bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 45 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Ludo Verheyden 21-07-2024

In het verleden al heel tevreden over Bax Shop. Altijd een correcte afhandeling van de bestellingen. Eenmaal een toestel ontvangen met een defectje maar mocht het terugsturen en onmiddelijk geld teruggestort gehad. Ik zou Bax aan iedereen aanraden.

Michiel 19-07-2024

Zeer top product altyd op tyd geleverd moest er iets zijn altyd klant vrindlijk

Nerrodyth 19-07-2024

Vriendelijke bediening: De medewerkers helpen je op een vriendelijke manier verder. Zelf wanneer het druk is zorgen ze ervoor dat je goed opgevolgd worden.

Gitaar in stock (volgens website) was toch niet beschikbaar. Door de drukte heb ik lang moeten wachten op een gitaar die uit het magazijn moest komen, maar uiteindelijk toch niet beschikbaar was. Nadien hebben ze mij op een vriendelijke manier blijven verder helpen.

Niran 17-07-2024

Het zijn geweldige snaren voor de gitaristen onder ons die graag in een standaard tuning spelen. Ook wordt je super goed geholpen via de klanten dienst of in de shops! Met een korte uitleg wat je graag speelt of wil helpen ze je zo mijlen verderder!

Marc 06-06-2024

goede en duidelijke communicatie
snelle levering en netjes verpakt
groot aanbod

Thomas 22-05-2024

Dankjewel Bax-music,
De 22inch Buffalo-drum klinkt enorm goed!
Hij resoneert lang,geeft echt diepe klanken weer.
Hij werd ook de dag na de bestselling geleverd.
Een primus dus!

Wouter 15-05-2024

Opnieuw ben ik blij verrast, door de bondige uitleg en snelle reactie.
Product netjes ontvangen en beantwoord volledig aan de uitleg van de bax-helpdesk. Ik kom graag terug bij Bax Music.

Bruno 12-05-2024

Altijd geweldige service en goede prijzen.
Je weet ook altijd dat je er kwaliteit koopt.
Twee dagen later kan je meestal je product al in gebruik nemen na bestelling online.
Absoluut geweldige shop.

Jorden 05-05-2024

Via de gebruiksvriendelijke webshop krijg je uitgebreid advies om het product te bestellen dat het best aan jouw persoonlijke behoeften voldoet. Handige vergelijkingstabellen, vlotte en snelle levering in degelijke verpakking!

Sabien 02-05-2024

met het tijdig laten weten van enkele dagen vertraging, toch een snelle en verzorgde levering.

Swijsen John 31-03-2024

Zeer degelijke shop met online voortreffelijke uitleg over de producten.
Snelle en goede leveringen.
Top doe zo verder.

Marc Ceulemans 06-03-2024

Reeds meerdere malen besteld bij deze webwinkel en ook in de winkel in Goes.
Goedkoop en goed degelijk
Maar ook zoals gewoonlijk vlugge levering

Jan De Muynck 28-02-2024

Alles tiptop in orde, van de telefonische inlichting vooraf, de reservatie van het product, de uitvoerige demonstratie van verschillende producten tot de aangeboden hulp bij het inladen, dat alles met de grootste vriendelijkheid.

Sylveer 26-02-2024

zeer goed instrumentje , goedkoop maar heel goede kwaliteit , iets dat je altijd bij je kan hebben

The 6th Sense 13-02-2024

Geweldig aanbod met regelmatig kortingen op het assortiment, snelle levering.

JustMeTheBass 11-02-2024

Heel vriendelijke mensen en goede service, maar wanneer ik een pakketje liet leveren kwam dit in een veel te grote doos. De site werkt het beste op pc en ik hou van de functie om aparte lijsten te maken per instrument, dit helpt om te onthouden wat er nog nodig is.

Danny 17-01-2024

Zeer correcte en vlotte levering, uitstekende kwaliteit en een voordelige prijs, top.

Evelyne 10-01-2024

Snelle levering, goede communicatie, goed verpakt. Groot aanbod. Professioneel.

Kristof 02-01-2024

Snelle en correcte levering en een goede communicatie wanneer het geleverd wordt.
Ook scherp geprijsde artikelen

Dylan Swysen 02-01-2024

Altijd super tevreden bij bax-shop.be, snelle levering en degelijk ingepakt! Daar kunne vele webshops nog van leren!! Top dit!!

Emil iliev 26-12-2023

Super snel en correct firma dank je op tijd naar mijn adres correcte levering goed kwaliteit van mijn bestelling

Patrick 23-12-2023

Een van de weinige winkels waar je als "gast" kan kopen. Je moet dus geen account aanmaken en ze willen weten hoeveel suiker je in je koffie doet. Dat is al prima.
Levering was de volgende dag, een zaterdag nota bene! Uitstekende communicatie en prima service.

Raymond 21-12-2023

Grote keuze aan producten. De paar keer dat ik om advies heb gevraagd, deze heel snel gekregen. Achteraf was ik blij met het product dat mij werd geadviseerd.

Christel 19-12-2023

Ze laten je echt het gevoel geven dat je belangrijk bent en helpen je goed. Je bent altijd welkom met vragen of eender wat. Bedankt Bax music

Maarten 18-12-2023

Epiphone melody maker is een geweldige mooie en goeie gitaar! Stevig gemaakt en klinkt vet! Aanrader! En tegen een betaalbare orijs! Love the yellow sunset kleur!