Deze score is gebaseerd op 564 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Jeroen 29-09-2022

Had een koelkast besteld, bij bezorging (dag nadien!) was er maar 1 bezorger. Hierdoor kon die ijskast niet naar mijn appartement (ik woon op 4 hoog, geen lift). Bezorger reageerde heel vriendelijk en zelfde dag nieuwe leverdatum geregeld. Tweede keer waren ze met 2 en was de koelkast meteen boven. Allemaal echt vriendelijke en behulpzame bezorgers. Coolblue bellen voor nieuwe afspraak duurde wel lang (moest 20 minuten aan de telefoon wachten voordat ik aan de beurt was, maar ook de telefoniste was echt heel vriendelijk en professioneel).

Silke 28-09-2022

Steeds snelle levering, en handig dat kleinere zaken in bpost-pakjesautomaat afgehaald kunnen worden

filcla 28-09-2022

goeie producten aan correcte prijs. duidelijke site met makkelijke zoekfunctie en navigatie. heel snelle levering. wat je eigenlijk verwacht van een online shop...

Jarno 28-09-2022

Heel goede online shop waar je makkelijk en vlot online kan bestellen. Ook heel positief is dat het de volgende dag al geleverd wordt waardoor je toch sneller bij Coolblue besteld dan ergens anders. Ook heb je super retour voorwaarden.

Greta 28-09-2022

Correcte levering,
Soepmaker aangekocht en voldoet aan de eisen ,voor een correcte prijs .
Super produk

Koen 28-09-2022

Indien je snel je bestelling nodig hebt is coolblue de beste.
Een computermuis als tweedekansje wat er zeker niet aan te merken is.

Sofie 28-09-2022

Haardroger gekocht waarvan ik heel tevreden ben. Haar ligt heel mooi wat mij meestal niet zo goed lukt.

Serge 27-09-2022

Snelle levering en artikelen conform beschrijving. Zonder meerkost werd de op zaterdag geplaatste bestelling op zondag geleverd. Klasse!

Hugh 26-09-2022

Na een paar pogingen is het gelukt het juiste product te vinden. Nadien ging alles super vlot, tot en met de levering de volgende dag. Coolblue heeft me op de hoogte gehouden van het tijdstip van levering en alles werd op tijd en in goede toestand geleverd.

François 26-09-2022

Vorige vrijdag bestelde ik een BlueBuilt Hardcase voor mijn Samsung S22. Levering zou volgens Coolblue plaatsvinden daags nadien op zaterdag. Dit werd initieel ook bevestigd door de leverancier BPost. Levering vond uiteindelijk plaats op maandag daarop.

Jan Vleugels 26-09-2022

Zeer goede info over het product dat ik wou kopen via whatsapp. Besteld en de dag nadien kunnen afhalen.
Zeer vriendelijke en vlotte bediening in de winkel.

Hans Jansen 26-09-2022

perfect, zoals altijd. De afhandeling van leveringen en oplossing indien er problemen zijn, zijn zoals je het als een klant zou verwachten, altijd met een smile, top !

KM 26-09-2022

Bestelling plaatsen ging vlot.
Levering was op tijd.
Duidelijk informatie bij het product.

Vere 26-09-2022

De duidelijke website helpt om een goede keuze te maken. Je kan gemakkelijk producten met elkaar vergelijken. De levering is snel, je krijgt een tijdslot waarbinnen ze leveren en vanaf een kwartier van te voren kan je de zending volgen op de kaart. Heel handig!

Lambrecht wilfried 26-09-2022

Bij online bestelling verloopt het ganse proces van bestelling tot levering en Facturatie zeer vlot !

A. A. 26-09-2022

Geweldige dienst bij CoolBlue. De meeste producten vind je hier terug, en bestellen kan tot 23u59 en dag nadien hebt je jouw product. En moest het product toch niet naar uw smaak zijn, dan stuur je het gewoon terug of ga gewoon langs de winkel en je hebt je geld terug of je besteld gewoon iets anders. Grootste reden waarom ik al mijn electronica bij CoolBlue bestel.

Mijn levering van gisteren was helemaal in orde en snel geleverd.

Bjorn 25-09-2022

Bij coolblue is het altijd winkelen zonder zorgen , alles word netjes op tijd geleverd en zonder enige zorg en schade .

Faatje 25-09-2022

Ik ben blij met mijn aankoop bij coolblue.
De leveringstijd is top . S 'avonds besteld morgen erna in huis.
Stofzuiger zelf ook top toestel

A. 25-09-2022

Zeer aangename user-interface. Duidelijke informatie, kopergids en vergelijkfunctie. Vlotte betalingsfunctie.

Geert 23-09-2022

Ben normaal gezien heel erg tevreden van Coolblue. De laatste twee bestellingen heb ik telefonisch contact moeten opnemen en waren de wachttijden heel erg lang vooraleer je iemand aan de lijn kreeg. De eerste keer werd ik heel erg vriendelijk en goed geholpen (was een defect toestel en daar kunnen ze ook niet aan doen natuurlijk). De tweede keer was even vriendelijk maar eigenlijk geen hulp. Mijn betaling was van de rekening gegaan maar ik had geen orderbevestiging of verzendbevestiging gekregen. Moest dan - terwijl ze het nakeken - ineens 5 dagen wachten op verzending werd aangekondigd. Een dag later gelukkig wel bericht gekregen dat er een storing was in het betaalsysteem en ze hebben me dan snel terugebetalad. Hopelijk volgende keer wel weer de gebruikelijke topervaring.

Alain 23-09-2022

Hoog gebruiksgemak van de website, met vergelijkingen mogelijk! Snelle en concrete, accurate informatie over de levering en plaatsing van het product!
Super tevreden van de manier waarop Coolblue dit doet.

Enzo 23-09-2022

Duidelijk uitleg en snelle levering 21 uur besteld volgende dag om 11uur geleverd

Top 23-09-2022

prima website, eenvoudig te bestellen en snelle levering! Alles voor een glimlach van te krijgen!

Thierry DB 23-09-2022

Zoals steeds: correcte en snelle service.
Indien je vragen hebt krijg je ook steeds snel een volledig (én vriendelijk) antwoord.

P. De Cock 23-09-2022

Je vindt snel wat je zoekt, duidelijke beschrijving van het product, eenvoudige afhandeling van de betaling, snelle levering zoals aangegeven.