MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,7

Kurt 04-06-2024

Heel tevreden over de professionele aanpak van (*) die mijn moeder heel goed heeft verder geholpen bij het bestellen van een eierkoker. Heel sympathiek en behulpzaam. Top werknemer!!

François 03-06-2024

Extra betaald om geleverd worden tussen twee precisie uren. Nog niet ontvangen een schande extra verlof gevraagd. Service dikke nul

Maiken 02-06-2024

Er was een actie waarbij je een gratis airfryer kreeg bij aankoop van €500 op deelnemende producten. Ik kocht een diepvries van €849 die mee deed aan de actie. Maar ik kreeg geen airfryer omdat ik de diepvries liet thuis leveren. Want dan moesten ze de diepvries en de airfryer online bestellen maar de airfryer was uitgeput in de webshop. Er stonden er zeker nog 20 in de winkel. Als ik de diepvries direct uit de winkel ging meenemen dan ging ik wel een airfryer krijgen. Maar de diepvries was niet op voorraad in de winkel! De enige oplossing was een diepvries laten over komen van een ander filiaal maar dan ging ik pas mijn diepvries 5 dagen later krijgen. Na heel lang aandringen en nadat ze overlegd hadden met andere collegas. En nadat ik wilde bellen met de klantendienst toch de airfryer meegekregen. Moest ik gezegd hebben van oei jammer ging ik geen mee gekregen hebben. Uiteindelijk bijna anderhalfuur in de winkel geweest terwijl ik anders een halfuurtje later ging weg geweest zijn. Ik ben heel blij dat ik hem toch gekregen heb want ik had er tenslotte recht op en er hing een grote reclameaffiche op de diepvries over de actie. Maar heel jammer dat ik echt moest "moeilijk" doen om hem uiteindelijk mee te krijgen

N. Guio 31-05-2024

Dat is de laatste druppel! Toen ik de aankoop deed, kreeg ik te horen dat het product de volgende dag om 17.00 uur zou worden opgehaald. De aankoop was gedaan op de 29e, dus op de 30e om 17.00 uur zou ik het ophalen in de winkel. Vandaag is het 31 mei en ik ben er twee keer geweest en mijn stofzuiger is niet zoals u hem aanbood op het moment van betaling. U bent onverantwoordelijk, u kunt niet iets aanbieden wat u niet kunt leveren, ik eis compensatie. Ik ben erg teleurgesteld door uw slechte gedrag.

Luu 31-05-2024

Slechtste mediamarkt die ik ooit gehad, mijn man was drie weken lang , 3 keer per week ff langs bij mediamarkt met alle papieren over kapot droogkast, ze zeiden elke keer dat ze zal mailtje sturen voor geld terug of kiezen voor andere droogkast, maar tot nu toe nog geen enkele mail van ze ontvangen,, schaamte medewerkers van Mediamarkt, niet normaal hoe ze omgaan met klanten
Kost tijd en geld om iedere keer langs komen bij mediamarkt, als vandaag hebben we nog steeds geen mail ontvangen van jullie, dan moeten we contacteren met onze advocaat,
De slechtste mediamarkt is in België ( Gent)

Pierloot Jean pierre 30-05-2024

Ik vind de shop heel handig en overzichtelijk zo kan ik gemakkelijk kiezen wat ik moet hebben

Standaert Alain 30-05-2024

Le plus : l'article que je cherchais était disponible au même prix que chez les concurrents !
Les moins :
1) La version française du site comporte énormément de textes en néerlandais. Soit Mediamarkt se positionne en Flandre et c'est normal, soit ils couvrent la Belgique et montrent un minimum de considération pour les clients francophones. Et par la même occasion kieskeurig également !
2) Commande par internet avec retrait et paiement en magasin (Sint-Pieters-Leeuw). Il y a une "Fast Lane" pour ces retraits avec un beau placard publicitaire décrivant la rapidité, le service, l'accueil. Après 15' d'attente, contraint et forcé par ma demande, quelqu'un est appelé pour s'occuper de ce "service" (le leitmotiv est : c'est pas moi, c'est un collègue). En parallèle, à une heure de rush, il y a 20 clients qui attendent aux caisses et une caissière qui encode les achats; mais de nombreux glandeurs dans la pièce attenante.
3) L'emplacement caisse est un vrai "foutoir". Pendant toute la durée de mon attente et achat, une grosse trottinette encombrait l'accès aux caisses/dépôts, avec un amas d'employés autour mais qui n'avaient pas d'activités tournées vers la clientèle !
4) Le service et l'accueil sont des mots sur une pancarte car ceux en charge de ceux-ci n'ont visiblement pas envie d'être là, ont une éducation et un respect limité. Le SAV est une vraie galère.
J'ai donc constaté que rien ne change chez Mediamarkt. C'est toujours pénible. Il faut aller en magasin, acheter ce dont à besoin sur place et prier pour éviter les pannes !

