
Verkoop ging soepeltjes. SERVICE ECHT WAARDELOOS.
Maanden geleden gemaild voor 1e servicebeurt. Nog 2 x gemaild. Nu maar gebeld. 13 wachtende voor U.
Nee meneer, U heeft echt teveel km. Op de teller. U moet de servicebeurt zelf betalen!
Ja mij wij hebben U maanden geleden al gemaild. Sorry, U moet daar zelf voor zorgen, tuurlijk fiets je in 4 maanden wat km. Weg. EEUWIG SPIJT.
Koop de volgende x een fiets bij de plaatselijke fietsen maker.
En NEEEEE, Stella hoeft geen contact meer met ons op te nemen. Hebben we 10 min. Geleden al gehad.

Leoniek 28-06-2022

Op 28-7 -2022 dacht ik een afspraak te hebben voor de reparatie van mijn Stella. De afspraak stond bij Stella fietsen in Haarlem op de Rijksstraatweg.
Deze zaak wordt gerund door xxxx. Zij heeft haar personeel zeer klantvriendelijk geïnstrueerd. Toen ik aankwam bleek er geen afspraak voor mij te staan. De fietsmonteur, yyyy, heeft mij toch heel fijn geholpen. Niet alleen het spatbord vastgezet maar ook de ketting aangespannen en alles even geolied. Wat een fantastische service!
Xxxx weet hoe ze haar personeel moet leiding geven!

René 11 28-06-2022

Bij aflevering.onbetrouwbaar. Afspraken tot 2 maal toe per email cancelen. Deze mails komen doordat zij zoveel reclame zenden in de spam. Dan zie die mails natuurlijk niet of te laat. Vergoeding van hoge reiskosten (brandstofprijzen) beneden de maat. Nu maar hopen dat overige service straks wat beter is.

Edgar 27-06-2022

Klop je een Stella die op voorraad is zeggen ze 2 x de afspraak af en moet je 5 weken wachten om hem op te halen. Waardeloos. En nu afwachten of deze afspraak doorgaat. En contant geld nemen ze niet aan is gewoon een wettig betaal middel . Nooit meer een Stella fiets .

ko de jong 27-06-2022

Ik werd door de "tweeling verkoopsters" in het testcentrum van Schiedam zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Juist toen de levering van mijn e bike door corona en gebrek aan onderdelen langdurig stagneerde, deden ze er alles aan om mijn belang bij het hoofdkantoor te berde te brengen. Daardoor kreeg ik goede compensaties aangeboden en een eerlijk prijsaanbod.
Beiden zijn het toppertjes!

Silvia Perenboom 25-06-2022

Bij Stella in Helmond geholpen door Jop. Fijne persoonlijke benadering, uitgebreid de tijd genomen om alles goed uit te leggen. Geen gepush naar het duurste model, maar echt gekeken naar wat ik wil. Hele fijne service

Hans 24-06-2022

Stella verkoopt troep: outlet accu’s
Stella verkoopt zogenaamde outlet accu’s voor circa € 400. Na 1,5 jaar deed deze accu niets meer. Pas na ruim 1 week een reactie van de klantenservice ontvangen. Reactie van Stella in 2 zinnen: sorry, het is een outlet accu, heb je maar 1 jaar garantie op. Met andere woorden. Pech, je hebt een ondeugdelijk product gekocht en wij (Stella) hebben geluk dat je weer een nieuwe accu moet kopen. Bij verkoop van de outlet accu legt Stella niet uit dat het een outlet accu betreft en dat de garantie maar 1 jaar is. Overigens maakt dit niet uit omdat Stella altijd een deugdelijk product moet leveren. Dus ook na 1,5 jaar zou Stella nog garantie moeten verlenen. De monteur van Stella zei overigens ook dat 1,5 jaar wel erg kort is. Al met al: Stella levert ondeugdelijke outlet accu’s en neemt bij klachten hieromtrent niet haar verantwoordelijkheid. Tip: koop je fiets gewoon bij je fietsenzaak om de hoek, dan krijg je tenminste nog service en kwaliteit.

Inmiddels (paar weekjes terug) een nieuwe accu toegezegd door de klantenservice. Maar na een paar weken nog steeds niets ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd of pas na lange tijd. En dan gebeurt er weer niets. @Jan van de klantenservice: stuur me s.v.p. de beloofde accu op en maak me blij!

