bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

martin 23-01-2020

Goede en snelle levering ,bij een probleem wordt je snel en professioneel en vriendelijk geholpen

Behringer 23-01-2020

Ik ben al van vorige week donderdag aan het wachten op mijn bestelling, en dan vraagt gij mij u te beoordelen? dit getuigt toch van weinig betrokkenheid hè?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-02-2020

Hallo meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat je een tijdje op jouw product aan het wachten bent, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Deze mails zijn automatisch gegenereerd en houden geen rekening met vertraagde zendingen.
Mocht je nog vragen hebben, stuur dan even een privé bericht via Facebook met jouw klantnummer en vraag, dan helpen we je snel verder!

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Ronny 23-01-2020

Het artikel werd zoals door bax music gemeld. Keurig verpakt. Heb tot nu toe goede ervaringen.

Mathias B. 21-01-2020

Super om online te winkelen! Hebben alles is stock, bestellen en binnen de 2 dagen werd het geleverd aan huis!

Geert S 20-01-2020

Een snelle en correcte levering van de gevraagde artikelen. Meer moet dat toch niet zijn? In de beschrijving van het product staat alles vermeld wat geweten moet worden. Topservice !

Patrick D. 20-01-2020

Al een paar keer bij bax music besteld. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle afhandeling en levering. Ik ben tevreden.

Ps 18-01-2020

Degelijke en vlotte transactie. Jammer dat de beloofde leveringstermijn niet werd nagekomen. Donderdag voor 23u besteld werd pas maandag geleverd! Ligt het aan de koeriersdienst Bpost?

Kevin S 17-01-2020

De eerste maal besteld bij Bax Music. Super tevreden over de stipte levering en de kwaliteit van het product. Hier bestel ik zeker terug.

Gregory Jonckheere 17-01-2020

Ik kan Bax Shop alleen maar aanraden. Scherpe prijzen, uitstekende service en bereikbare back office bij problemen. Een voorbeeld voor allen.

Dirk De Cock 17-01-2020

Prachtig aanbod, topsite met alle nodige info.
Snelle levering.
Een aanrader in webwinkel-shoppen.

Danny 16-01-2020

voor mij nog steeds de beste, in afleveren en de grote keuze, TOP doe zo verder

ED Lektrik 16-01-2020

super winkel elke part die ik nodig heb vind ik er :) en super vriendelijke servies :)

Arno 15-01-2020

Heel makkelijk en vlot. Alleen als je een vraag stelt via e-mail duurt het soms eventjes voor je een antwoord terug krijgt. Voor de rest een heel goede web site, zal zeker nog dingen bestellen hier op.

Bax Music is top 10-01-2020

prima service en correct geleverd. Bax Music verzend haar pakjes altijd op tijd.

Nicolas 10-01-2020

Site is gemakkelijk en duidelijk. Levering gebeurde snel en goed. Het product dat ik kochte was volgens specificatie en goed verpakt tegen beschadegingen

kurt christiaens 09-01-2020

De shop verkoopt mooi en degelijk materiaal voor de DJ.
Heel tevreden van Baxshop.
Vriendelijke bediening, zowel via mail, als via messenger.

Brent VH 07-01-2020

Correcte levering, groot assortimenent, scherpe prijzen, goede afterservice!

Bishesh Mali 06-01-2020

Fijne winkel/online shop voor alle materiaal dat je nodig hebt voor muziek te maken en meer.

'SPARK', clean boost pedaal 06-01-2020

klein juweel met grote resultaten, doet wat het moet, geeft je een héél cleane boost

DenDanny 05-01-2020

Zeer ruim aanbod, scherpe prijzen. Hou wel andere leveranciers in de gaten, want de prijzen durven nogal schommelen. Je kan wel steeds melden als je het gewenste product elders goedkoper vindt. Leveringen gebeuren steeds voldoende snel (vermoedelijke wachttijden staan vermeld bij producten die ze niet voorradig hebben).
Minpuntje: laatst bestelde ik een nieuwe gitaartas. Er werd me echter een B-stock exemplaar toegestuurd waarop voetsporen (!) stonden en waarin het aankoopticket van de vorige eigenaar (met naam en toenaam) nog stak. Ik heb dit vermeld in mijn review van het product, maar daar werd niet op gereageerd. Op zich maak ik hiervan geen drama, maar het klopt toch niet helemaal.

Robert de Roode 05-01-2020

De afhandeling van mijn bestelling bij Bax Music is voortreffelijk. Geen uren wachten bij de klantenservice, correcte en vriendelijke servicemedewerkers bij een telefonische vraag.
Een puntje van kritiek
Ik heb een 8 gegeven, geen 9 of 10, omdat de geselecteerde bezorgdienst, Bpost, het presteerde om de bezorgtijd 3x in 1 dag te wijzigen.

Lieve D 04-01-2020

Door de goede informatie over mondharmonica's bij Bax Music wist ik welk instrument het beste was voor een beginneling. Ik ben een leek en omdat er zoveel verschillende soorten zijn heeft dit heel erg geholpen. Als de interesse blijft kan je een betere mondharmonica aanschaffen, is er toch geen interesse in dit muziekinstrumentje ben je niet veel geld kwijt. Voor een muziekinstrument moet je echt bij Bax Music zijn. Daarbij nog een hele snelle levering en hel goed verpakt maken dat ik bij deze website zeker nog ga rondneuzen. Een heel tevreden koper.

vera 04-01-2020

Veel keuze en vlotte bestelling en verzending. Alleen de doos van mijn piano stoel nog eens verpakt in een grotere doos van Bax vond ik er een beetje over :)

joop 02-01-2020

Jammer jammer

mooie winkel maar service en administratie waardeloos
evenals bereikbaarheid per telefoon of mail.
even een bestelling afhalen ----vergeet het maar
keer op keer lukt dat niet.
thomann is hoewel ver weg veel beter in service.

zoals ik al zei...…………………...zeer jammer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-01-2020

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review. We hebben ook jouw review via Trustpilot mogen ontvangen en je via die website van een reactie voorzien.
We horen het graag indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

guy deraedt 31-12-2019

overzichtelijk , snelle levering en goede info.Uitstekend product , zeker eens bekijken als je een instrument zoekt