Dectdirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dectdirect.nl.

Dectdirect.nl stelt zich voor

DectDirect.NL is de telecomspecialist voor het MKB en de consument! De oprichters zijn door de wolgeverfde telecomspecialisten die altijd op zoek zijn naar nieuwe ontwikkelingen in de markt en de beste prijzen voor de klant. Wij realiseren dit door een efficiente organisatie die op een zeer kostenbewuste manier is ingericht. En misschien kent u ons wel van DiefstalinBeeld.NL? Daarnaast bent u bij ons aan het juiste adres voor het leveren van SIP, Fiber en DSL diensten en met onze eigen installatiedienst kunt u alles tegen concurrende tarieven door DectDirect.NL op locatie laten installeren!

Deze score is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Balazs Toth 18-04-2020

Terrible service, no delivery to door. They should use a shipping company who willing to deliver to the door.

Sijtze 16-04-2020

Snelle levering van het product. Uit voorraad terwijl de meeste webshops uitverkocht waren.
Product voldoet aan de beschrijving en mijn verwachtingen

W van Tricht 16-04-2020

Prima levering snel correct en het product beantwoord volledig aan de vewachtinngen

Patrick 15-04-2020

Alles zeer vlot verlopen, gemakkelijk, product beantwoord volledig aan de beschrijving, vlotte levering zelfs in tijd van Corona.

John 14-04-2020

Ondanks de corona virus een snelle levering. Ik had wat moeite met installeren en in ik zond een mail hierover en kreeg de eerst volgende werkdag in de ochtend al een duidelijk antwoord.

Arno59 12-04-2020

Ondanks de tekorten door grote vraag en weinig aanbod een zeer vlotte levering! Direct contact om aan te geven dat deze webcam niet geleverd kon worden op de volgende dag! Gelijk aangeboden om het betaalde bedrag terug te betalen! De levering zou echter een dag later wel geleverd kunnen worden! Ik ben hiermee akkoord gegaan! De volgende dag alsnog ontvangen!geweldige service!

Rob 12-04-2020

Bestellen was eenvoudig, net als betalen. Product snel verzonden. Track & Trace-code ontvangen en de volgende dag al binnen. Prima.

Laura 09-04-2020

Ik had mijn product snel nodig en hoewel dat bij een andere website werd gegarandeerd lukte het niet. Hier besteld en binnen no-time was mijn bestelling binnen. De volgende keer kom ik hier (dect)Direct!

Iris 08-04-2020

Ik ben super geholpen. Besteld en de de volgende dag al netjes afgeleverd. Prima verpakt. Heel blij!

Roel 01-04-2020

Zeer flexibel bedrijf. Ik bestelde een Ubiquiti UniFi AC Pro.
Ik zat niet op te letten, want bestelde die zónder PoE adapter (...).

Prijsverschil € 6,00. Losse PoE adapter echter € 20,00.
Ik heb gebeld en ze hebben het meer dan geweldig opgelost.

Dit bijft mijn leverancier!

Martin 01-04-2020

Heldere website, veel keuze, met goed info over het product. De levering was snel en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering aan huis.

Eric 23-03-2020

Prijs is goed! Haal hier al de UniFi netwerk apparatuur welke ik installeer. Levering is snel en Wordt goed op de hoogte gehouden over de levering van de producten.

Didier Brackx 19-03-2020

Zeer snelle levering van mijn Jabra speaker. De volgende dag was die zoals aagegeven ook, geleverd. Dit is reeds de 2x dat ik hier iets op bestel. Super aanrader !!

Ans 17-03-2020

Snelle levering van de bestelde Gigaset tegen een gunstige prijs. Ook de klantenservice was vriendelijk, goed te bereiken en uiterst behulpzaam.

Don 25-02-2020

De webshop is duidelijk en men hanteert goede concurrerende prijzen.
De producten worden netjes en goed verpakt en uiteraard binnen 1 dag in huis. Gewoon goed, zoals je van elke webshop zou moeten verwachten.

Klant Eindhoven 20-02-2020

Na bestelling omstreeks 16:30 uur werd vrijwel meteen verpakt en klaargezet voor verzending en werd de volgende dag geleverd. Verpakking was deugdelijk. Prijs was concurrerend. Bestel- en leveringsproces werd goed begeleid met (automatische) communicatie via e-mail. De website is duidelijk en overzichtelijk. Geen gebruik gemaakt van overige dienstverlening (nadere technische info e.d.) maar die zal ook in orde zijn. Beoordeeld met 9/10, had ook 10/10 mogen zijn.

T. de Beijer 20-02-2020

Ik ben dik tevreden. • Plantronics Voyager Legend bluetooth Headset besteld. Snelle levering en volgens afspraak. Én de goedkoopste

Carla 18-02-2020

Dectdirect, niks mis mee. Levering volgens afspraak. Unify Pro besteld, echter er zat geen handleiding bij, deze dus van het internet afgehaald. Op dit moment het goedkoopst bij Dectdirect, een prima leverancier

Gerrit 10-02-2020

Reeds 2x een bestelling geplaatst ... ook 2x probleemloos!! Duidelijke website, gunstigste prijs, levering volgende werkdag.

Erwin 27-01-2020

Goede prijs, goed assortiment. Jammer dat de bezorging door PostNL is.
Die hebben helaas niet de volgende dag bezorgd, maar pas op zaterdag (donderdagmorgen besteld) Desalnietemin een 9 voor deze shop.

Leo 22-01-2020

Deskundig geholpen, wilde meer kopen dan dat ik uiteindelijk heb besteld. Werd echter door de medewerker als onnodig beoordeeld. Heel netjes dat informatie boven verkopen gaat!

Gert 19-01-2020

Duidelijke site, mooi assortiment qua telefonie en netwerken, goede prijzen, snelle levering en goede en snelle nazorg. Heb ook goede adviezen gekregen via de telefoon.

Rudy 19-01-2020

Gebruiksvriendelijke webwinkel met een correcte en snelle levering. Zo hebben we het graag!

Ludwig Delecluyse 16-01-2020

Het Ubiquiti UAP-AC-PRO toestel vond ik op DectDirect.nl in voorraad, en in vergelijking met 4 andere webshops was dit het goedkoopste aanbod. De levering gebeurde (in België), zoals beloofd, de dag nà de bestelling, verzendkosten : NIHIL! Uitermate tevreden met deze vlotte en voordelige werkwijze. DectDirect.nl is aan te bevelen.

Thomas 10-01-2020

Vlot geleverd en de goedkoopste uit de bus. Een aanrader

!!!