Deze score is gebaseerd op 615 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,7

Dieter 01-07-2024

Zoals steeds correcte afhandeling van mijn bestelling.
Coolblue stelt nooit teleur.

Ria 30-06-2024

mooie promotie Philips airfryer dual, daags na bestellen reeds geleverd! Top

Emily 27-06-2024

Heel vriendelijke mensen die er werken. Beschermglaasje werd erop gelegd, maar niet 100% ok. Er werd een nieuw glaasje besteld die ik dezelfde week terug mocht halen

Hans 25-06-2024

Zeer overzichtelijke shop en gemakkelijk om producten te vergelijken.
Vlotte afhandeling van de aankoop en de beloofde leveringstermijn werd perfect nagekomen.

Olivier 24-06-2024

In de winkel was men bijzonder vriendelijk en hulpvaardig! De manier van bestellen en communicatie daaromtrent was perfect!

Fabian 23-06-2024

Hier doen ze wat ze beloven, en dan ook nog eens voor een correcte prijs.
Zoals altijd perfect op tijd geleverd en zonder beschadigde verpakking.

Tony 22-06-2024

Refurbished iphone vlug en snel geleverd aan goede prijs. Duidelijke uitleg erbij. Zo moet het zijn.

Donald 21-06-2024

Coolblue is een van de beste webwinkels in Nederland en België. De keuze aan producten is overweldigend. De klantenservice is prima. Levertijd is meestal de volgende dag. Levering via PostNL België is vaak een ramp. Bpost doet het beter.
Ik ben al jaren klant bij Coolblue en in 95% van de gevallen ben ik tevreden.

Louiza 20-06-2024

Een ramp. Ik ben al jaren vaste klant bij coolblue maar onlangs besloot ik dat niet meer te zijn. De reden is dat ik nog net geen 2j geleden een Miele stofzuiger heb gekocht die na een jaar al meermaals uitviel. In de eerste 2 jaren werd de stofzuiger 4 keer ingeleverd. Telkens was ik deze 2 weken kwijt of langer om hem daarna zonder toelichting gerepareerd terug te krijgen. Er werd me beloofd dat na de 4 de aanmelding ik mijn geld terug zou krijgen. Toen het zover was ( en de 2 jaren bijna om waren), werd gezegd dat die vierde keer geen reparatie was maar een onderhoudsbeurt omdat ik dat niet voldoende deed en dit dus niet gold voor een terugbetaling. We zijn twee weken verder en ik heb de stofzuiger nog steeds niet terug. Waarschijnlijk zal het om een ‘zwaar onderhoud ‘ gaan, wetend dat ik hem 2 wekelijks proper maakte omdat hij anders geen zuigkracht had. Vreemd dat bij de vorige reparaties nooit gesproken werd van onderhoud en nu 2 jaar later ineens wel. Na meerdere momenten van ergernis, telefoons en mailing werden door coolblue de beloftes niet nagekomen. Je krijgt een mail die spreekt over terugbetaling om de zelfde dag een volgende mail te ontvangen die zegt dat er een onderhoudsprobleem is en er dus geen terugbetaling komt maar een onderhoud/ herstel. Na heel dit verhaal heb ik mijn buik vol van coolblue. Daarnaast is het niet serieus dat onschuldige telefonisten die het probleem niet kunnen verhelpen opgeleid worden om boze klanten te woord te staan maar de back office die beslist, nooit kan aangesproken worden. Bij deze zijn jullie dus een vaste en trouwe klant kwijt die jaren alle electro bij jullie aankocht. Wat ik nog verwacht? Helemaal niets
.. of misschien toch op z’n minst een reflectie over hoe trouwe klanten kunnen behouden worden als ze na meerdere aankopen en correcte betaling gewoon eens pech hebben met een toestel. Het niet vervangen of terugbetalen zoals beloofd maar eerder de klant betichten van slecht onderhoud is alvast niet de goede strategie.

Robby 17-06-2024

Zeer correct en vriendelijk personeel. Enkel de manager is een blaaskaak en weet niet hoe hij met mensen moet omgaan. De manier waarop hij tegen zijn personeel praat is weerzinwekkend. Een echte schande voor zulk bedrijf.

robertheessels 17-06-2024

Mn vaatwasser van een jaar oud was kapot. Beko kon hem pas na 3 weken komen maken. Toen heeft CoolBlue in plaats van die reparatie de vaatwasser opgehaald en heb ik het volledige bedrag teruggekregen. Top service. Doen inderdaad alles voor een glimlach! :-)

Nabil 15-06-2024

De trimmer is van slechte kwaliteit en slaat haren over.
Zeker niet kopen. Ik wou hem op dezelfde dag retourneren, maar coolblue aanvaardt het niet omdat de doos open was wat belachelijk is.

Wim 10-06-2024

Uitgebreide keuze, goede en duidelijke communicatie over levering, alles netjes afgehandeld. Aanrader!

Kurt 10-06-2024

Fijne en goede service bij het leveren .
de koel vries combinatie was in zeer goede staat.

Magomed 10-06-2024

Zeer goeie service zowel online als in de winkel. Heel vriendelijke en altijd snel geholpen.

Lennart 09-06-2024

Heel aangename ervaring. Elke medewerker was enorm vriendelijk en hulpvaardig. Er werd steeds een duidelijke uitleg gegeven met, indien nodig, advies. Topservice!

Hasan 09-06-2024

Heel vriendelijke mensen, ze hebben mij direct geholpen bij het inkom. Ik had mijn product besteld, de volgende dag was het al binnen. Ook telefonisch waren ze heel beleefd en vriendelijk.

Nick 09-06-2024

Overzichtelijke en informatieve site. Bereikbaar per telefoon indien nodig. Snelle correcte levering.

Manon K 07-06-2024

Ondanks een kleine meerprijs vergeleken met een andere online shop, kies ik toch liefst voor Coolblue. De service is altijd in orde, super snelle checkout online en levering de dag erna. Ook wanneer er support nodig zou zijn, zijn de medewerkers steeds vriendelijk en helpen ze je graag. Ook na de aankoop krijg je tips en handige filmpjes over hoe je je nieuwe product kan gebruiken.

Anne Van den Broeck 06-06-2024

Jullie zijn te vertrouwen. PRIMA levering. Ben zeer tevreden over de communicatie.

Pieter 05-06-2024

Ik kan zo goed als alles vinden bij Coolblue, en wat ik bestel is steeds correct en zeer snel geleverd. Dat is voor mij een zeer aangename ervaring.

Charlotte 03-06-2024

Ik had online een bestelling geplaatst en kon die onmiddellijk ophalen. Ik werd vriendelijk ontvangen en ik kreeg koffie aangeboden. Enkele minuten later werd mijn naam vermeld op het scherm achter de balie en werd mijn bestelling overhandigd. Ik ben heel tevreden over de vlotte manier van weken

Patrick 01-06-2024

Zaterdagavond besteld, zondag geleverd. Daar bovenop een 100€ cashback actie.

Donny 30-05-2024

Ik heb het volste vertrouwen in Coolbue, ze hebben scherpe prijzen en werken punctueel

Isabel 29-05-2024

Als je graag een overzichtelijke site, hebt, met veel keuze, een correcte levering en goede prijzen., dan is coolblue een aanrader. Uit ervaring weten we dat je bij coolblue een uitstekende klantenservice hebt. Je wordt steeds vriendelijk geholpen en bij problemen wordt er zonder gezeur en pogingen om je af te wimpelen ook naar een oplossing gezocht. Wij zijn absoluut tevreden!