bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Warson 10-10-2019

Alles verloopt correct en snel met degelijke producten. Grote keuze aan producten. zeer goede klantendienst.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Warson!

Marc R. 09-10-2019

Reeds mijn tweede bestelling online bij Bax-Shop en reeds mijn tweede positieve ervaring met deze winkel. Ze maken hun belofte van levering binnen de 24 uur waar en deze komt veilig ingepakt en tijdig toe. Een eerste keer had ik nood aan informatie van de helpdesk en ook daar werd ik heel vriendelijk onthaald en feilloos geholpen.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Fijn om te lezen Marc, tot de volgende keer!

Patrick Babinsky 08-10-2019

Tot nu toe is alles goed gelopen. Ik koop al een tijd materiaal van bax music en ik raad ze aan. Goede kwaliteit en zeer snel leverbaar!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Patrick!

Walter Van Kets 05-10-2019

Super aanbod aan redelijke prijzen. Met een correcte service. Bestellen en de volgende dag geleverd. En voldoet volledig aan de verwachtingen.

Simone 05-10-2019

De snaren van mij elektrische gitaar waren aan vervanging toe, dus snel op de Bax Music site gekeken.
Daar kwam ik ze tegen de snaren "DR Strings NMCE-10 NEON Multi-Color" ik gebruik Rocksmith 2014 ( muziekprogramma om te leren spelen) en de kleuren van deze snaren zijn exact als in het programma de keus was simpel.
En zoals altijd net zo snel geleverd als besteld netjes verpakt.

Super 10 /10

Dirk 03-10-2019

Recent zowel in de winkel in Antwerpen als on-line een aankoop gedaan voor DJ-materiaal. Zeer goed en snel geholpen in de winkel alsook door de on-line helpdesk. On-line bestelling om 20u doorgegeven en de dag erna om 9u geleverd. Direct per mail ook factuur ontvangen.

topsite, topservice, topkwaliteit 01-10-2019

Ben al jaren klant voor mijn dj-materiaal. Ik koop meestal wel in plaatselijke winkels, maar dit is een artikel die je eigenlijk alleen online kunt kopen. Maar alles is eigenlijk top. Enorme keuze, goeie prijzen en snelle levering. In 1 woord : TOP!!!

hendrik 26-09-2019

vertrouwen in deze winkel, snelle service en steeds goed verpakt, reeds meerdere samenwerkingen gehad, ook inlichtingen via mail. Steeds goed geholpen

Frieda 25-09-2019

Ik ben heel tevreden over Bax Music en meestal zijn ook nog eens de prijzen goedkoper dan ergens anders. De zending word op tijd aan huis geleverd, ergens anders gaan kopen geen denken aan!!!

IJslanderteam Bornem 24-09-2019

We hebben deze actieve luidsprekers aangeschaft om bij onze kleinere wedstrijden voor IJslandse paarden ook muziek te kunnen spelen. Het geluid is voortreffelijk! De boxen dragen zo'n 150 meter ver, wij zijn uiterst tevreden! Dit weekend staat een trainingsweekend op het programma, dat gaat nóg leuker zijn met deze installatie!

hfh 24-09-2019

Trage gebrekkige communicatie, trage gebrekkige verzending. Morgen in huis ? Forget it!

Trui 23-09-2019

Zeer tevreden over de snelheid van de levering (besteld tijdens het weekend en op dinsdag al geleverd zoals voorzien) en de zeer aantrekkelijke prijs. Daarnaast zijn de geleverde producten ook van een uitstekende kwaliteit.

Marc 18-09-2019

Te late levering
Kabels voldoen aan de verwachtingen.
Zou de volgende dag geleverd worden maar heeft wel drie dagen geduurd! Bax heeft niet gereageerd op mijn mail! Levering was met Gls.

Elien 18-09-2019

Het ruime assortiment, de goede communicatie en gratis levering in de fysieke winkel zijn de 3 voornaamste redenen om voor deze webshop te kiezen

jan 04-09-2019

De goederen zijn steeds vlug geleverd , goed ingepakt en ook van prima kwaliteit .

Kenneth 24-08-2019

Snelle en correcte levering.
Tevens een goeie service met degelijke raad waaraan je iets hebt!
Nog nooit problemen ondervonden met geleverde producten. (Reeds 3 maal producten aangekocht)

burninflames 22-08-2019

levering altijd op afgesproken datum, uitstekende producten. Heb al een paar bestellingen gedaan en geen enkele klacht.

Hugo 20-08-2019

Prima qua behulpzaamheid aan de telefoon, snelheid van afhandeling en effectief de laagste prijs

Quang Boddou 13-08-2019

Goede service, kwaliteitsvolle producten. Snelle levering en omruilservice is uitstekend, indien het product toch niet is wat je had verwacht. Kortom mijn ultieme partner voor alle elektromedia-benodigdheden.

Thierry 13-08-2019

Snelle correcte levering. Product in goede staat. Goeie prijs en 60dagen retourrecht

Tom 13-08-2019

Niets op aan te merken. Super vriendelijk personeel en grote, mooie winkel!

Tom 12-08-2019

Er liep iets mis tijdens de checkout waardoor de levering pas gepland was voor 2 weken later (in plaats van de volgende dag, wat ik had aangeduid). Ik heb dan zelf telefonisch contact opgenomen met Bax en daar wisten ze te vertellen dat dit wel vaker voorkomt bij Belgische klanten. Toch een belangrijke bug lijkt me. Voor de rest alles in orde zoals we van Bax gewend zijn.

Anne 08-08-2019

Door mond aan mondreclame hoorde ik van bax music.De levering van de accordeon gebeurde stipt en als ik iets niet weet zal ik niet nalaten het te vragen. De accordeon was stevig ingepakt en makkelijk uit te pakkende handleiding is makkelijk te volgen. Nu nog een nachtje opladen en dan oefenen voor de les! Da s leuker dan rijden met een elektrische wagen lol!

Marc 06-08-2019

Aankoop in de winkel in Antwerpen.
Ruime openingstijden, uitgebreid assortiment.
Zeer aangename medewerkers, met kennis van zaken.
Correcte prijzen

claire 31-07-2019

duidelijke omschrijving van het produkt ,snelle levering,degelijk verpakt,goede kwaliteit.Ik ben heel tevreden van mijn aankoop en zal zeker in de toekomst nog bestellingen plaatsen bij Bax