Emile Legros 24-05-2024

J'ai payé supplément pour livraison à domicile car difficile à me déplacer et j'ai du aller à la poste pour le récupérer

merckx 23-05-2024

heel schone schop en overzichtelijk ge kunt er alles vinden en de levering is altijd in orde

van Riel 21-05-2024

Slechtste service ooit!!! Extra betaald voor Alles van wasmachine, aansluiten levering extra verzekering etc! Vervolgens wordt het verkeerd aangesloten en dus kapot bij het eerste gebruik, geen enkele die komt spreekt NL of Engels, ze hebben 3 van hun levering diensten gestuurd want het ligt natuurlijk niet aan mediamarkt maar aan hun bezorgdiensten, ondertussen al 2 maanden verder en 2 weken terug is het pas opgehaald en toen waren ze het wasmachine kwijt!!!! (Ondertussen ook geen nieuwe gekregen, en 3 dagen voor niks vrij moeten nemen en thuis zitten wachten omdat ze niet eens een tijdslot kunnen geven en dan vervolgens dat ze steeds niet eens kwamen!!!) Nu toch terug gevonden in het depot en nu kunnen ze het geld niet terugstorten terwijl dit ook al 2 maanden geleden besproken is en heb echt van ALLES bewijs maar die stomme computer die hun mails beantwoord blijft gewoon mailen dat ze het niet kunnen terugstorten!!!! En de service aan de telefoon is al helemaal om te huilen!!!!!

Myriam 16-05-2024

Bedankt om met een engelengeduld de gegevens van mijn "veel te oude" smartphone over te zetten op mijn nieuwe Samsung Galaxy 25. Media Markt Zwijnaarde, Top!

Freddy en Lucy 16-05-2024

Mediamarkt Zwijnaarde:we zijn bijzonder tevreden over de vriendelijkheid,behulpzaamheid en know-how van de specialist die ons hielp bij het resetten van onze laptop!

Waterlot 15-05-2024

Je suis très contente du service apprêt vente j ai reçu sous garantie un nouveau chauffage de sdb livré chez moi dans les délais qu le magazin de brzine l alleud m avait confirmé je recommande ce magazin et le personnel très gentil

Van Kets Ludo 15-05-2024

Eerste verkoper wilde ons echt wel helpen met de aankoop van was en /droogkast machine maar was nog in opleiding en kende momenteel onvoldoende om al onze vragen te beantwoorden.Hij heeft er alles aan gedaan om iemand te vinden in de winkel die ons wel degelijk kon helpen ,zijn naam was xxxx en die deed het meer dan voldoende

Katja 10-05-2024

Op zondag deed ik een bestelling. Ik kon kiezen voor 2 opties, thuislevering of click and collect op maandag vanaf 10u30 in de winkel. Aangezien ik toevallig in de buurt was die dag heb ik voor de tweede optie gekozen. Bij een afhaling moet je nog een tweede mail krijgen met een ophaalbon. Maandag heb ik niets ontvangen. Ik dacht, ok ze hebben een dag extra nodig. Dinsdag om 17u had ik nog niets gekregen dus ik belde naar de klantendienst. Daar zeiden ze dat mijn bestelling klaar lag en dat ik die zeker kon ophalen. Aangezien ik toch 30 km moest rijden vroeg ik extra bevestiging. En de man bevestigde nog eens. Aangekomen in de winkel bleek dat er niets klaarlag. Toen ik vroeg wanneer ik het dan kon verwachten kon hij niet antwoorden. Hierop heb ik schriftelijk contact opgenomen met de klantendienst waarin ik mijn frustratie uitte en vroeg wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. De volgende dag krijg ik antwoord dat ze mijn bestelling geannuleerd hebben en dat ik mijn geld binnen de 7 dagen terug gestort krijg. Dat was mijn vraag niet. Dus m.a.w. bij Mediamarkt koop ik nooit iets meer.

Luc 05-05-2024

wat ik niet begrijp is dat sommige producten niet in 1 pakket verzonden kunnen worden (50 euro gratis verzending) Ik ben een zuinige koper en doe graag koopjes, ik zou aan 50 euro aan blurays geraken maar door een of andere reden kan dat niet in 1 pakket waardoor ik 2x verzending moet betalen ... of afhalen in en winkel zo ver van mijn locatie dat het te gek is om het echt te geloven! Dus in feite betaal ik 6€ teveel, het gaat me niet om die 6 euro maar maak er dan geen reclame voor, als ik in 1 winkel bestel verwacht ik ook dat dit correct verloopt!

S 05-05-2024

Goed geholpen en geïnformeerd, het process verliep goed. De medewerker had ons goed geïnformeerd ben zeer tevreden.

Rita 29-04-2024

Ik was op zoek naar een wasmachine voor een ziek familielid. Voornaamste criteria waren: snel leverbaar; bezorging en installatie; makkelijke bediening. (*), de verkoper, gaf me een no-nonsens advies. Binnen vijf minuten had ik mijn keuze gemaakt en stond ik aan de kassa voor de betaling. Dankjewel (*).

