bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Peter 05-02-2019

overzichtelijk, ruim overzicht van producten - gemakkelijk en vlot online besteld - perfecte, zeer snelle levering - levering voldoet aan de verwachtingen.

Joshua garreyn 04-02-2019

Al meerdere keren besteld en altijd in orde en service is ook steeds in orde als je belt

philip 03-02-2019

duidelijke site met goed beeldmateriaal en uitleg, ik kocht er twee gitaar koffers van het merk Gator voor een super gunstige prijs. Deze werden zeer snel en goed verpakt geleverd . super

Jordy 29-01-2019

Deze site is geweldig de site heeft veel producten die redelijk goedkoop te vinden zijn. De producten komen dan ook in goede staat thuis aan.

Johnny 26-01-2019

Super service en groot aanbod scherpe prijzen en super snelle service .
Ook telefonisch wordt je altijd zeer goed geholpen

Kwinten Ringelé 25-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijke websites met mooi ingedeelde categorieën. Prijs/kwaliteit zeer mooie deals te doen. Bij de goedkoopste van België. Zeer snelle en makkelijke afhandeling en leveringstermijnen. Je kan zelf de keuze perfect maken als je de levering bij u thuis wil of in Postpunt of afhaling. Mooie naopvolging door de winkel zelf na je bestelling,levering en je persoonlijke mening over hun producten. Topper

Dave 22-01-2019

Bax music = in 1 woord Top!!
echt in alles !! van bestellen tot verzending
heb ik geen slecht woord over hen
sterker nog, kom je aan bax dan kom je aan mij :-)

Mark VW 21-01-2019

Goede service. Vlot bestelproces en ondanks dat de leveringstermijn niet helemaal zeker was, werd het product toch binnen de 5 kalenderdagen geleverd.

John 17-01-2019

Bax music doet wat het beloofd. De goederen worden goed verpakt en op de afgesproken dag geleverd. Super kwaliteit voor weinig geld!!!

Wendy knaepen 17-01-2019

Ik deed in het weekend mijn bestelling online en kreeg mijn tongue drum op dinsdag geleverd aan de deur zoals afgesproken.
Ik vind het zeer belangrijk dat er duidelijke afspraken worden gemaakt en aan gehouden, en zo heb ik het ook bij Bax Music ervaren.

Willy 17-01-2019

Good, fast delivery. Product arrived as advertised. Website was easy to navigate and place the order.

Wim Pauels 17-01-2019

Voor de eerste keer besteld bij Bax en ben bijzonder tevreden. De uitgebreide keuze van (semi) professionele audio-producten, de heldere beschrijving van de artikelen die helemaal overeenstemmen met het geleverde product, de prima verpakking en leveringsvoorwaarden maken dat ik voortaan vaker Bax ga overwegen bij de aanschaf van nieuwe audio-producten. Goede eerste ervaring, erg tevreden over het product (AKG K-240 MKII semi open studio hoofdtelefoon) en prijs. Warm aanbevolen.

Corneille 15-01-2019

As usual...perfect product, perfect service, perfecte levering....Wat moet een mens meer ? Bedankt guys !

Nancy 15-01-2019

Bax Music geeft een geweldige service, een aanrader voor het aankopen van een instrument

Eamonn 14-01-2019

handige en makkelijke webshop. Ruime keuze met goede uitleg over de producten. Snelle levering.

michael 14-01-2019

schitterende service as usual
tijdige levering
top kwaliteit!!!!!!!!!!!!!!!!

Cnudde Dave 14-01-2019

Top!Vlug geleverd,goed verpakt!prijskwaliteit,SUPER!!!!!!!!!!Koop al jaren bij Bax shop!

Quinten 14-01-2019

Snelle levering en een goede prijs! Goede service en overzichtelijke webwinkel

Jurre Van den Broecn 10-01-2019

Ik vind Devine M-Mic USB een top toestel het geeft goeie kwaliteit en het is niet zo duur

SFroo 07-01-2019

Ik heb recent een aantal drumartikelen gekocht via Bax Music, waaronder een Roland TD-17KV drumstel. De bestelling en de levering verliepen prima, keurig en op tijd geleverd.

Gustaaf 06-01-2019

Op 31 dec bestelling geplaatst en betaald. Sindsdien geen enkel teken van BAX , Aanloggen gaat niet, ondanks verschillende nieuwe paswoorden steeds " verkeerd". Op E mail word niet geantwoord, op hun FB evenmin . Zo behandel je geen klanten.. Heb dan ook mijn geld terug gevraagd en bestelling opgezegd..ook geen reactie...Dan geef ik liever wat meer uit , als de service beter is!!!!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-01-2019

Beste Gustaaf,

bedankt voor jouw review. We nemen aan dat je inmiddels al een antwoord van ons hebt mogen ontvangen en dus ook meer informatie hebt over de status van jouw bestelling. Vanwege drukte kan het even duren voordat wij op jouw mail/Facebook-bericht reageren. We doen onze best om iedereen zo spoedig mogelijk te helpen.
Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Wouter 05-01-2019

Prima service en prijzen, versterker is op tijd en goed ingepakt aangekomen.

bosmanwf 05-01-2019

bestelling J104324325
Na jarenlang zonder problemen bij Bax besteld te hebben, ben ik nu mijn centen kwijt, ondanks PayPal. Bax beweert verzonden te hebben via Bpost, ik heb nooit iets ontvangen. Het duurde -in tegenstelling tot vroeger- ook heel lang voor ik antwoord kreeg op mijn mails, ze zouden onderbemand zijn. Spijtig dat hun service zo achteruit gaat.
bosmanwf 16-02-2019

Bax shop heeft uiteindelijk teruggestort, waarvoor dank.

Officiele reactie van Bax-shop.nl 21-01-2019

Beste heer Bosman,

deze review is ook op andere recensie-websites geplaatst. We hebben je inmiddels van een reactie voorzien. Onze backoffice-afdeling handelt de zaak verder met jou af.
Onze excuses voor het eventuele ongemak en oponthoud.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Karin 04-01-2019

Super snelle bediening zelfs tijdens de feestdagen aan een zeer gunstige prijs, wat moet een muzikant nog meer hebben.

Marc Poppe 04-01-2019

In de winkel in Antwerpen geweest. Zeer goed geholpen daar door vriendelijk personeel en ze nemen ondanks de drukte tijd voor u. Enig minpuntje is door werkzaamheden rondom de winkel parkeerplaats maar da's tijdelijk.