Thea 21-06-2022

Een livorno fiets gekocht en destijds door verkoper verteld dat er een voorzitje erop gezet kon worden, hiervoor een speciale beugel bijgekocht. Bij eerste levering geen beugel en Stella medewerker vertelde dat niet ook niet mogelijk was. Ook was fiets beschadigd en zadel zat los, maar dat hoort bij deze fiets vertelde de medewerker. Fiets teruggegeven. Informatie ingewonnen bij Stella over het zitje, bleek dus wel geplaatst te kunnen worden, bij 2e levering geen beugel, geen fietstassen geen fietspomp en weer beschadigd en zadel los. Weer de fiets mee teruggegeven, nu geen vertrouwen meer in Stella. Geen teruggevraagde

Tamara 21-06-2022

WAARDELOOS, WAARDELOOS BEDRIJF!!
Voor het eerst klant, maar nooooit weer....
Mooie praatjes, extra kosten... communicatie nul komma nul!
Als je graag een dagtaak en een hoop gezeik wil hebben dan ben je bij stella aan het juiste adres! Succes verzekerd!

GoofP 20-06-2022

Ik raad mensen aan om geen elektrische fiets bij Stella te kopen. Slechte service komen afspraken niet na. Reageren zelf niet op klachten.

En dan hebben ze op de site staan dat ze graag tevreden klanten hebben. Ga dan vooral zo door. Wat een droeftoeters daar.

Dick 16-06-2022

Wat een waardeloos bedrijf, het besturingssysteem systeem wat de motor aandrijft is kapot, fiets tweejaar oud 1100 km dus eigenlijk nog nieuw, de fiets staat nu al 14 dagen bij de stella reparateur. Onderdeel is nog niet binnen. Kunt u vragen of de beugel van mijn Stella op de leenfiets gezet kan worden, dit is voor onze honden kar. Nee daar beginnen wij niet aan,” mevrouw is 2 min werk voor de monteur. Klantenservice heel vriendelijk maar doet niets. Wat een waardeloos bedrijf voor ons nooit meer Stella.

ron 09-06-2022

PAS OP VOORDAT JE EEN STELLA KOOPT !!!! Wij hadden alle vertrouwen in de verkoper en in het merk Stella en hebben drie Livorno Frost Blue gekocht. De accu's waren bij de proefrit bijna leeg en konden hierdoor niets controleren. We waren geïnformeerd over het bereik van de accu 13,5 Amp ± 120 km en hebben voor de zekerheid de upgrade 14,5 Amp accu erbij genomen voor € 450 Deze zou een actieradius hebben van 170 km. Wat blijkt !!!!!!!!!!!!!!!. De actieradius bij 100% volle accu is geen 170 maar 139 km, MAAR DAN OOK NOG EENS IN VERSNELLING 1. Daar koop je dus geen Ebike voor want dat voel je niet eens. In versnelling 5 is het nog maar 89 km en als ik lekker in stand 9 wil rijden slechts 39 km!!!!!. Jullie moeten dat gewoon eerlijk communiceren. Dan kunnen we tenminste een goede keuze maken. We hebben de eerste tocht van 55 km amper gehaald ondanks de Upgrade accu en moesten in een kleine versnelling de tocht uitrijden. We voelen ons behoorlijk misleid en opgelicht. We hebben een klacht ingediend bij Stella en ze reageren niet eens. Voor € 5000 fietsen gekocht en niet eens een mailtje ontvangen we. We moeten dus naar de winkel terug om daar stennis te schoppen, want kijk maar de reviews ook op Trustpilot: er zitten een heleboel ontevreden klanten bij die allemaal hetzelfde probleem hebben met STELLA. Kwaliteit en Klantenservice vallen gewoon zwaar tegen. Het interesseert ze helemaal geen barst wat de klanten ervaren.RECLAME VAN STELLA WERKT BETER DAN DE FIETSEN! GOEDKOOP IS TOCH ECHT DUURKOOP JULLIE ZIJN NU GEWAARSCHUWD!!!!! PAS OP VOORDAT JE EEN STELLA KOOPT!!!!!!!!