bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Anne-Marie 08-07-2020

Duidelijke site, vlotte betaling met Payconiq, snelle levering. Product werkt perfect.

Jeremy 07-07-2020

The delivery to Brussels was fast and the product was packaged safely. The website is built cuatomee-friendly and the whole order and payment process very easy. Would definitely recommend and looking forward to my next order!

Rudi 07-07-2020

Zeer goede shop. Steeds op tijd geleverd. Perfecte service. De bestellingen zijn zeer goed te volgen. Een aanrader voor iedereen. Proficiat en doe zo verder. Mijn favoriete muziekwinkel.

Michaël Gryp 03-07-2020

Supergoede webshop met duidelijke info. Perfect geleverd zoals beloofd.
Heel goed starterspakket.
Bedankt Bax Music, niets op aan te merken

Rita 02-07-2020

Het is een fantastische winkel , veel keus , goede service en prima kwaliteit van de producten.

Peter De Vrieze 30-06-2020

Gemakkelijke website, snelle levering en goed product. Niets op aan te merken.

Pablo 29-06-2020

Eenvoudig om te bestellen. Snelle levering zelfs in de Coronatijden. Zeer tevreden !

Sven Debruyn 29-06-2020

Prima service en levering. Heel mooi en uitgebreid aanbod met voor elk wat wils.

Soulplectrum 24-06-2020

Vlug geleverd, goed verpakt, vlotte omruilmogeljkheden, grote stock. Tot op heden tevreden!

Marius 24-06-2020

It is a good cable. You can trust and buy from Bax Music. I recommand it.

Dirk Bruwier 24-06-2020

Goeie prijs kwaliteit verhouding,perfecte bezorging en opvolging.Snelle levering en perfecte nadienst.

Pim 24-06-2020

Bax heeft kwaliteitsproducten aan scherpe prijzen. Levering is steeds snel en correct. Ook retourneren is nooit een probleem

Heavy 24-06-2020

Was binnen 24uur bij mij geleverd en met de prijs/kwaliteit verhouding ben ik zeer tevreden.

Antoine Matthijs 23-06-2020

Ik ben een zeer tevreden klant bij Bax music shop,de producten zijn van goede kwalliteit en als muziekant zal ik zeker andere aanbevelen, dus super bedankt Bax music shop

Koen Notelé 23-06-2020

Correcte levering. Geleverd zoals gevraagd & juist product. Zeer degelijk verpakt. Regelmatig feedback over de leveringstermijn.

gunter 22-06-2020

snelle levering, het bestelde artikel voldeed aan de beschrijving, goedkoop

desmet hubert 22-06-2020

zeer goed gestructureerde en gemotiveerde mensen met een visie. in uitzonderlijke tijden leveren ze uitstekend werk met veel oog voor detail.een aanrader voor de toekomst.
vriendelijke groet,
hubert

filip bovens 22-06-2020

Supersnelle levering, doen wat ze beloven, aankoop Tailgater was perfecte keuze

Macos 21-06-2020

Super winkel, kwalitatief materiaal aan betaalbare prijzen, snelle en correcte leveringen.
Absolute aanrader!

Danny Pijp 19-06-2020

Vroeger al eens muziekspullen aangekocht bij Bax Music en had toen al een heel goede indruk van deze firma om tal van redenen.
In willekeurige volgorde:
Hun aanbod is gewoon overweldigend!
Uitstekende communicatie en toch ook niet onbelangrijk: in het Nederlands!
Levering gaat altijd sneller dan ze zelf beloven. Te gek.
En misschien wel het belangrijkste: Bax is bovendien vaak de goedkoopste, zeker doordat er vaak onverwacht ook nog een korting verrekend wordt. Als dat geen aangename verrassing is!
Slechts één minpuntje: de zoekfunctie van hun website is een ramp!
Als je bijvoorbeeld "Tama Snappy Strap" invult dan krijg je 5478 resultaten. Gewoon onbegonnen werk dus zoek ik via Google en kom dan steevast in de eerste plaats bij Thomann.de uit. Dat vind ik heel jammer voor Bax!
Maar zoals gezegd al de rest is zo positief dat ik een trouwe klant ben geworden van Bax en dat zal blijven.
Vanzelfsprekend dus dat ik Bax Music warm kan aanbevelen!

Rita 19-06-2020

We zijn toevallig op deze site terechtgekomen . Ze hebben heel veel keus aan instrumenten , alles is goed overzichtelijk , het is een plezier om op de site onderweg te zijn . En muziekboeken zijn er ook voldoende.

Kenny 19-06-2020

Enorm assortiment gitaren dat het soms moeilijk is om te kiezen. Eenmaal gekozen snelle levering (2 dagen). En een fijne dienst naverkoop. Zelfs een mail om te vragen of je tevreden bent met je aankoop

Koen 18-06-2020

Steeds snel en goed geleverd. Degelijk materiaal dat met een goed advies aan een scherpe prijs verkocht wordt.

Les 18-06-2020

Snel, groot aanbod en gerust kopen door de retourpolicy - Steekt ver uit bovn de concurrentie door de aangename site.

stefan 16-06-2020

Geleverd op de dag zoals beloofd. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs.