MediaMarkt.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.be.

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Dave 21-07-2024

Online aankoop van PC scherm Samsung Odyssey OLED 49".
Scherm was te klein, wou de 59" inch ,netjes binnen de 30 dagen terug naar winkel. Scherm werd door personeel verkeerd uit de doos gehaald waardoor glasbreuk. Mediamarkt wou niets weten hierover en daar sta je dan. Nul sterren ging niet dus maar 1 tje gegeven,die ze eigenlijk niet waard zijn. Wees gewaarschuwd als je bij hun iets koopt.

Inge 20-07-2024

Nette winkel, overzichtelijk en producten aan mooie prijzen. Meteen verder geholpen door N**** als we het product niet vonden. Ze heeft het nodige gedaan om het gewenste product alsnog te bestellen om nadien af te halen. Tevreden over ons eerste bezoekje daar!

Mario 19-07-2024

Medewerker...... de juiste mindset, luistert naar de klant en geeft dan correcte gerichte informatie. Hij heeft ons een goed toestel aangeprezen. Dikke pluim!!!

Dimitri 19-07-2024

Een echte schande. Triestige service en opvolging.
Ik bestel een Samsung Watch 6 bij de lancering omdat ik dan kan genieten van een cashback van 70€ en een gratis bandje t.w.v 49.99€. De leveringsdatum wordt 3 keer uitgesteld waardoor de watch geleverd wordt als de actie afgelopen is. Twee maal bellen naar de helpdesk en verschillende chat berichten later heb ik nog steeds geen antwoord laat staan een oplossing voor het mislopen van de 120€ waar ik recht op had. Ik had immers de watch op tijd besteld.
Het kan gebeuren dat een afgesproken leveringstermijn niet gehaald wordt maar mocht ik in de schoenen van Media Markt staan zou ik dit overleggen met mijn leverancier en een oplossing zoeken voor mijn klant. Niet is minder waar.
Ik wordt aan het lijntje gehouden en krijg steeds het antwoord dat ze een aanvraag gaan doen bij een collega voor een commerciële tussenkomst. We zijn nu 5 weken verder en nog steeds geen nieuws. Het getuigt niet echt van een goede klantenservice om iemand 5 weken te laten wachten op een antwoord of oplossing!!!
Ik voel mij hier een nummer en ben blijkbaar niet belangrijk voor Media Markt. Ok jullie je zin maar mij zie je niet meer terug en ik vertel dit verhaal aan iedereen die het horen wil. Dit zal jullie meer kosten dan de 120€ die het mij kost.

Omar 18-07-2024

Media markt webshop geeft al de vereiste en extra informatie aan de klanten over een product of een service.

Jakke 17-07-2024

Personeel is vriendelijk en op de hoogte van de te verkopen artikelen. Ruime keuze. Ben al jaren klant zowel via website als in de winkel(s).

Miroslav Sobotka 15-07-2024

Vriendelijk en efficient onthaal in shop Zwijnaarde. Levering bevestigd per mail dezelfde dag. Na 4 dagen nog steeds geen levering zonder enige informatie/mail hierover. Bij bellen naar klachtnr hoor ik dat de bestelling is geannuleerd zonder enige uitleg. Ik ben hiervoor de laatste 4 dagen tevergeefs niet uit mijn huis geweest wachtende op de levering. Dit is niet ernstig.

Thijs 15-07-2024

Zeer professioneel geholpen en zeer vriendelijke verkoper met de nodige ervaring en vakkundige uitleg

Brahim 14-07-2024

Reda nous a très très bien conseiller et aider on le remercie infiniment pour son travail incroyable

Peter V 13-07-2024

Men levert een lege doos ipv een fit watch. toevallig dat dit hiermee gebeurd. de zegel is verwijderd in de winkel want de verpakking van hen via BPost is intact. Ik probeer iemand te bereiken via messenger, na halve dag 0 reactie, via mail: 0 reactie en ik hang meer dan 3 u aan de lijn en je geraakt nog niet binnen. dus ik kan de klacht niet melden en heb dus betaald voor een lege verpakking. geweldig hoe ze omgaan met klanten. blijkbaar eens geld binnen mag je je plan trekken.

Marianne Peer 11-07-2024

Ik werd in de winkel van Schoten geholpen. Ze heeft me op zeer vriendelijke en professionele manier geholpen het juiste toestel te vinden. Niet gemakkelijk want veel modellen uitverkocht. Top service

Reda 11-07-2024

Het collaborator heeft ons goed advies in verband droogmachines wasmachines gegeven.

