Deze score is gebaseerd op 752 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kvsup Heule 17-05-2024

Snel geleverd met de fiets top , veilig en gemakkelijk bestellen online.
Goed voor het milieu dus, en goed op de hoogte gehouden met mail wanneer het pakketje zou werden geleverd,
En sms 15 min voor levering dat ze er aankwamen .

Steve 16-05-2024

Handige zoekfuncties die altijd een juist resultaat opleveren.
Bij coolblue heb je vaak de beste prijs maar sowieso altijd de beste service te pakken.

Levering zo goed als altijd de dag later op kantoor geleverd met BPost. 99% van de artikelen zijn ook op stock zodat je heel snel je spullen in huis hebt.

Coolblue is onze hoofd IT apparatuur leverancier !

Rutger Bosman 16-05-2024

Altijd fijn om hier iets te kopen. Snelle afhandeling en ook altijd snel geleverd in goede staat. Daarnaast had ik dit keer een klein probleem met het opvolgen van mijn bestelling. Blijkbaar had ik iets fout gedaan waardoor is nu 2 verschillende accounts had onder het zelfde e-mail adres. Toen ik om 21u35 naar de klantenservice zocht op de website ivm dat ik me bestelling niet kon terug vinden ondanks dat ik wel een bevestiging e-mail toegestuurd had gekregen. Werd ik zeer kort daarna rond 21.45 opgebeld door een medewerker van coolblue die mij zeer vriendelijk te woord stond en na het uitleggen van mijn probleem direct actie ondernam om het probleem op te lossen. Daarvoor wil ik graag deze medewerker enorm bedanken! Mede hierdoor zal ik ook in de toekomst absoluut via Coolblue mijn aankopen blijven doen! Echt een topper!

Mvg,

Rutger Bosman

Elise 16-05-2024

Heel goede uitleg en tips gekregen voor de aankoop van een nieuwe laptop. De verkoper luisterde naar mijn vragen en heeft me echt geholpen bij mijn keuze. Zeker een meerwaarde ten opzichte van een online aankoop. Top service en heel vriendelijk!

Lennert Willemans 16-05-2024

Ik had de nieuwe EA FC 24 gepreorderd op Coolblue. Het was gepland om vrijdag 29/09 aan te komen. Het kwam ruim op tijd. In de middag kon ik het spel al spelen. Vandaar geef ik 9/10. Ik zal in te toekomst zeker nog dingen bestellen via Coolblue. Hier zit een blije klant!

Marc G 16-05-2024

Grote keuze, reeds verschillende toestellen besteld en het grote voordeel van Coolblue is: je hoeft niet gans de dag thuis te blijven, wordt steeds geleverd op het afgesproken uur. TOP

Vandenberghe Frank 13-05-2024

Grote keuze, goeie prijs en vlotte bestelling en levering. Met de laatste aankoop was er een probleem( machine werkte niet) en terug naar de winkel waar alles op een vlotte manier werd opgelost door een medewerker(nieuwe toestel werd direct besteld daar dit niet op voorraad was). Een dikke pluim voor de deskundige hulp van de medewerker van de winkel in Kuurne.

Johan 10-05-2024

Duidelijke site, scherpe prijs, snelle levering, goeie installatie en vriendelijke service.

Nora Aerts 09-05-2024

Omdat onze waterkoker opeens kapot ging hadden we dringend een nieuwe nodig! Op de website van Coolblue vond ik een retrokoker tegen een zeer goede prijs, ik heb deze onmiddellijk besteld en de volgende de dag in de voormiddag werd hij al geleverd. Ik vind dit een prima service, omdat als ik met de auto naar Turnhout had moeten rijden, ik niet zo vlug een nieuwe gehad zou hebben! Coolblue is voor mij dus de ideale winkel en zeker niet de eerste en de laatste keer dat ik er iets bestelde!!!

W.IMPUT 09-05-2024

Ik heb zondag een nieuwe smartphone besteld. De bestelling plaatsen ging vlot, maar we zijn woensdag en de levering via Bpost heeft nog steeds NIET plaats gehad. Ik ben dus noodgedwongen vandaag op verlof moeten vertrekken met mijn oude defecte smartphone die het elk moment kan begeven. Ik kan ook niemand bereiken noch bij Bpost, noch bij Coolblue.

S.e. 08-05-2024

Makkelijk en snel. Zeker als je wilt vergelijken.
Wel jammer dat er op de website stond met gratis earbuds maar deze heb ik niet ontvangen..

