Deze score is gebaseerd op 564 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,8

Chadia 07-01-2022

Mijn bestellingen worden steeds de volgende dag geleverd en bij vragen kan men terecht bij een vriendelijke, professionele klantendienst.

Kris 06-01-2022

Vandaag besteld en morgen met de glimlach geleverd.
Goeie app en correcte productinformatie maken een goede vergelijking tussen de vetschillende producten mogelijk.

Mieke 06-01-2022

Top Smartphone en heel duidelijke informatie via het mailtje van Coolblue.
Website is super duidelijk en makkelijk in zijn overzichten. Bij de klantenservice kan je steeds terecht voor advies of vragen en je wordt er steeds vriendelijk geholpen door een medewerker van Coolblue.

Wouter 06-01-2022

De volgende dag toestel al geleverd ,had het dringend nodig was de enige winkel
waar het onmiddellijk beschikbaar was top.

DirkvN 06-01-2022

's Avonds besteld, en volgende morgen in de bus.
Het hoeft niet zo snel, maar wel aangenaam.

mnemonic 06-01-2022

Coolblue heeft net in huis wat geen enkele andere blijkt te hebben in België.

Véronique 06-01-2022

Veel keuze aan scherpe prijzen. Alleen jammer dat nogal wat varianten niet beschikbaar waren.

Sandy Ceuppens 06-01-2022

Wij zijn altijd al super tevreden van Coolblue! De tips bij het maken van je keuze, gemakkelijk bestellen, de grappige comments, de wachttherapie, de informatie over je bestelling, de snelle levering en zeker ook de service na verkoop! Altijd snel, vriendelijk en met humor.

mnemonic 06-01-2022

Goeie shop, hebben net iets meer alternatief in het assortiment.
ik vond bij coolblue een gsm hoesje , als enige winkel had coolblue dit in huis voor het betreffende toestel (niet mainstream nokia). volgende dag al geleverd (ecologisch verantwoord per fiets zelfs) wat ik nog geen enkele andere shop hen heb zien nadoen.
Proficiat Coolblue.

Ronald 06-01-2022

Levering CB is slecht te noemen, mooie verhalen op de site voor 24.00 volgende dag thuis, niet dus.
2x vertraagd, zeg dan gewoon dat je later bent, was vooraf ook wel bekend...
verpak de boel in passende dozen, jullie blokkeren Postnl zelf door die belachelijke grote verpakking.

RC 06-01-2022

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, nemen alle tijd. Mooi en uitgebreid assortiment.

Carina 06-01-2022

Altijd correct ivm bestellig en de nodige nuttige informatie. En steeds op tijd met de levering.

Claudine 06-01-2022

Correcte prijzen, goede service bij telefonische vraag om inlichtingen, 's avonds besteld, 's anderendaags geleverd, met de glimlach, en bij klein probleempje, snel antwoord per mail, en positieve oplossing van het klein probleempje.

Tatiana 06-01-2022

Duidelijke en overzichtelijke webshop.
Wordt de dag nadien al geleverd.
Veel keuzemogelijkheden, die je overzichtelijk kan vergelijken.

Marc 06-01-2022

Product als beschreven. Uiterst snelle levering. Maandavond besteld, dinsdagochtend geleverd, top!

Jonas Galle 06-01-2022

Professionele, vlotte, overzichtelijke en betrouwbare service! Waarvoor dank.

Oli 06-01-2022

Service
Het uitgangbord wat mij betreft bij coolblue is wel de excellente service. Bestellingen, leveringen en niet in het minst retouren (en bijhorend correcte terugbetalingen zijn het handelsmerk.
Prijzen
Prijzen zijn marktconform, dit wil zeggen dat je af en toe eens een product iets goedkoper kan vinden, maar waar de service vaak onbetrouwbaar is alsook de herkomst van de verkochte producten en hun kwaliteit. Dit is zorgvuldig uitgekozen bij coolblue
Assortiment
Mijns inziens is het assortiment de laatste jaren iets minder uitgebreid, maar nog steeds heel zorgvuldig overwogen dat de kwaliteit alsook de service die geleverd wordt niet in het gedrang komt.

Kortom, coolblue staat kwalitatieve producten met een excellente service (ook na verkoop) wat hen voor mij echt top maakt! Hopelijk blijven ze dit hoog in het vaandel dragen richting de toekomst.

Henk 05-01-2022

Respect voor de fietskoeriers en de goede communicatie rond de versturing en uur van aankomst. Heel correct allemaal !

Emiel 05-01-2022

Enorm snelle levering. Vorige avond besteld, al om 9u15 in huis. Koptelefoon is exact hoe ik hem verwachtte; perfect dus!

David 05-01-2022

Prima site met een goed overzicht van alle mogelijkheden. De levering was weer lekker snel en de items zijn goed verpakt.

kristien 05-01-2022

Gebruiksvriendelijke website. Makkelijk om te bestellen, en daags nadien al thuis te hebben. Betaling was ook een makkie.
Ik bestelde een Omron bloeddrukmeter, en kreeg die -daags nadien- ook netjes toegestuurd. Ik word er helemaal blij van, zodoende gaf de bloeddrukmeter ook leuke cijfers voor mij ,-)
Het toestel heeft wel wat mogelijkheden, en heeft een goede handleiding met etui'tje erbij geleverd.

Francine 03-01-2022

snelle en correcte levering na de plaatsing van de bestelling. ik zal in de toekomst zeker nog aankopen doen bij Coolblue

Cindy 03-01-2022

Snel en duidelijke keuze op de webshop.
Vlotte afhandeling via mail
Correcte levering en vriendelijke leveranciers

Tim 02-01-2022

Super snelle levering, zelfs op oudejaarsdag zodat ik un het nieuwe jaar meteen mijn cadeau kon weggeven!

Anwaritoz 02-01-2022

Snelle levering, enorm vriendelijke bezorging, alles tip top van bestelling tot levering natuurlijk met de originele coolblue toets