Michiel 11-07-2024

Levering gebeurd te laat (normaal dinsdag in huis). Hierdoor was niemand thuis om de iPhone in ontvangst te nemen en moest deze terug naar het postpunt waar hij nooit aankwam. Wanneer ik dit via de klantendienst doorgaf werd ik steeds afgewimpeld tot en met vrijdag wanneer deze nog steeds niet in het postpunt was en ze ineens begrepen dat er iets fout was. Bpost zelf maakte hierbij een mail op waarin ze bevestigen dat het toestel vermist is bij hen en ik dit niet zal ontvangen. Vervolgens kreeg ik papieren voor niet ontvangst te bevestigen. Met deze papieren wou ik een nieuw toestel zelf in de winkel halen maar kreeg de melding dat er eerst 10werkdagen onderzoek moest zijn voor ik mijn geld terug zou zien en een nieuwe iPhone halen in de winkel was dus niet mogelijk.

De enige oplossing die ik na meerdere Mails en telefoons (na meer dan 45 min in de wachtrij staan) kreeg was…. Koop nog eens een nieuwe dan heb je hem al.

Ik ben niet geholpen geweest, doorgestuurd van het naar der en niet serieus genomen. Deze klantendienst stelt diep teleur en is er niet om klanten te helpen maar enkel om zichzelf in te dekken.

Eva 08-07-2024

Zeer snel het product ontvangen, plus een mooie aanbieding gratis gehad bij mijn printer. Dit maakte de overweging makkelijker om te kopen.
Een win win situatie

Zeeshan 06-07-2024

Heel slecht ervaring.
24 juli tv besteld en lever tijd gekozen 6 juni, vandaag 6 juni heel de dag gewacht maar niemand kwam opdagen ook geen communicate van Mediamarkt uiteindlijk zelf klantenservice gebeld en gevraagd ? nu zeggen ze dat toestel niet op vooraad is zullen ze navragen bij de leverancier. Dus nu zit ik zonder tv die heb ik volledig betaald maar weet niet waneer gingen ze die op vooraad hebben en wordt geleverd. dus eerste en laatste keer iets gekocht van Mediamarkt.

Marcone 03-07-2024

Ruim assortiment, goeie info over de producten, correcte prijs. En zéér goede zoekfunctionaliteit op de website, super handig.

Vanessa 01-07-2024

Zeer jammer dat er een step online besteld is voor 599€ , dat mijn bestelling geannuleerd is, en dat de step dan verkrijgbaar is aan 799€.
Een echte schande is dit !!

André 28-06-2024

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat mij zeer vlug bediende ondanks de drukte in de winkel.

Dataverlies na reparatie 27-06-2024

Zeer slechte ervaring met Mediamarkt Kortrijk. Tablet Samsung S8 Ultra gekocht (1.000 euro) na enkele maanden gebruik, moest deze binnen voor reparatie omdat deze niet meer kon opladen (in garantie natuurlijk). Ik kon geen backup nemen van mijn data omdat de tablet niet meer kon opladen. Duidelijke boodschap naar Mediamarkt dat de data niet mag worden gewist. Ik heb dit meermaals telefonisch en per mail laten weten. Resultaat alle data gewist. Doodleuk kreeg ik te horen dat ik tegen betaling maar naar een datacenter moest gaan om de data terug te halen. Met dank aan Mediamarkt ben ik al mijn belangrijke data verloren.

Chantal 27-06-2024

Het was even zoeken naar een beschikbare verkoper, maar Sofie heeft ons nadien uitstekend verder geholpen. Zowel qua keuze toestel als naar een oplossing voor de levering.

Patrick Meijer 26-06-2024

Alles keurig verzorgd ,vriendelijk personeel en een zeer gde warenkennis bedankt voor alles Erna

Nele Michiels 22-06-2024

Super vriendelijke uitleg en hulp van medewerker Y*** in de mediamarkt te Sint Stevens woluwe

Bernadette 22-06-2024

Er is veel keuze, personeel is zeer bereidwillig, maar er is één GROOT probleem aan de voor herstellingen of klachten balie. Te WEINIG personeel. Telkens ik daar kom is er maar 1 dame aan deze balie en een resem wachtende en zuchtende mensen. Men moet echt zéér lang wachten!!! Spijtig... dit schrikt af om voor Mediamarkt te kiezen... en ja, ik zou de winkel direct aanbevelen als dit probleem zich niet voordeed.
Vriendelijke groeten,
Bernadette

Staf 18-06-2024

Een zeer deskundige uitleg van een vriendelijke verkoper heeft mijn aankoop beïnvloed.
Vooral ook de prijsaanpassing na melding van een goedkopere prijs bij de concurrentie.
Dit noem ik klantenbinding.

Xenia 17-06-2024

Breed assortiment en zeer gemakkelijk om producten te vergelijken. Ik maak telkens ook gebruik van de voorgestelde accessoires zodat ik zeker ben dat ik alles erbij bestel dat ik nodig heb!