MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Wouter 22-01-2019

Nooit meer. Blu-Ray box besteld met duidelijke vermelding dat films in het Nederlans waren. Ook op de box zelf werd dit nog eens bevestigd. Uiteindelijk zaten er 2 films in met een andere taal, er is dus ergens iets misgelopen. Mediamarkt weigert echter om te ruilen tegen een correcte versie. Ik had net zo goed mijn geld gewoon in brand kunnen steken. Op deze manier is het niet verwonderlijk dat mensen massaal online aankopen doen bij buitenlandse bedrijven, die wel een correcte dienstverlening bieden.

rd 20-01-2019

Slechtste online ervaring ooit.
Mails worden niet beantwoord.
Binnen de 24 uur geleverd???????????
Wacht al een week op mijn bestelling.
Ze laten niets weten.
Kan niet annuleren, want ge krijgt geen reactie niks.
Al tientallen mails verstuurd, chat hetzelfde.
Dit is toch niet normaal.
Nooit nog iets van mediamarkt.

Zaraniz bvba 06-12-2018

Service is een dikke nul!

Service is nul, nooit koop ik nog iets bij mediamarkt, eerst verkopen ze voor 70 euro profesyonel installatie, nadien komen ze tot 2 keer en nog niet installeerd, ergste is dat ieder maal onze fout is ...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Dwienie 20-11-2018

Online winkel: slechter kan niet

Goederen worden beloofd binnen de 2 dagen. Na 14 dagen nog geen levering. Antwoorden ook niet via hun online messenger platform. Klantendienst zegt email te sturen met status maar krijg geen email te zien.

LDC 06-08-2018

Opgelet voor Top-Media winkel

Opgelet voor online aankopen bij Top-Media winkel (NEP!) Zij verwijzen voor alles: garanties, leveringen... naar Mediamarkt maar dit is een frauduleuze firma want Mediamarkt ontkent elke link en het gestortte geld ben je kwijt. Mediamarkt kan hier niets aan doen maar zij zijn op de hoogte en zouden dus mogelijke klanten moeten waarschuwen!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

DJ 22-11-2017

Mediamarkt Brugge

Professionele service op alle afdelingen.
Men neemt de tijd om goed te adviseren, zonder enige verkoopsdruk.
Na aankoop blijkt dan effectief dat het advies z'n nut heeft bewezen.
Vroeger was ik goede klant bij de buur (VDB) maar de service is niet te vergelijken.
Het valt ook op dat elke afdeling dezelfde inspanning levert om echt duidelijk en goed advies te verstrekken.
Echt een super aangename ervaring!
Ook de dienst na verkoop is uitmuntend!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KatrienV 07-09-2017

Correcte service

Snelle correcte service en levering. Artikel deftig verpakt en niet beschadigd. Duidelijke website. En tot nu toe vaak de goedkoopste tegenover andere winkels en websites. Ik kocht hier mijn garmin forrunner 235 in ijsblauw en smart weegschaal van garmin. Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen.

Thrillseeker 18-03-2017

MediaMarkt staat synoniem voor "valse reclame"

Tijdens hun actie "-21% BTW" heb ik een TV gekocht bij MediaMarkt.
4500 Euro was de bruto prijs. Ik betaalde 3700 Euro na aftrekken van de BTW.
Toen hun actie voorbij was bleef datzelfde model aan 3700 Euro incl. BTW te koop staan in hun winkel.
Ook bij andere shops zoals Coolblue en Whinkel stond die TV aan 3700 Euro incl. BTW.
MediaMarkt had dus duidelijk bij het begin van hun actie de prijs 21% opgedreven om dan 21% korting te geven zodat je de illusie krijgt dat je een koopje doet.
Toen ik naar de klantendienst ging om uit te leggen dat dit valse reclame was en helemaal niet fair is werden ze boos.
Een werknemer vertelde me rechtuit: "Ja meneer, U heeft teveel betaald. Maar daar kunnen wij niets aan doen. Wij hebben het recht onze prijzen aan te passen. En we gaan er niet verder meer over discussieren want het heeft toch geen zin"
Uiteindelijk heb ik dus niet kunnen genieten van hun actie want ik heb de volle pot betaald voor die TV.
Nu weet ik waar MediaMarkt tot in staat is om klanten te lokken.
De TV was dan nog een toonzaalmodel met onbekend aantal gebruiks-uren omdat ze er geen meer op stock hadden.
Had ik 'm voor die prijs maar ergens elders gekocht dan had ik nu een splinternieuwe TV met betere service.
En bij het bekijken van meerdere MediaMarkt reviews blijk ik niet de enige die bedrogen werd door hun praktijken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Dirk V 19-06-2017