Tine 13-03-2024

Zelfs geen 1 ster waard...nog nooit zulk een onbeschoft persoon aan de lijn gehad. De medewerker werd al geïrriteerd toen de lijn slecht werd en ik vroeg iets te herhalen, luisterde niet naar wat mijn echte vraag was en bleef een vooringestudeerd riedeltje afdraven, begon te discussiëren over korting die er niet zou zijn (die er wel was maar de medewerker liet me nauwelijks uitspreken om te verduidelijken om welke items het ging), waarna ik tot 2 keer toe kalm verzocht om rustig te blijven omdat ik mijn vraag wilde uitleggen, maar de medewerker had hier geen oren naar. Vervolgens werd er meegedeeld dat het gesprek al 8 minuten duurde en er slechts 5 minuten voorzien is per klant en de telefoon werd dichtgegooid zonder excuses. Het gesprek had veel efficiënter kunnen verlopen als er geluisterd werd naar wat mijn vraag écht was en er een beetje klantvriendelijkheid aan te pas was gekomen. Uiteraard koop ik hier niets nu, stel u maar eens voor dat u een probleem heeft met het aangekochte product en uw vraag niet binnen de 5 minutenregel past. Overigens, 3 minuten van ´mijn tijd´ heb ik gespendeerd aan mediamarkt te helpen, want ik had een fout ontdekt in het keuzemenu en wilde goedbedoeld hen daarop attent maken. Stank voor dank.

Frederick 29-01-2024

Mediamarkt? Nooit meer! Nul komma nul service! Eerst werd onze inbouwmicrogolf geleverd op een verkeerd adres. "Tja meneer, ons computersysteem verandert soms het adres" kreeg ik te horen aan de telefoon. "We plannen u volgende week terug in." Na een week kwam ie eindelijk toe op het juiste adres ... bleek het netsnoer te kort. De installateurs, Franstalig, wilden toch deklus klaren en plaatsten dan maar een niet-conforme (!) verlengkabel tussenin, achterin de keuken. Het toestel bleek niet te werken, maar zij waren er vanaf! Daag! Dan maar teruggebeld om de inbouwoven terug op te halen. Een paar dagen later kwam de ophaler, keek eventjes en zei toen: demontage zit niet in mijn takenpakket. Daag! Nogmaals teruggebeld en toen kreeg ik te horen dat ik zelf naar een winkel moest om demontage aan te vragen! Dat kon niet online en ook niet telefonisch ?! Wat is het nut dan van een online bestelling? De dichtste Mediamarkt is voor me anderhalf uur rijden! Nog een paar dagen later alweer een mailtje! "Na overleg met de logistieke dienst zit een desinstallatie niet meer inbegrepen bij de installservice." Dus nogmaals betalen! Jawadde dadde!

"Geef ons aub een goeie beoordeling want we willen nog veel opdrachten". Nee, dank u. Mediamarkt? Nooit meer. !!!

Cindy 20-01-2024

Ik ben totaal niet te vreden ik vraag retour aan eerst mag je het niet zelf terug brengen moet je weet ik hoeveel foto’s maken en doorsturen om het tdan toch nog persoonlijk te moeten brengen . 3jan 24 gebracht meermaals gebeld voor terug betaling en pas op 17 jan 24. Mail met links ontvangen voor terugbetalen nu moet ik nogmaals 14 dagen wachten sorry dit is totaal niet oké mijn geld was bij aankoop ook goed maar nu bijna 1 maand voor ik terug heb dit is niet 14 dagen en dit voor een aankoop n de winkel 😡😡😡😡😡😡😡
Nog geen spraken van een schadevergoeding of een oplossing om het in een winkel te ontvangen aangezien zij de terugbetaling niet correct opgevolgd hebben en geen link gaven waardoor de terugbetaling reeds had moeten gebeurd zijn als alleenstaande mama met 3 kinderen moet je maar u plan trekken

Sven 06-01-2024

De medewerkers hebben totaal geen product kennis van wat ze verkopen , je wordt er van kastje naar de muur gestuurd .
Mediamarkt Oostakker is daar een voorbeeld van , mij zien ze er niet meer.

Mahtab 27-12-2023

catastrophic after-sales service two disastrous experiences, once they lost my PC with all my data second time my daughter's PC insured in omnium remained at mediamrkt woluvé store for more than two weeks yet it had to be replaced within 10 days and now after barely 15 days they sent the PC to the diagnostic center I remind you that it is my daughter's PC and she needs it for these studies yet I have been there twice, sent an email and called 3 times , they are unable to answer me, not even a simple apology,

Diana 25-11-2023

Door een foutieve online bestelling van 3 soepmakers die er maar 1 moest zijn door mezelf heb ik er 2 kunnen terug brengen naar Mediamarkt in Turnhout en ben geholpen door een zeer behulpzame en vriendelijke verkoopster Elsdie mij uit deze benarde situatie heeft gehaald.
Over de enige soepmaker die ik heb gehouden ben ik zeer tevreden,ik raad deze winkel dan ook ten zeerste aan!

Siri Vb 09-11-2023

Kocht een step voor 399 euro, die beloofde opgeladen te blijven 20 km lang, maar is al na 8 km plat !! Terug nemen kan niet indien al gebruikt, maar hoe kan ik dat anders weten ?!