JDR 04-05-2024

Makkelijk om hetgeen je zoekt te vinden. Duidelijke updates van de levering & vriendelijke persoon bij aflevering van het pakje én milieuvriendelijk met de fiets ;-)

CouCouDM 04-05-2024

Laat me beginnen met te zeggen dat ik hou van Coolblue. De sfeer en service zitten normaal gezien heel goed.
Maar... Deze keer een SSD besteld die ik dringend nodig had. (Moest nadien een tijdje naar het buitenland voor het werk).
10€ meer betaald voor dit product (in vergelijking met andere leverenciers) omdat ik het de dag nadien nodig had en hou van de snelle service van CoolBlue.
Krijg ik nadien een mail dat mijn levering is uitgesteld. Dus geen SSD om mee te nemen naar het buitenland. Teleurgesteld in de normaal gezien schitterende service en voel me 10€ bekocht.

Gerd 04-05-2024

De shop enzo is allemaal goed, maar de microgolf-oven die ik had besteld kwam hier helemaal gedeukt aan...
- Pakje werd 'gebracht' als in gewoon aan de deur gezet (leverancier vertrok zonder handtekening of iets); hadden we niet thuis geweest had het gewoon aan de deur blijven staan
- Zware deuken links bovenaan en links achteraan, aan de zijkant. Net of iemand er met een hamer op had geslaan?

Peter 02-05-2024

Cool blue best ok. Perfect. Duidelijk.
Levering door PostNl eenramp. Te laat - weinig info.
En bij levering was de chauffeur al weg als wij in de gang stonden. Verpakking was bat en stonk naar bier.

Mel 12-04-2024

Top service, super snel geleverd. De volgende dag al in huis.
Goeie uitleg op de website, hulp in de keuze.

Tammi 10-04-2024

Heel tevreden. De noise cancelling uit en weer op zetten is zo raar! De wereld klinkt ineens heel ver weg, gemoffeld. Het loeiende grasmachine in onze tuin hoorde ik niet toen ik gisteren op twee meter afstand mijn koptelefoon op had! 😲
Het geluid is geweldig. Zalige bass. Het klinkt alsof je in een concertzaal staat.
Ik heb ondertussen al 4 uur intensief geluisterd, op een meer dan gemiddeld geluidsniveau en het accu staat nog op 80 %, dus dat ziet er ook goed uit.
Hij ziet er goed uit en zit heel comfortabel.
Ik heb geen negatieve opmerkingen.

Steven stas 10-04-2024

Hier niet meer kopen, vrijdag elektrische tandenborstel gekocht en stond duidelijk bij levering dag erna op zaterdag. Op dinsdag pas aangekomen en originele verpakking van de doos was al geopend geweest. Aangezien we op vakantie vertrekken morgen besloten om ze toch te houden, anders was deze retour opgestuurd terug.

Jola 07-04-2024

Snelle levering en goede uitleg van de leverancier
Blij met onze nieuwe tv
Hopen er veel plezier aan te beleven

Harry Loubry 05-04-2024

Prima ontvangst en goede begeleiding door professionele medewerkers. Snelle en accurate opvolging en reparatie.

Nestor 05-04-2024

Uiterst snelle en correcte levering (besteld op 02/04/2024 om 10.00 uur en ontvangen op 03/4/2024 om 11.00 uur).
Grote keuze aan uitstekende prijzen.

Kim sarkar 05-04-2024

Ik heb mijn product niet ontvangen omdat er een verkeerd adres was ingevuld. Nu wacht ik tot mijn geld is terug gestort omdat er geen andere oplossing is

Steven 04-04-2024

Uitstekend geholpen met het oplossen van een probleem met de aangekochte Logitec G920 Racestuur voor Xbox

Laura 03-04-2024

Goede zoek en filter functie op de site, heel overzichtelijk . Eenvoudig bestellen en snelle levering. Achteraf zelfs een installatie video ontvangen.

Keith 03-04-2024

slechte service
slechte service, koop een eufy deurbel met homebase 3 voor 266 eur. zie ik later dat ze zelfde deurbel + homebase 3 en extra chime aanbienden voor 259 eur en nu willen ze niet eens de moeite doen voor een goede oplossing. Alles is pas 2 dagen geleden geleverd.

Kijk maar goed uit uw dopen voor je een bestelling plaatst. De slogan alles voor een glimlach is hier toch niet toepasselijk :(