Informeer u ALTIJD op voorhand ! Zoek alles op van het gewenste product en vergelijk prijzen... Als ik in de winkel aankom wil ik dat product, dat type en het kost zoveel... Is het niet op voorraad, ondanks dat het op de website wel op voorraad staat, dan eis ik een tegoedbon dat ik het toestel later wel aan die prijs kan kopen, simpel... Een goeie reputatie zal ik bij verschillende winkels waarschijnlijk niet hebben, maar het "recht voor de raap" zijn heeft me wel al veel voordeel opgeleverd...

Frank 01-03-2017

Beter wat meer investeren in service dan in marketing

Grote actie 21% BTW korting! Ik bestel én betaal via internet een was-droog combinatie van LG (nogal specifiek toestel met grote capaciteit), volgens de website gisterenavond in voorraad in de winkel Docks. Vanochtend telefoon van de winkel -ééntalig Frans- dat het toestel toch niet in voorraad blijkt (bovendien speciaal met een groot voertuig naar Brussel gekomen om het deze namiddag te gaan ophalen) - en dat ik naar een centraal nummer moet bellen van Media Markt die ervoor gaan zorgen dat ik het thuisgeleverd krijg. Ik bel direct naar dat nummer. Helaas meneer, nergens meer in voorraad en komt ook niet meer terug binnen. Maar, we zullen uiteraard uw geld terugstorten... binnen de 14 werkdagen!!! De 21% actie is dus veel blabla en weinig boemboem, zo kan ik het ook, reclame maken voor iets dat niet leverbaar blijkt te zijn om toch maar volk naar de winkels te lokken. Iets minder marketing en iets meer service, dat zou misschien op zijn plaats zijn. Met echte web winkels nooit zoiets meegemaakt. Dikke nul voor Media Markt.

bart 14-12-2016

Levertermijn op site is bedrieglijk en service zwak

Koelkast besteld. Op de pagina van het toestel staat onder de prijs vermeld dat je het product de dag erna thuis bezorgd krijgt als je voor 22u besteld. Pas als je in je winkelkarretje kijkt staat er in hele kleine lettertjes onderaan vermeld dat je levering binnen maximaal 28 dagen geleverd zal worden. Dat is dus echt boerenbedrog. Ik had dit niet door en kreeg wel snel telefoon van Mediamarkt, de dag dat ik het toestel verwachtte. Ze zouden twee dagen later kunnen leveren maar je moet dan wel zien dat je de hele dag thuis blijft. Pas een dag op voorhand krijg je een sms met een preciesere tijdspanne, maar op dat moment kan je niet meer zeggen dat dat je niet past. Als je niet thuis bent op het ogenblik van de levering betaal je 40 euro extra. Zelfs vermelden dat je bijvoorbeeld wel kan in de voormiddag kan niet. Na aandringen en boos worden en dreigen dat je de bestelling zal annuleren kan het dan toch. Nooit meer Mediamarkt voor mij. Dit is puur bedrog en met dit soort slechte service prijst Mediamarkt zich binnen de kortste keren uit de markt.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• slechte service
  • bedrieglijke website

k vermeirsch 23-11-2016

dienst naverkoop

Slechte ervaring met product dat ik 1 dag later wou inruilen. Verpakking licht beschadigd, dus geen omruiling, kasticket was onvoldoende. Ik was dan nog bereid 20 euro op te leggen voor duurder product. Jammerlijke houding van dergelijk groot bedrijf. Moraal van het verhaal: liever in het vervolg 10% meer betalen aan bedrijf dat wel om klanten geeft.

Pluspunten

• assortiment

Minpunten

• dienst naverkoop